Jesienne nowości Artdeco


Jesienne kolekcje, zarówno te kosmetyczne jak i odzieżowe, wyskakują ostatnio jedna za drugą, jak grzyby po deszczu ;) Nie ma się co dziwić, lato powoli zmierza ku końcowi, trzeba zacząć przygotowania do nowego sezonu. 

Spodobała mi się zapowiedź nowej kolekcji firmy Artdeco.

Artdeco - Mystic Garden



Najbardziej oczywiście urzekła mnie paletka cieni, jest urocza ;) W dodatku kolorki są w 100% moje i idealne na jesienno-zimową aurę.



Jeśli na żywo okaże się równie ładna, mocno rozważę jej zakup. 


W kolekcji znajdziemy też między innymi:

Lakiery

Pomadki i błyszczyki


Pojedyncze cienie

 

A tak będzie prezentowała się całość:


Źródło zdjęć: tutaj 


 Kolekcja ma być dostępna od tego miesiąca w drogeriach Douglas. 

Spodobało Wam się coś ?

28 komentarzy:

  1. No nie ukrywam, że kolory cieni jak najbardziej moje :) Lakiery zresztą też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka cieni wygląda obiecująco.
    Niestety, ArtDeco nie do końca pasuje do mojego portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta paletka cieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi przypadł do gustu ten lakier beżowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetyki wyglądają świetnie... i strasznie kuszą

    natalie BLOG
    facebook

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta cieni jest prześwietna! Kolory genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta prezentuje się cudnie! Od razu wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy coś mi się spodobało?? Absolutnie wszystko mi się spodobało!

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka ładna, ale ja rzadko używam cieni, więc jej nie kupię. Podaba mi się lakier nude :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście paletka ma świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. paletka cieni sliczna i cienie tez ciekawe kolory, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paletka jest przepiękna <3 Idealne kolorki dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno kosmetyki tej marki są bardzo trwałe i wydajne, ale przez cene nigdy się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jeszcze nic tej marki nigdy nie miałam, ale ta paletka mnie tak zauroczyła, że jestem gotowa wydać na nią trochę więcej :D

      Usuń
  14. Lubię tą markę, ale chyba w tym sezonie na nic się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. mi rowniez ta kolekcjia przypadla do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co kolekcja, to ciekawsze mają wzory te opakowania:) ta również mi się podoba. Co do tonacji kosmetyków, to jednak dla mnie zbyt mroczna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie nabyłabym te cienie dla siostry, ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka cieni bardzo ładna ;D i dwa lakiery do paznokci również ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cieniem na mokro wychodzi mi gorzej niż linerem, nie wiem czym to spowodowane :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Paletka również w bardzo moich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat ta paletka jest...piękna :) Kolorki moje, moje i jeszcze raz moje. Ale...kiedyś miałam cienie Revlona i miały duży minus jak dla mnie słaba pigmentacja. Nie wiem jak te, ale może to poprawiło się i warto zaryzykować dla tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się róże od nich.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...