Sephora - wyprzedaż 70% na kategorię kąpiel :)


Cześć Dziewczyny :) Uf jak gorąco, u mnie 34 stopnie w cieniu, rozpływam się i nic mi się nie chce - jak dobrze, że mam urlop i nie muszę iść do pracy ;)

Przybywam do Was z informacją o promocji jaka wczoraj rozpoczęła się w Sephorze

70% zniżki na kosmetyki marki Sephora z kategorii kąpiel :)




Wybrałam się dzisiaj z ciekawości i wybór jest całkiem spory, nic nie było wykupione - pełna dostępność wszystkich zapachów :) 

Promocja obejmuje:

- płyny do kąpieli,
- masła do ciała,

- mleczka do ciała,



- mydła w płynie,

Źródło zdjęć - klik

- szampony do włosów,
- peelingi do ciała, 
- kostki do kąpieli,
- kule do kąpieli,

I pewnie coś jeszcze, czego nie zapamiętałam - wszystko o 70 % taniej :)
 

Zawsze miałam ochotę na masło z tej serii, kusiły mnie zapachy, ale cena 49 zł trochę przerażała - dzisiaj za 1 szt. zapłaciłam 14,70 zł :)

13 komentarzy:

  1. Mój TŻ się ucieszy - bardzo lubi używać sephorowych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraziłaś mnie tą wycieczką do Sephory, jutro jak przeżyję dzisiejszy upał muszę tam wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, niezle przeceny :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama kocha ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję serdecznie ;*
    faktycznie dobra wyprzedaż! muszę odwiedzić :D
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super promocja, ale ja do Sephory mam daleko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze dobrana promocja, wcześniej już widziałam i zastanawiam się co wybrać:) Ja obserwuję, a Ty? Pozdrawiam, miłej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pod drodze mi do Sephory, ale kusząca propozycja :) Obserwuję i mam nadzieję, że też mnie będziesz obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Promocje rzeczywiście ciekawe, jednak Sephora znajduje się spory kawałek ode mnie :)
    ________________________________
    www.public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wybrać się do Sephory chociaż nie mam za blisko ; 3

    + obserwuję i liczę na to samo : D / http://alienowablogfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie na nieszczęście nie ma w mieście sephory...:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm...Muszę chyba odwiedzić SEPHORĘ:p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...