Catrice - LE Cucuba z bliska :)


Kilka dni temu blogi obiegły filmiki zapowiadające jesienną limitkę Catrice - Cucuba, dzisiaj pojawiło się więcej szczegółów, w postaci zdjęć produktów :)
 
Dawno żadna limitowana kolekcja nie wpadła mi w oko, a ta jest całkiem przyjemna.


Oto co jesienią będziemy mogły kupić 
(mam nadzieję, że dotrze do Polski):

1. Puder brązujący (cena w euro: 4,49)



 2. Sypkie cienie do powiek w 5 odcieniach (cena w euro: 2,99)



3. Eyelinery (cena w euro: 3,99)


4. Pomadki (cena w euro: 3,99)


5. Lakiery do paznokci (cena w euro: 2,49)

Źródło zdjęć: tutaj



Spodobało Wam się coś ? 

Ja chętnie kupiłabym eyelinery - oba kolorki :)

Pozdrowionka, miłej niedzieli - ja niestety spędzę ten piękny dzień w pracy ;)

31 komentarzy:

  1. same nowosci ostatnio... lakiery są mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też wpadły w oko eyelinery ;)

    Tobie również udanego dnia :) Oby czas w pracy szybko minął :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie i pomadki zapowiadają się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakierki są super i może ze 2 cienie (pomarańczowy i ten obok ) wpadną do mojego koszyka jak się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sypkie cienie wyglądają zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery mnie zainteresowały, fajne kolory ;) i pomadki :D będę ich wyczekiwać na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery mają śliczne kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa dziękuję pięknie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś mnie przyszła limitka nie grzeje ;P za to obecna i owszem- piękny róż widziałam i zastanawiam się nad nim bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w obecnej limitce najbardziej podobają mi się opakowania :D ;)

      Usuń
  11. Bardzo lubię limitowane kolekcje bo firmy jak by bardziej się starają maja tylko jeden mały defekt jak już mi się coś spodoba to potem jest nie dostępne a ten bronzer by mnie interesował

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że kolory lakierów są wtórne, różnią się od poprzednich limitek, jedynie opakowaniem, a to chyba nie o to w tym chodzi. Trochę mnie to drażni, że ostatnie limitki essence np. są do bani :/ Catrice choć trochę się stara :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna jest ta kolekcja i również mam nadzieje że będzie dostępna w naszych drogeriach :)
    Obserwuję i liczę na to samo:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. niee, byłam boso, bo akurat szliśmy przez piach z rowerami, więc prowadziłam swój bez butów, lecz kiedy wsiadłam to założyłam moje sandałki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory eyelinerów super, przygarnęłabym oba:D Lakiery do paznokci też:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym spróbowała sypkich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresował mnie miętowy eyeliner. Może wyglądać ciekawie :) Super blog, na pewno będę stałą odwiedzającą. Zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miętowy eyeliner cudowny! no i te lakiery do paznokci!!! :)
    Spodobało mi się tutaj i będę zaglądać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. miętowy eyeliner, o matko, o matko! <3
    i wszystkie te cienie :) cudowna limitka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, zareagowałam podobnie na ten miętowy eyeliner ;)

      Usuń
  20. Mnie ta limitka podoba się bardzo i przygarnęłabym wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. mi spodobały się lakiery do paznokci- fajne kolorki :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne pastelowe lakiery i cena kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mam nadzieje, że dotrze do nas

    OdpowiedzUsuń
  24. uuuu ten turkusowy liner - miłość! mam nadzieję, że uda mi się go dopaść ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bym kupiła pierwszą pomadkę oraz 3 ostatnie lakiery xd

    OdpowiedzUsuń
  26. ja na pewno sie skusze na ten eyeliner mietowy:) Pozdrawiam A.
    i z checia dodaje do blogow obserwowanych:) i ide szperac dalej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...