Współpraca z portalem Uroda i Zdrowie :)


Niedawno postanowiłam zarejestrować się na portalu Uroda i Zdrowie, jakież było moje zdziwienie, kiedy dosłownie po kilku dniach dostałam maila od przemiłej Pani Kingi z informacją, że zostałam wybrana do testowania produktów firmy  
Venita.

Firma wcześniej nie była mi znana, ale posiada w swojej ofercie kilka ciekawych produktów, dlatego z dużym entuzjazmem przyjęłam tą wiadomość :)


Na początek kilka słów o marce:

Fabryka Kosmetyków VENITA to firma z ponad 20-letnią tradycją i doświadczeniem, utrzymująca stabilną pozycję zarówno na rynku krajowym jak i za granicą.
Firmę w 1989 roku założyli wykwalifikowani chemicy, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży oraz imponujący  dorobek naukowy. 

Potwierdzeniem uznania dla osiągnięć firmy są liczne nagrody i wyróżnienia, uzyskiwane w wielu prestiżowych konkursach:

2001 - Nagroda tygodnika „Cała Ty” za linię do pielęgnacji włosów Fruit Care
2002 - Nagroda Europrodukt 2002 dla farb o włosów Perfect Color
2003 - Nominacja do godła promocyjnego „Teraz Polska” XIII edycji
2006 - Nagroda „Łódź Proponuje” dla serii Ziołowych Balsamów Koloryzujących Henna Color
2008 - Wyróżnienie „Superprodukt 2008” miesięcznika Świat Kobiety dla serii odżywek do paznokci „Therapy Nail”
2009 - Nagroda „Perły Rynku Kosmetycznego 2009” dla kolekcji brązów serii Henna Color
2009 - Nagroda „Najlepsze w Polsce” za serię Henna Color Ziołowy Balsam Koloryzujący
2010 - Brązowe Godło „Najwyższa Jakość Quality International 2010” za HENNA COLOR – Ziołowy Balsam Koloryzujący do włosów
2011 - Srebrne Godło „Najwyższa Jakość Quality International 2011” za Hennę do brwi i rzęs w kremie


 Oto co znalazłam w paczuszce:
(mogłam sama wybrać to, co chciałabym przetestować)


1. Venita Glamour - Szampon do włosów farbowanych i ciemnych,

2-4. Venita Henna Color - Ziołowe balsamy koloryzujące w odcieniach:
    * 115 - czekolada
        * 13 - orzech laskowy
* 15 - bronze

5. Venita Henna Color - Szampon do włosów w odcieniach brązu.

Pełną ofertę firmy znajdziecie na stronie


 Jestem strasznie ciekawa tych Ziołowych balsamów koloryzujących, dlatego już w weekend wypróbuję jeden z nich.


Dla Was też coś będzie :) Jeden z szamponów oraz jeden odcień Ziołowego balsamu koloryzującego będzie można zdobyć w mini konkursie, którego możecie spodziewać się na blogu  początkiem przyszłego tygodnia :)

Znacie firmę Venita ? Miałyście okazję używać ich produktów ?

41 komentarzy:

  1. gratki:) ciekawa jestem recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;) jestem ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje współpracy i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przypominam sobie, że kiedyś moja mama używała szamponu do włosów brązowych, bardzo ładnie utrzymywał kolor po farbowaniu henną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Testuj,testuj...Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz słyszę o firmie Venita, miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Świetne kosmetyki :)) Miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwa brzmi jakoś znajomo :)
    Być może u kogoś widziałam kosmetyk lub czytałam coś na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje współpracy, nigdy o nich nie słyszałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Chciałam wypróbować te balsamy koloryzujące i pewnie kiedyś to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  11. To Łódzka marka mają zabawnych ludzi w dziale marketingu lubią pisać 100 maili nie zmierzając do niczego

    Oby ci służyły te kosmetyki czekam na relację

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy i jej produktów, ale dzięki Tobie sprawdzę co mają w asortymęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znałam nigdy tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam balsamów koloryzujących w rudych odcieniach i byłam zachwycona, życzę tego samego ;) Chociaż muszę ostrzec, na opakowaniu napisane jest, iż kolor trzyma się do ok 8 myć podczas gdy na moim ciemnym blondzie rudy trzymał się około miesiąc jeśli nie dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy myciu włosów codziennie!

      Usuń
    2. Taka trwałość pasowałaby mi bardzo ;]

      Usuń
  15. Używałam kiedyś tych balsamów koloryzujących, fajne produkty;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. twoja ciekawość udzieliła się i mnie :) czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję, kochana ♡ czekam na recenzję ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi po Venicie Czekoladowa Czerń wyszedł na włosach kolor różowo-fioletowy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje :) ja sie zarejestrowalam ale jeszcze nie przetestowalam od nich zadnego produktu :(

    OdpowiedzUsuń
  20. No to Ci się udało z tym UiZ. Ja jeszcze nie miałam okazji z nimi współpracować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również czekam na recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę :D a zgłaszałaś sie do testowania czy sami do ciebie napisali? ja mam konto od dłuższego czasu na uroda.com i takiej niespodzianki nie miałam jeszcze.. :D a co do firmy to bardzo dobra, swego czasu używałam ich henn do włosów :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisałam się do bazy testerek i zgłosiłam chęć do przetestowania tych kosmetyków :) warto zaglądać do zakładki "obecnie testujemy" bo z tego co widzę, co chwile pojawiają się nowe produkty.

      Usuń
  23. Oj, ja też jestem bardzo ciekawa jak będą sie te wszystkie cudowności spisywać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej firmy. A ten balsam koloryzujący to jest zmywalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywalny, podobno wytrzymuje do 8 myć :)

      Usuń
  25. Pani napisała mi, że również załapałam się do testów, po czym przyszedł mi mejl, że jednak nie...mhm, no trudno ;p
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie powinni tak robić,nie miło z ich strony:(

      Usuń
  26. gratuluję :)
    nie moje kolory ale i tak czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję:)Też jestem zarejestrowana ale jeszcze nigdy mnie nie wybrali:)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluje mozliwosci testowania tych kosmetykow:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam o nich :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluja i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje współpracy.
    Bardzo lubię tą hennę.

    Obserwuje i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...