Dla książkomaniaczek :)

Żeby nie było tak monotematycznie, krótka notka dla takich moli książkowych jak ja ;)

Aktualnie trwają dwie ciekawe promocje, z których wg mnie warto skorzystać, jeśli lubicie czytać i powiększać swoją biblioteczkę.

1. Weltbild

Ostatni tydzień lipca jest zarazem ostatnim tygodniem wielkiej wyprzedaży na stronie księgarni Weltbild pod hasłem Milion książek po 9,90


Dziś po raz ostatni dodano nowe tytuły książek, które w tej cenie można kupić - nie wiedziałam co wybrać, bo oferta w dalszym ciągu jest obszerna. W końcu zdecydowałam się na 3 tytuły, z mojej listy "must have", ale o tym dopiero jak otrzymam paczkę ;)

2.Empik


Od dzisiaj do 27.07 na stronie empik.com, trwa promocja -25% na bestsellery.

Wg mnie oferta całkiem ciekawa, jest z czego wybierać, lista dostępnych pozycji tutaj -> http://www.empik.com/big-deals

Również wybrałam 3 tytuły, co pozwoliło mi zaoszczędzić prawie 30 zł, czyli jedna z tych 3 książek wyszła za darmo :)


Lubicie kupować książki ? Korzystacie z takich promocji ?


Przyznam, że ja uwielbiam i chętnie korzystam. Zwłaszcza Weltbild ma ciekawe wyprzedaże sezonowe, czasem można u nich kupić świetne tytuły nawet za 5 zł :)

47 komentarzy:

  1. uwielbiam kupować książki i mam ich mnóstwo, jak kupię sobie regał na nie i poukładam napewno zrobię relację na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo często zamawiam książki z empik.com - fajne mają promocje i duży wybór tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja ktu nie kochać promocji??

    OdpowiedzUsuń
  4. ja książki kradnę - żeby nie było kupić też mi się zdarzy Nikt nie powinien płacić za wiedzę powinna być za darmo. Podkradam znajomym zdarzyło mi się z biblioteki kilka sprzątnąć akurat mam przed sobą ostatnie zdobycze : Anatomia gry i spotkania z podświadomością - hipnoza werbalna i biostymulacja. ogólnie socjologia i psychologia ale większość to takie banały które intuicyjnie każdy z nas zna ale itak lubię- czasem nie czytam bo mi się nie chce. a wybieram ksiażki w zabawny sposób : pierwsze i ostatnie zdanie książki jeśli mi się podoba biorę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki,obecnie przetrzepuje moją okoliczną bibliotekę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny wpis, bo lubię czytać, a cierpię na brak książek odkąd wróciłam do domu na wieś, na wakacje, więc może uda mi się coś upolować w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mam tylko pieniążki, które mogę przeznaczyć na książki to z przyjemnością korzystam z takich promocji!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam właśnie na meila od webtild promocje, ale do emipku się nie wybieram uważam że tam ceny nawet w promo są dużo zawyżone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z empiku też rzadko korzystam, a dzisiejsze zakupy poczyniłam głównie ze względu na kartę podarunkową, którą w końcu musiałam zrealizować ;)

      Usuń
  9. ja jestem raczej skąpcem i wolę wypożyczać książki :-) Może jak kiedyś już będę pławiła się w dolcach, to będzie inaczej, ale na razie uważam, że książki są stanowczo za drogie :-(
    Chociaż musze przyznać, że promocja Weltbild jest bardzo miłym zaskoczeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chętnie korzystam z biblioteki, a kupuję tylko nieliczne tytuły - zgadzam się, że książki są stanowczo za drogie :(

      Usuń
    2. No nawet książki w teoretycznie taniej Biedronce wcale nie są TAKIE tanie.

