TOP 5 - kosmetyki, bez których nie potafię się obejść

Każda z nas ma takie kosmetyki, bez których nie wyobraża sobie życia - ja także :)

Nie chodzi mi tutaj o marki, bo te lubię zmieniać, chociaż są też takie, do których często wracam. 


Chodzi o rodzaj - 5 najważniejszych kosmetyków w mojej łazience 
(z pominięciem tych najbardziej oczywistych jak: szampon do włosów, żel pod prysznic, mydło, antyperspirant, czy pasta do zębów). 


1. Nawilżający krem do twarzy - mam tendencję do przetłuszczającej się strefy T i przesuszonych policzków - potrzebuje kremu, który ładnie wszystko balansuje - nie obciąży strefy T i nawilży policzki.

2. Podkład do twarzy - niestety nie mogę pozwolić sobie na nie używanie podkładów, mam widoczne naczynka, które nie wyglądają estetycznie, dlatego, to dla mnie podstawa, jak tylko wychodzę z domu.

3. Balsam do ciała -  mam koszmarnie suche łydki i przedramiona, więc bez balsamu nie potrafię się obejść.

4. Tusz do rzęs - wydaje mi się, że bez pomalowanych rzęs moja twarz wygląda jakoś niewyraźnie ;)

5. Płyn micelarny - do zmycia tego wszystkiego po całym dniu.



Kurcze powinnam zrobić top 10, bo jest tego jeszcze tego trochę ;) Ale bez 5 powyższych kosmetyków zdecydowanie nie wyobrażam sobie funkcjonowania.



A jakie jest Wasze Top 5 ? Zapraszam do wpisów :)


26 komentarzy:

  1. 1. tusz
    2.perfumy
    3.podkład
    4.cień kość słoniowa
    5. krem na noc
    a tak w ogóle chyba ta pierwsza piątka co jakiś czas mi się zmienia
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. tusz
    2. eyeliner
    3. podkład
    4. puder
    5. perfumy

    (i jeszcze kilka dodałabym, ale zapełniłam 5)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.krem nawilzajacy
    2.filtr ochronny
    3 liz earle do demakijazu
    4.tusz do rzes
    5.roz/bronzer

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.eyeliner
    2.tusz do rzęs
    3.krem matujący
    4.perfumy
    5.dobry płyn do demakijażu :)

    Super blog, obserwujemy;))?:*

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.podklad
    2 tusz
    3 plyn do demakijazu
    4 kredka
    5 puder
    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. peeling
    2.balsam
    3. podklad
    4. tusz
    5. perfumy

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuję sie zwłaszcza pod tuszem do rzęs. Mam ich kilka i nie potrafię się bez nich obejść. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore, przyznaję, nazbierało mi się zużyć :D
    A moja piątka..
    1. Kredka do oczu. Bez czarnej kreski wydaje mi się, że wyglądam jakoś tak.. Niewyraźnie :D
    2. Puder.
    3. Tusz do rzęs.
    4. Zapach jakiś ładny :D
    5. Krem do rąk.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie przede wszystkim topem jest tonik różany rano i wieczorem, oczywiście podkład, puder matujący... płyn micelarny, peeling... nie nie, a czy ta lista nie moze nazywac sie top 30?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam widoczne naczynka, dlatego do tej listy dodałabym korektor :) ale wtedy nie byłaby to już top5 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, zapomniałam o nim - on też jest moim top :D

      Usuń
  11. 1. podkład
    2. krem do twarzy
    3. tusz do rzęs
    4. krem do rąk
    5. balsam do ust
    Bez reszty jakoś mogę się obejść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. krem do twarzy
    2. podkład
    3. tusz do rzęs
    4. pomadka
    5. krem do rąk
    A już u nas nowa notka "Efektowna i ekspresowa regeneracja paznokci" oraz zdjęcia po ukończonej kuracji !!!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. podkład
    2. tusz do rzęs
    3. krem do rąk
    4. eyeliner
    5. perfumy

    a po użyciu top 5 wędruje ze mną w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja lista byłaby taka:
    1. Krem do twarzy
    2. Podkład
    3. Tusz do rzęs
    4. Krem do rąk
    5. perfumy

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo.. chyba u siebie też odpowiem na ten tag! ahh krem nawilżający to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Fluid :)
    2. Eyeliner :P
    3. Prostownica :)
    4. Krem do rąk :*
    5. Odżywki do włosów :*
    i zapraszam do mnie :* do obserwowania i komentowania chętnie się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też dziwnie czuje się bez pomalowanych rzęs, dlatego tusz to dla mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog :)
    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. podkład, puder matujący i tusz do rzęs musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.tonik
    2.krem nawilżający
    3.tusz
    4.eye-liner
    5.korektor

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. tusz do rzęs, zawsze niezawodny ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Korektor mineralny
    2. Podkład mineralny
    3. Tusz do rzęs
    4. Hydrolat
    5. HA+olejek

    :))

    OdpowiedzUsuń
  23. tusz do rzęs, pomadka do ust, mleczko do demakijażu, fluid oraz krem nawilżający(sprawdza się w razie W i do buzi i do rąk)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...