BingoSpa - Jedwab do ciała


Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią, dzisiejsza notka poświęcona będzie jednemu z 3 produktów jakie otrzymałam do testów w ramach współpracy z firmą BingoSpa.

Miałam względem niego najmniejsze oczekwiania, a pokochałam go od pierwszego użycia :)

Jedwab do ciała


Od producenta:

Lekki, szybko wchłaniający się jedwab do ciała BingoSpa, dzięki wyjątkowym właściwościom protein jedwabiu, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd oraz na długo pozostawia ją subtelnie pachnącą.

Proteiny jedwabiu pomagają zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość. Jak każdy emolient, zhydrolizowane proteiny jedwabne sprawiają, że skóra staje się przyjemna w dotyku i jedwabiście gładka. Dają efekt lekkiego liftingu.Proteiny jedwabiu przenikają do wewnętrznych warstw skóry, zwiększając i jednocześnie utrwalając, efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący) oraz hamują utratę wody transepidermalnej.

Skład:
 
 

Moja opinia:

Opakowanie: uwielbiam stylistykę butelek BingoSpa - minimalistyczne, miłe dla oka i ta metalowa zakrętka, która nadaje im największego uroku. Jedyny minus, to duży otwór "wylotowy", który jest trochę nieporęczny - kwestia wprawy.



Zapach: przyjemny, delikatny, długo utrzymuje się na ciele, ale nie jest nachalny.

Konsystencja: lekka (ale nie lejąca), bardziej przypomina mleczko niż balsam. Świetnie się rozsmarowuje, błyskawicznie wchłania, nie pozostawiając żadnej tłustej, nieprzyjemnej warstwy.


Działanie: pierwsze co zauważa się niemal od razu po użyciu, to niesamowita gładkość, jaką ten jedwab nadaje skórze. Co lepsze, efekt jest długotrwały, jeśli np. posmaruję się wieczorem, to rano skóra nadal jest gładziutka i miła w dotyku. 
Na nawilżenie również nie mogę narzekać, jedwab świetnie odżywia skórę, ale nie przeciąża jej. Jest idealny na lato, po użyciu czuję się komfortowo, nie jestem klejąca, co często mi się zdarzało po innych balsamach.

Tak jak pisałam na początku notki, nie spodziewałam się po nim niczego nadzwyczajnego, myślałam, że okaże się smarowidłem jakich wiele. Teraz z czystym sumieniem mogę przyznać, że to jeden z lepszych produktów , jakie miałam okazję 
używać w ostatnim czasie, chętnie będę do niego wracać :)

Pojemność: 300 ml

Cena: 12 zł

Gdzie kupić: klik

Moja ocena: 5/5

35 komentarzy:

  1. chętnie bym wypróbowała. kuszą mnie bardzo kosmetyki Bingo Spa

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam serum kolagenowe do mycia włosów i jest prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. taaaakkk !! Sama go własnie zaczełam używac. Jest wspanialy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na recenzję tego jedwabiu :)
    Podoba mi się bardzo konsystencja.
    Nie wiem, ale myślałam, że będzie bardziej lejąca, coś jak jedwab do włosów.
    Cieszę, że jest inaczej :)

    Plus za opakowanie ode mnie również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam, że konsystencja będzie bardziej lejąca, ale jest w sam raz :)

      Usuń
  5. o jedwabiu do ciała nie słyszałam jeszcze ;P widzę ten sam rodzaj opakowania na który ja narzekałam w mojej najnowszej notce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mam dostępu, do kosmetyków z bingo.

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zamówić na stronie Bingo :)

      Usuń
  7. Kusząca recenzja:) może się na niego skusze jak wykończe wszystkie moje smarowidłą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba go wypróbuje.. miałam ochotę wypróbować jedwab do ciała ale nie wiedziałam jaki..więc chyba wybiorę właśnie ten:)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż mi żal, że go nie dostałam do testowania bo lubię takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowanie wygląda bardzo ok, sw sumie za 12 zł to można spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo dobrego słyszałam o tej firmie:)
    Chętnie bym wypróbowała ten jedwab:)

    OdpowiedzUsuń
  12. za 12 zl to kosmetyk idealny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie korzystałam z kosmetyków z tej seriii ale musze sie widze rozejrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty, dowolna para do wygrania! Zapraszam na konkurs:
    http://karo-just-me.blogspot.com/2012/07/wygraj-dowolna-pare-butow-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedwab do ciała..brzmi luksusowo :) Rzeczywiście opakowania mają bardzo eleganckie. Być może sprawię sobie taki jedwab :)

    P.S. Świetny blog, będę wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki z Bingo Spa :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez tą zakrętkę bałabym się, że wyleje mi się pół buteleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo..poszukiwałam takiego produktu ;) może się skusze ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnożą się te jedwabie :D Ja testuję od Eveline.

    BingoSpa wydaje się mieć świetny skład, nałożyłabym go spokojnie na włosy jako maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, spróbuję :)

      Usuń
  20. Bardzo fajny blog ! :D przydatne rzeczy w pigułce ! to co najważniejsze na ręce :D pozdrawiam ! Zapraszam do mnie :D ObserwujemY>?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie używałam nic z Bingo Spa - dziwne co?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do niedawna też nie używałam niczego z tej firmy ;)

      Usuń
  22. buteleczka bardzo ładna :> nigdy nie używałam, może się skuszę

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam produktów z tej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety ja nie polecam tego jedwabiu. Niestety nie nawilza odpowiednio skory, po nalozeniu pozostawia bialy nalot, ktory dlugo, stanowczo za dlugo sie wchlania i ciezko wydobyc go do konca... Mowie zdecydowane NIE, nawet za te cene :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...