Chanel Bombay Express - LE Summer 2012


Chciałam podzielić się z Wami kolekcją, która absolutnie mnie urzekła swoją klasą, elegancją i prostotą.


Chanel Bombay Express 
kolekcja limitowana na lato 2012


Jak nietrudno się domyślić, kolekcja inspirowana jest orientem, a konkretniej Indiami. 
Złoto pięknie kontrastuje z połyskującą czernią.

W skład kolekcji wchodzi:

1. Puder rozświetlający - Route des Indes de Chanel (cudeńko)

Puder z rozświetlającymi pigmentami, idealny do wykończenia makijażu. Daje naturalny efekt blasku, dzięki czemu może być stosowany także solo.



2. Połyskujący cień do powiek - Illusion d’Ombre Long Wear Luminous Eyeshadow (odcień: Nirvana)

W kolekcji inspirowanej Indiami nie mogło zabraknąć czerni do pokreślenia oczu - to właśnie one mają grać pierwsze skrzypce.


3. Szminka - Rouge Coco Shine 
(odcień: #437 Empreinte)

Zapewnia naturalny wygląd ust i mocny połysk.


4. Lakier do paznokci - La Vernis 
(odcień: Diwali)


Lakier posiada wyjątkową formułę, która zapewnia nie tylko trwałość ale także wzmacnia nasze paznokcie.


Gdyby nie to, że Chanel jest raczej poza moim finansowym zasięgiem, chętnie widziałabym u siebie całą czwóreczkę :)


17 komentarzy:

  1. wszystko wyglada cudnie ,ale puder bardzo kusząco :-) buziaku;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle choruje na bronzer z tej firmy ale cena prawie 200zł mnie odstrasza od ponad roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć to wszystko:) Lakier złoty co prawda mam, pomadkę kremową również i nawet niemal identyczne cienie, ale wszystko z różnych firm, a taki zestaw, od Chanel to marzenie :)

    A przy okazji, jeśli masz ochotę- zapraszam na moje pierwsze rozdanie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio czytałam tyle komentarzy na temat tego że cena tutaj nie idzie w jakością że przestałam mieć wyrzuty sumienia w kwestii tego, że mnie na to nie stać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, podobno jakość niektórych produktów szału nie robi

      Usuń
  5. Taaak firma Chanel jest nieziemska!
    Niestety większości z nas ogranicza sytuacja finansowa:( aby móc te wszystkie cuda posiadać!

    Zapraszamy na nową notkę.
    Tylko u nas krok po kroku "paznokcie wodą malowane". Dowiedz się o ich technice wykonania na www.werbeautykor.blogspot.com !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez to wszystko cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! super kosmetyki ale również poza moim zasięgiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie,pięknie..szkoda,że jednak rzeczywiście poza moim budżetem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :) tak pachnie ładnie ten żel :) może kiedyś będę miała okazję wypróbowac kosmetyki chanel :):) pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę powiedzieć że wygląda zachwycająco, ale prawdopodobnie na nic mnie nie będzie stać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. no nie - pomadka przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O boże takiego koloru szminki by mi właśnie było trzeba:D jest cudnyy:D
    Zapraszam wszystkich na mojego bloga http://siostrzanyzaklad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przygarnęłabym wszystkie te kosmetyki, ahh marzenie <3 obserwuje i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...