Moje pierwsze zakupy na BU - co polecacie ?


Sklep Biochemia Urody jest, jak sądzę, większości z Was bardzo dobrze znany. Przymierzałam się do zakupów bardzo długo, ciągle odwlekając decyzję, bo do końca nie wiedziałam, na co się zdecydować na pierwszy ogień.

Powoli tworzę listę i jak narazie chciałabym wypróbować:

-  peeling enzymatyczny,

- serum antyoksydacyjne Flavo-C,

- puder bambusowy jedwab (albo jedwab + owies),

- hydrolat oczarowy

Co jeszcze mogłybyście polecić odpowiedniego dla cery mieszanej, naczynkowej ? Macie jakieś swoje sprawdzone produkty z tego sklepu, które warto wypróbwać ? 
Wolałabym za jednym zamachem zrobić większe zamówienie ;)

Zastanawiam się jeszcze nad:

- serum Azelo-oliwkowe,

- tonik z kwasem PHA 6%

Ogólnie znacie Biochemię Urody ? Lubicie ich produkty ?


18 komentarzy:

  1. Bierz na pewno peeling enzymatyczny, bo jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej firmu i nie probowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hydrolad oczarowy miałam i polecam.(możesz u mnie przeczytać recenzje)
    Puder bambusowy mam i nie używam nie zachwycił mnie.
    Peeling enzymatyczny mam i polecam (recenzja też się znajduje na moim bogu)
    Polecam ci także olejek tamanu,bardzo go lubię(recenzja u mnie)
    Miałam także olejek kokosowy ,ale za taką małą pojemność to się nie opłaca kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zabieram się za czytanie Twoich recenzji :)

      Usuń
  4. Jak już dziewczyny napisały - peeling enzymatyczny bierz koniecznie!
    Ja od siebie polecam serum granat - fajnie się je stosuje w połączeniu z kwasem hialuronowym (u mnie potrójny kwas ze ZSK) oraz zastąpienie toniku jakimś hydrolatem, sama szukam tego najlepszego dla siebie.

    Poza tym jestem zadowolona z maseczki z glinki czerwonej, ale ją też kupiłam na ZSK.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kolejny raz robiłam zamówienie na BU:-) Polecam puder bambusowy (ja mam czysty, bez jedwabiu itp.) i hydrolat z czarnej porzeczki. Teraz używam hydrolatu oczarowego i też jestem zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nigdy nie kupilam nic na b.u.ale myślę teraz nad pudrem jakimś hydrolatem i tym peelingiem enzymatycznym
    Widzę ze wiele osób go poleca

    Serdecznie zapraszam na moje rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  7. puder bambusowy :) dziekuje :) ja rowniez obserwuje i pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety porównać do innych nie mogę ale u mnie ten to totalna klapa : )
    oczywiście ja bym zamówiła puder babmusowy i jakiś hydrolant : )

    OdpowiedzUsuń
  9. w tej kwestii niestety ci nie pomogę, bo zamawiam półprodukty do włosów, z ZSK i mazideł :) jestem ciekawa, co ci dziewczyny doradzą i jak się to będzie sprawowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje bardzo za rade;* a jaki olejek mi polecasz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja o tej firmie nie słyszałam, ale jestem ciekawa czy jest w niej coś watego zainteresowania :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez zastanawiam się nad zamówieniem na BU. Tez kupiłabym puder bambusowy, bo jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś tam kupiłam 2 - 3 rzeczy ale niestety samorobione nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. hej. mam prośbę mogłabyś się zarejestrować wchodząc w ten link? przybliżysz mnie do zdobycia kosmetyków i sama też możesz je odebrać. to żadna reklama,zyskujesz na tym ty i ja http://shinybox.pl/?ref=cd8a87c

    OdpowiedzUsuń
  15. JA POLECAM PUDER BAMBUSOWY Z JEDWABIEM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...