Majowe denka


Od kilku dni na większości blogów pojawiły się posty z denkami maja, więc stwierdziłam, że i ja pokażę Wam moje zużycia z tego miesiąca, chociaż niepełne, bo zbierane od połowy maja ;)




Kolejno od lewej:

1. Dove - Nawilżający krem do rąk

Cieszę się, że w końcu go wymęczyłam. O ile lubię produkty tej firmy, to ten krem mi zupełnie nie podszedł, a zwłaszcza jego męczący zapach. Na pewno nie kupię ponownie.

2. Isana - Rumiankowy krem do rąk

To z kolei mój ulubieniec, zużyłam już 3 opakowania i ostatnio kupiłam następne ;) Ma miły zapach, dobrze nawilża, ładnie się wchłania.

3. Garnier Fructis - szampon wzmacniający Siła i Blask 2w1

Ani siły, ani blasku nie zaobserwowałam. Ogólnie jeszcze żaden szampon Fructis mi nie pasował.

4. Ziaja Herbika Plant - Pietruszkowy krem pod oczy

Był w porządku, chociaż trochę śmierdzi pietruszką. Łagodny, nie powodował pieczenia, ładnie nawilżał.

5. Bell - Fluid Multi Mineral

Miałam najjaśniejszy odcień i był naprawdę jasny - to wielki plus. Z kryciem kompletnie sobie nie radzi, ogólnie za wiele to on nie robi - taki zwyklaczek dla niewymagających cer. Nie kupię więcej.

6. Antidral - antyperspirant

O nim wiele pisać nie trzeba, spełnia swoje zadanie. 

7. Eubos - Krem do stóp Urea 10%

Nie zachwycił mnie, wprawdzie miałam tylko mini opakowanie, ale wystarczyło na trochę. Smarowałam nim stopy na noc i rano niestety pięty miałam suche jak wiór. Mam jeszcze jedną tubeczkę, zużyję, ale pełnowymiarowego nie kupię.

8. Tołpa - Maska-peeling-żel 4w1 oczyszczająco-detoksykująca

Używałam jako maski, była całkiem przyjemna. Skóra była odświeżona, lekko oczyszczona. Za około 6-7 zł mamy dwie saszetki, jedna wystarczyła mi spokojnie na 3 razy. Chętnie kupię ponownie.

Koniec ;)

4 komentarze:

  1. Gratuluję zużyć - wcale nie jest ich tak mało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wlasnie co do kremu do rak. Mi jakos kremy z Dove nie bardzo pasuja, ale uzywam z nivea i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...