Wyprzedażowy czerwiec !!!

Czerwiec to miesiąc, w którym większość sieciówek rozpoczyna wyprzedaże letnie.
 Przyznam, że nie mogę się już doczekać, moja zakupoholiczna część już przebiera nóżkami, odliczając dni do startu :)


Wiele sklepów zaczyna koło połowy miesiąca (m.in: Reserved, H&M), sklepy z grupy Inditex startują w ostatni czwartek czerwca, czyli 28.06


Na początku można liczyć na przeceny rzędu 20-30%, ale za to wybór jest największy i warto skusić się na najbardziej rozchwytywane rzeczy.


Ja zazwyczaj celuję w II turę, wtedy wybór jest jeszcze spory, a ceny już bardzo przystępne.
 

A Wy lubicie wyprzedaże, czy wręcz przeciwnie - nie dla Was dzikie tłumy polujące na okazje z szaleństwem w oczach ;) ?

12 komentarzy:

  1. Świetny blog <3^^
    Zapraszam do mnie : http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/
    Obserwujemyy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też wolę 2 turę :) już widzę tłumy ludzi w zarach i innych..

    OdpowiedzUsuń
  3. A ze mną jest coś nie tak, ilekroć idę poszaleć na wyprzedażach, zawsze wychodzę z zakupami z nowych kolekcji... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj tak wyprzedaże to co my kobiety kochamy najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wczoraj wypadłam na wyprzedaże szaleństwo mnie ogarnęło na bieliznę tym razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a gdzie jest już przeceniona bielizna ? też chętnie bym coś zakupiła :D

      Usuń
  6. Wyprzedaże mają zalety jak i wady :P jednak jestem na tak jak chodzi o to ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juz dzis upolowałam dwie bluzki na wyprzedazach ;D

    pozdrawiam i zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się wybrać może znajdę coś dla siebie.
    Zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wyprzedaże, jak ja to lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam straszną radochę jak mi się coś uda upolować taniej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...