Konkurs - testuj wraz ze mną kosmetyki Venita :)


Kochane, zgodnie z zapowiedzią przygotowałam dla Was mały konkurs, w którym możecie zdobyć dwa produkty firmy Venita.


Warunki są proste, wystarczy:

- być publicznym obserwatorem bloga,

- odpowiedzieć na pytanie "gdybym mogła wybrać, moje włosy byłyby...

Ciekawa jestem jakie są włosy waszych marzeń :)

- zobowiązać się, że w ciągu powiedzmy 2 tygodni od otrzymania nagrody, na własnym blogu napiszesz recenzję tych kosmetyków, po czym prześlesz do mnie link :)

Najciekawsza wg mnie odpowiedź na pytanie konkursowe, zostanie nagrodzona tym oto zestawem:


1. Venita Henna Color - Ziołowy balsam koloryzujący w odcieniu nr 13 "Orzech laskowy",

2. Venita Henna Color - Szampon do włosów w odcieniach brązu



Regulamin konkursu:

1. Konkurs trwa od 14.08.2012 do 19.08.2012 do godz. 23:59

2. Sponsorem nagród jest firma Venita za pośrednictwem portalu Uroda i Zdrowie,

3. Konkurs przeznaczony jest dla pełnoletnich użytkowników, lub dla niepełnoletnich za zgodą rodziców,

4. Wyniki ogłoszę w poniedziałek 20.08.2012

5. Nagroda zostanie wysłana do 3 dni od ogłoszenia wyników.

Ściągawka do zgłoszenia:

Obserwuję jako:
E-mail:
Gdybym mogła wybrać, moje włosy byłyby:


Mam nadzieję, że konkurs się Wam spodoba i znajdą się chętne - powodzenia :)

15 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Paubia
    E-mail: paubiana@gmail.com
    Gdybym mogła wybrać, moje włosy byłyby: Długie, pełne blasku. Przede wszystkim byłyby tak piękne, że każde spojrzenie na nie wywoływałyby podziw, a na usta od razu nasuwałoby się "wow".

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że do wygrania nie jest sam szapon, balsamu koloryzującego raczej nie użyłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saga ależ proszę bardzo, jeśli masz ochotę możesz się zgłosić na sam szampon :]

      Usuń
  3. Obserwuję jako:kafetka
    E-mail:anastazja1923@wp.pl
    Gdybym mogła wybrać, moje włosy byłyby: przekornie:) jestem blondynką, a chciałabym wymarzone kruczoczarne włosy za ramionka i do tego jeszcze naturalnie kręcone i połyskujące w słonku:) ach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Martha Z
    E-mail: j11022011@gmail.com
    Gdybym mogła wybrać, moje włosy byłyby: kruczoczarne, proste, zdrowe, podatne na stylizacje (upięcia), lśniące i delikatne w dotyku, po za tym długością sięgałyby mi do pasa -i zdecydowanie byłyby obiektem zachwytu dla wszystkich :)



    dobrze że za marzenia nie karzą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Kasia P.
    E-mail: kasia6xd@interia.pl
    Gdybym mogła wybrać, moje włosy byłyby:
    długości do połowy pleców, jasnobrązowe,
    lecz co najważniejsze byłyby zdrowe.
    Delikatne, miękkie, pełne blasku tak,
    o to by był mój charakterystyczny znak.
    A w ustach chłopaka nasuwa się zdanie:
    " O jakie masz śliczne włosy kochanie. "
    Myślą, pytają: " Jak to zrobiłaś ? "
    A ja odpowiadam: " Marzenia swe spełniłam, do pięknych włosów naturalną pielęgnacją dążyłam. "

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze jaka dyskryminacja blondynek w konkursie ;D Chyba trza przemalować włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam, nie można całe życie być blondynką :D

      Usuń
  7. O wow, bardzo ciekawe kosmetyki! Życzę powodzenia startującym w konkursie dziewczynom! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: madzia
    E-mail: madzia3991@interia.eu
    Gdybym mogła wybrać, moje włosy byłyby:
    Przede wszystkim zdrowe, lśniące i nie łamiące,
    Miałyby też śliczne końce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, życzę wszystkim powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako:byjean
    E-mail:byjean94@gazeta.pl
    Gdybym mogła wybrać, moje włosy byłyby: długie. po prostu. Od zawsze kocham moje brązowe włosy, uważam że są idealne pod względem koloru. Nie chcę farbować na jakieś blondy bądź czarny,bo ten kolor jest idealny. Po prostu brakuje mi,że gdy 1,5 roku temu ścięłam włosy na świetną fryzurę,to jednak teraz mam ochotę na dłuuugie,zalotne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłosiła bym się, ale mam jasne włosy więc chyba to nie dla mnie.

    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: nowicjuszka
    E-mail: kraczeer@wp.pl
    Gdybym mogła wybrać, moje włosy byłyby:
    W- wielkoduszne (muszą w końcu rozumieć moje potrzeby, mój zmienny humor, jak u każdej kobiety)
    Ł- łatwe w obsłudze (np. robię pstryk! a one się falują. Robię kolejne pstryk!, a one zmieniają kolor)
    O- obmacywane (byłyby tak cudwne, że każdy chciałby ich dotknąć!)
    S- silne (muszą w końcu przetrwać wszystkie moje zachcianki)
    Y- yyy... no oczywiście moje włosy mają być... moje. Nikt nie miałby takich kłaków jak ja)

    M- mięciutkie (jak futerko kotka, patrz liteka O)
    A- apetyczne (aż chciałoby się je schrrrrupać)
    R- różne (każdego dnia inne, aż nie znajdę swojego ideału)
    Z- zalotne (każda dziewczyna lubi się czasem w taką zamienić, a jej włosy muszą przecież za nią nadążyć...)
    E- emanujące pięknem (pomimo tylu cech nie możemy zapomnieć o najważniejszym!)
    N- niezwykłe (mając takie cechy, które wymieniłam na pewno by takie były :) )

    OdpowiedzUsuń

  13. Obserwuję jako: Ewelina Jezierska
    E-mail: kita1986@interia.pl
    Gdybym mogła wybrać, moje włosy byłyby:
    Moje włosy byłyby gęste, lśniące, nie łamiące się. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...