Poszukiwany, poszukiwana - filtr idealny


Do niedawna mój stosunek do filtrów był zupełnie obojętny. Wiedziałam, że sporo osób ich używa i chwali, ale kompletnie mnie nie przekonywało smarowanie się nimi codziennie, 365 dni w roku. 
Bałam się tępej konsystencji, bielenia, zapychania etc.
Jednak przez ostatni rok stan mojej cery się pogorszył, mimo że nie opalałam twarzy, starałam się o nią dbać (maseczki, peelingi, nawilżanie). 
Ku mojej rozpaczy naczynka stały się bardziej widoczne - zwłaszcza na policzkach, zauważyłam pierwsze zmarszczki na czole, dlatego postanowiłam spróbować, zaszkodzić nie powinno, a może coś się poprawi ;)

W sieci, jest tak dużo informacji na temat filtrów, że można ogłupieć. 

Po kilku dniach lektury wiedziałam, że szukam kremu:
  • ze stabilnymi filtrami,
  • nie gryzącego się z kolorówką (bez parsolu 1789 - w składach często występuje pod nazwą Buthyl Methoxydibenzoylmethane)
  • bez efektu bielenia,
  • bez alkoholu/ z małą ilością,
  • nie zapychającego (chociaż to kwestia subiektywna)

Wybrałam dwa, które chciałabym wypróbować. Jeden z oferty aptecznej, drugi drogeryjny.


    1. Ducray - Melasceen Sun Cream SPF 50+

    2. Soraya - Balsam do opalania SPF 45



Na pierwszy ogień poszedł balsam Soraya, czytałam o nim wiele pozytywnych opinii, dlatego chciałam go wypróbować, zanim na dobre zniknie ze sklepowych półek. 

Moja opinia pojawi się w najbliższym czasie :)


Niestety firma Soraya zaprzestała jego produkcji na rzecz nowego produktu z SPF 50, który zawiera dosyć wysoko w składzie bielący dwutlenek tytanu. 


A co Wy sądzicie o filtrach ? Lubicie, używacie ? Macie swój ideał ?

3 komentarze:

  1. Lubić nie lubię, ale używam, w tej porze roku nawet bardzo często. Obecnie moim ulubieńcem jest Babydream 50+, ale zawiera parsol, więc nie wszystkim odpowiada. Ja na szczęście nie nakładam codziennie podkładu, więc mi nie przeszkadza to tak bardzo :)

    P.S. Wyłącz identyfikację obrazkową komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety, ze względu na mocno widoczne naczynka, muszę używać podkładu jak chcę wyjść do ludzi ;)

      Identyfikacja wyłączona :D

      Usuń
  2. Ja osobiście latem zamiast kremu an dzien uzywam kremu ochronnego do twarzy Soraya z faktorem 25, bardzo dobrze sprawdza sie pod makijaż. Nie spływa i nie roluje sie a chroni i nawilża.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...