13 wszystko zdażyć się może... czyli współpraca z BingoSpa

Pierwsze rozdanie w toku, przyszedł więc czas na pierwszą współpracę :)


 Wraz z 90 innymi blogerkami, miałam szczęście nawiązać współpracę z firmą BingoSpa.




 Nie ukrywam, że ta współpraca niesamowicie mnie cieszy, ponieważ już dawno chciałam wypróbować ich produkty - teraz będę miała okazję :)

Od kilku dni, na innych blogach, pojawiały się wpisy informujące o otrzymanych do testów produktach, niecierpliwie więc przebierałam nogami w oczekiwaniu na swoją paczuchę, ciekawa co mi się trafi - dzisiaj się doczekałam.

Oto co znalazłam w środku:


1. Jedwabne serum do mycia włosów, 

2. Jedwab do ciała, 

3. Maska do twarzy - Kompleks Algowy,

4. Krem na cellulit i rostępy - 3 próbeczki


Najbardziej ciekawa jestem Jedwabnego serum do mycia włosów - właśnie włosowe kosmetyki Bingo kusiły mnie najmocniej :)


Wszystkie produkty BingoSpa znajdziecie w ich sklepie internetowym



Tymczasem ja ochoczo zabieram się do testów, pierwsza recenzja już wkrótce :)

Znacie produkty BingoSpa ? Jeśli tak, to czy macie swoich ulubieńców ?


41 komentarzy:

  1. czyli 13 okazał się dniem szczęśliwym ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle fajnych rzeczy do testowania :D

    Ciekawi mnie te jedwabne serum do mycia włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje współpracy, udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę, że się nie załapałam:) czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :) Ja mam kilka produktów Bingo Spa, ale nie mam wśród nich żadnego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ich trzy produkty i rozczarowały mnie niezwykle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie znam tej firmy ale myślę że ciekawie się zapowiada to jedwabne serum do mycia włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje! bardzo ciekawe produkty dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy :) Ja też bym wolała dostać ta maseczkę ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To serum do mycia włosów brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy :) bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na recenzje serum do włosów ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety nie znam ale z chęcią poznam :)) czekam na recenzje :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ci zazdroszczę Kurcze takie cudeńka do testowania dostać

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluuje wspolpracy kochana:) i zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i czekam na recenzje :) !

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje fajnej współpracy i życzę miłego testowania:)
    Ja 13 w piątek zdałam egzamin na prawo jazdy i również uważam że wszystko wtedy zdarzyć się może:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje współpracy. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, fajne kosmetyki mają! / n

    http://milionywspomnien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. tez dostalam od nich propozycje wspolpracy ale jakos odmowilam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam maskę do twarzy Kompleks Algowy. Bardzo ją polubiłam :) Ma świetną konsystencję, mała ilość wystarczy do nałożenia na całą twarz i ładnie pachnie! Stosuję ją wieczorem, jednak na noc muszę nałożyć krem, bo niestety sama maska nie nawilża tak mocno.

    OdpowiedzUsuń
  24. a mnie ta maska do twarzy zainteresowała :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje współpracy:) czekam na recenzje jedwabiu do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo interesujący zestaw.
    Będę czekała na recenzję jedwabiu do ciała.
    Jestem ciekawa działania tego kosmetyku.
    Plusem też są przyjemne dla oka i estetyczne opakowania.

    I dodam jeszcze kilka słów od siebie - bardziej prywatnie.
    Jestem u Ciebie pierwszy raz.
    I tutaj jest pięknie!
    Przejrzyście, czysto, estetycznie.
    Wszystko przyciąga oko, nie będąc nachalnym.
    Treściwe i szczegółowe wpisy.
    Dobre jakościowo zdjęcia.

    Bardzo Tobie za to dziękuję!
    Z przyjemnością będę zaglądała częściej. Często :)))
    I z jeszcze większą przyjemnością dodaję do obserwowanych i blogrolla :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  27. też dostałam już paczuszkę, prawie identyczną jak ty tylko zamiast tego serum do włosów ja mam szampon :D miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...