I Love Beauty - nowa drogeria internetowa


Nie wiem czy słyszałyście, bo w ostatnich dniach dosyć głośno o tym - dzisiaj swoje podwoje otwiera nowa drogeria internetowa I Love Beauty



Czym będzie różniła się od innych ? 

Ano tym, że w ich ofercie znajdziemy marki, które do tej pory były u nas niedostępne lub ciężko dostępne :) 

Możemy liczyć na takie firmy jak: Barry M, theBalm, elf, NYX, Sleek, a nawet kosmetyki azjatyckie: m.in. Missha, Skin79 i inne (tych azjatyckich jeszcze nie widzę, ale liczę, że się pojawią).



Sklep znajdziecie pod adresem:


Z okazji otwarcia przygotowano 10% rabat na hasło: beauty00 :)


Dodatkowo do dzisiejszych zamówień obiecane są małe upominki.


Ja z pewnością na coś się skuszę, bo ceny wydają się atrakcyjne, a Wy ?

20 komentarzy:

  1. ZŁOZyłam zamówienie i było to 63 z kolei ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybieram już godzinę i oczywiście nie wiem na co się zdecydować :D

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tym, a na pewno się skuszę, na niektóre z tych marek czaiłam się od dawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zamówiłam kilka dorbiazgów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja postanowiłam w czerwcu nie robić kosmetycznych zakupów, na razie się udaję, a jak widzę taką ofertę to aż mnie skręca, że nie mogę skorzystać;/

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba zaraz coś zamówię :)
    dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądałam ofertę sklepu - ciekawa :) Niestety na razie nie będę mogła sobie na nic pozwolić - limit kasy na wydatki został przekroczony :(

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajna oferta. zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy i niskie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tej drogerii ale zaraz się zabieram za przeglądanie co tam ciekawego maja :)

    Co do Paese, jak wejdziesz a stronę ich sklepu to od razu a gorze jest baner z informacja i nr konta.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne rzeczy i ceny ;) ale trochę mi się tnie ta strona, nie działa płynnie. też tak macie czy to mój internet szwankuje? ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zajrzeć na ich stronę,ale na razie moje fundusze się zakończyły.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja raczej wszystko w swojej `drogerii` mam ale zobaczę może też się na coś skuszę ;p
    zazwyczaj jest tak, ze dumnie idziemy na dany kierunek bo wiemy co chcemy robić ale po pierwszym roku (jak nie szybciej) uświadamiamy sobie, że to nie jest to... ale jest już niestety za późno na zrezygnowanie z niego.
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o tym sklepie ale weszłam i bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam, na pewno zaglądnę :))

    zapraszam do mnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Weszłam i bardzo fajna drogeria, może się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za cenne info! Na pewno się przyda!
    Zapraszamy na nasza fotorelację z naszego wtorkowego kibicowania polskiej reprezentacji!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  17. ja pewnie tez sie skuszę :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...