Pierwsze wyprzedażowe zakupy :)


Kilka dni temu pisałam Wam jak nie mogę się doczekać wyprzedaży, w końcu się doczekałam i oczywiście w czwartek poleciałam zobaczyć co jest ciekawego.

Kupiłam małe co nieco, a na większe zakupy czekam na II turę.

Tymczasem to, co udało mi się zdobyć:




1. Sukienka H&M - przeceniona na 40 zł z 79,90

Zdjęcie ze strony H&M
   
2. Bluzka nietoperz Mohito - przeceniona na 29,90 zł z 49,90

Zdjęcie ze strony PerhapsMe


3. Spodnie rurki Mohito - przecenione na 69,90 zł z 99,90 


Jestem zadowolona, potrzebowałam i spodni i codziennej sukienki, a bluzeczek nigdy za wiele :)


W ciągu tego tygodnia poczyniłam też małe zakupy kosmetyczne:


1. Victoria`s Secret, balsam do ciała  - kupiłam z ciekawości, w SP była promocja 19,90 zamiast 59,90 (no to jak mogłam nie kupić ? :D)

2. Essence ANL, Lip Tint  - dorwałam w końcu limitkę ANL w jednym z Rossmannów, ale już mocno przebraną, to wzięłam na pocieszenie lip tinta

3. Alterra - chusteczki do demakijażu

4. Ziaja - bloker

5. Marion - 60 sekundowa maseczka "Ocet z malin". 
Jestem jej bardzo ciekawa


6. Marion - Regenerująca maska odżywiająca kolor włosów farbowanych


To by było na tyle, w tym miesiącu robię zakupy jeszcze tylko na BU i szlaban :D


A Wam udało się już coś kupić na wyprzedażach ?

29 komentarzy:

  1. UWIELBIAM WYPRZEDAZE,KUSZA MNIE OSTATNIO Z KAZDEJ STRONY,A TO ROSSMANN,A TO H&M ,TO ZNÓW SUPERPHARM ,I TERAZ JESZCZE TY :)OJ KIEPSKO Z MOIM PORTFELEM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj ponownie,uzywałam juz wczesniej biodermy sensibio i rzeczywiscie jest lepsza,rozni sie zapachem,w sensibio bardziej mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za odwiedziny Kochana :)
    świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dlatego KOCHAM przeceny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka z mohito fantastyczna!
    Sukienka wymaga nienagannych bioder :P

    Nie ma to, jak coś sobie kupić za połowę ceny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam ;) do idealnych bioder mi daleko, a zamierzam nosić :D

      Usuń
  6. Bluzka świetna!!

    A ja dziś poszalałam na przecenach w Decathlonie, już nie mam wymówki, że nie mam w czym biegać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ma w domu rower stacjonarny, ale chyba mój organizm już się przyzwyczaił do tego typu treningu, trzeba go czymś zaskoczyć ;-)

      Usuń
  7. Bardzo fajne zakupy :) Czy kosmetyki Marion kupiłaś w jakiejś sieciówce? Nigdzie nie mogę ich znaleźć, a kusi mnie seria z octem z malin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź :) U mnie Wispolu nie ma :( Wiem, że Marion jest dostępna w Aster, ale na moje nieszczęście zlikwidowali ten sklep w moim mieście :( Chyba pozostaje mi Allegro, albo zakupy w Aster podczas pobytu w rodzinnym mieście ;)

      Usuń
  8. Ta sukienka z H&M bardzo mnie zaciekawiła. Bardzo ładna!
    Kibicujemy już niedługo !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka prześliczna :) muszę ją przymierzyć i może też się na nią skusze bo cena bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne łupy ;)
    ja jadę za 2 tygodnie xd

    OdpowiedzUsuń
  11. wyprzedaze sa teraz kuszace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To wyprzedaże już się zaczęły?? Chyba czas rozbić skarbonkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no fajne zakupy :)
    _________
    No szkoda, że się nie udało, ale cóż, trudno. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne sobie rzeczy kupiłaś! :D cudowna ta bluzka, jutro muszę jechać jej poszukać:) I właśnie tak wygląda moje "oszczędzanie"! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka fioletowa genialna!♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona jest kobaltowa, ale na stronie znalazłam tylko takie zdjęcie ;)

      Usuń
  16. Nie byłam jeszcze na wyprzedażach ubraniowych. Kupiłam tylko kilka rzeczy z promocyjnej gazetki Rossmannowej.

    OdpowiedzUsuń
  17. O! tych maseczek z Mariona jeszcze nie widziałam. Koniecznie muszę się za nimi rozejrzeć, strasznie mnie zaciekawiła ta na twarzyczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana obie są na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ochotę na ten balsam ale już za dużo mam tych mazideł do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. maseczki z Marion nawet mi odpowiadały:)
    a bluzeczka z Mohito,cudo<3
    zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...