      Usuń
  10. Zapraszam do udziału w organizowanym przeze mnie konkursie :
    http://madameestelle.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    Obserwujemy?
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam już trochę zaległości książkowych, a mój mały stosik się powiększa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mam troszkę zaległości, jakoś latem czytanie gorzej mi idzie ;) ale zbieram już zapasy na jesień/zimę :D

      Usuń
  12. ksiażek nie kupuję, lubię czytać niemniej jednak nie zawsze mam na to czas :( lubie jak wciąga mnie świat który czytam, kiedy załuje ze musza odłozyć książkę i nie moge sie doczekac by z powrotem wejsc w ten swiat ;)

    ksiazek nie kupuje niestety. zazwyczaj wypozyczam lub pozyczam od mojej przyszlej tesciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czasem korzystam z ich księgarni internetowej z bezpłatnym odbiorem w Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale dużo fajnych książek o gotowaniu! Chętnie bym kupiła ale te wakacje już mi finansowo dają w kość. Może teściową namówię i będę jej podkradać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zamiar skoczyć do Empiku i coś wygrzebać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. skorzystałam z promocji Weltbild i kupiłam trzy książki:) mam zamiar przejrzeć jeszcze ich stronę www i być może dokupić jeszcze jakieś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja stałam się szczęśliwą posiadaczką Kindle i teraz poluję na ciekawe promocje ebooków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę, też mi się marzy Kindle, chociaż jestem wielką miłośniczką książek w wersji papierowej

      Usuń
  18. Jestem molem książkowym klasy najwyższej! :)))
    Zresztą, można to zobaczyć na moim blogu ;)

    Skorzystałam z empikowskiej promocji i kupiłam 6 książek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czytać, ale częściej wypożyczam książki z biblioteki, bo miałabym straszne miliony długów jakbym miała kupować :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja raczej rzadko kiedy kupuję książki, chociaż kiedyś zdarzyło mi się upolować coś ciekawego tanio w Świecie Książki.

    OdpowiedzUsuń
  21. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. co do marki BeBeauty to za wiele powiedzieć nie mogę, raczej mnie odpychają Biedronkowe kosmetyki, ale po tym peelingu chyba zmienię zdanie... chociaż wątpię żeby kosmetyki do makijażu były dobre ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubie czytac ksiazki, ale niestety nie zawsze mam czas :(:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię czytać i kupować książki. Niestety. Po ostatniej przeprowadzce musiałam dać sobie szlaban na kupno kolejnych :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam nie tyle kupować co dostawać ksiązki, wg mnie to świetny prezent. Zapraszam na : http://nowakowemodowe.blogspot.com/
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie promocje :) Skorzystałam już z tej promocji w Weltbild i kupiłam 4 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda ,że dzisiaj już wtorek to się nie załapałam na tą promocję w Empiku :(

    U mnie recenzja toniku Soraya przeciwtrądzikowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabusiek promocja w Empiku trwa do piątku ;]

      Usuń
  29. ja uwielbiam kupowac,ale ciuchy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzadko kiedy kupuje ksiazki;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio zdarzyło mi się upolować kultowe "Love story" w Media Markcie za 7,99!! To dopiero była okazja! Przeczytałam, popłakałam się i przekazałam książkę do biblioteki, bo akurat trwała jakaś akcja. ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie jak na razie nie było nieoczekiwanych skutków :) A miałaś może jakieś inne preparatu z serii Ziaja Ulga?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. To Cię zdziwię kochana. Jest balsam Inchloss. Za 200 ml/ 200 zł. Pali tak, że spać nie można. Nie da sie tego opisać, jakby przypiekało coś :D u mnie doszło do tego, że aż czerwone uda miałam. Ale... po kilku użyciach większa przerwa między udami, szok! :) więcej go nie kupię, bo drogi jak cholera, ale jak się ma kasę - WARTO! :)
    Ostatnio upolowałam książkę o ... striptizerce. Boska jest. " Cukiereczek " :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zaraz przekopię stronę Weltbild :D

    OdpowiedzUsuń
  36. No, dziadostwo jest mocne ;D niestety, tak pali, że nawet nie ma opcji, abym do tego wróciła :D leży na półce u siostry - ona się o to pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...