Nowości od Dove - odżywki w sprayu Dove Hair Therapy


Firma Dove zaprezentowała ostatnio nowy produkt - odżywki w sprayu, bez spłukiwania Dove Hair Therapy.  

Nowe odżywki mają podobno:
  • odbudowywać włosy od wewnątrz,
  • ułatwiać rozczesywanie,
  • wygładzać,
  • wzmacniać,
  • nie obciążać i nie sklejać,
  • do stosowania na mokre i suche włosy
Brzmi ciekawie. Przyznam, że lubię produkty tej firmy, dlatego ucieszyłam się na tą wiadomość. Zwłaszcza, że kilka dni temu, będąc w drogerii, stałam przy regale z odżywkami, z chętką na jakiegoś fajnego psikacza, ale nic specjalnie nie wpadło mi w oko. 

Odżywka dostępna będzie w 3 wersjach:

1.  Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care

Zawiera lekkie olejki, które nawilżają i sprawiają, że włosy są gładkie oraz łatwo się rozczesują.

2. Dove Hair Therapy Colour Radiance

 Idelna do włosów farbowanych, jednocześnie nawilża i nie wypłukuje pigmentu, utrzymując kolor.

3. Dove Hair Therapy Intensive Repair

Zawiera formułę, która intensywnie odżywia włosy, nadając im blask.


Pojemność: 200 ml
Sugerowana cena: 16 zł



Zainteresowane ? Jeśli tak, mam dla Was dobrą wiadomość :)

Od dzisiaj do 03.06.12 na stronie http://polki.pl/dovetest.html 
organizowany jest test konsumencki właśnie tych odżywek. 90 osób będzie miało szansę na przetestowanie tego wynalazku ;)




4 komentarze:

  1. Hm, wydają się ciekawe :-) Ja mam teraz fazę na intensywne regenerowanie włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z Dove uwielbiam mydła w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką kosmetyków Dove mimo ich wszystkich sylikonów! Może nie do włosów, ale mydeł na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy czasem lubią trochę silikonów, więc nie wystrzegam się ich panicznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...