Nowości Garnier Fructis - seria Fruit Sensation

Szczerze mówiąc nigdy nie przepadałam za produktami do włosów Fructis. 
Żaden specjalnie się u mnie nie sprawdził, a po szamponach miałam okropny łupież, ale zapowiedź nowej serii zainteresowała mnie na tyle, że postanowiłam o niej naskrobać :)




            Co pisze o niej producent ?       

Nowa, wzmocniona i unikalna formuła, która jest przyjazna dla środowiska naturalnego.

Fructis czerpie swoją moc z aktywnego koncentratu z owoców, aby przywrócić włosom siłę. Koncentrat wzmacnia włókno, a włosy stają się dwa razy mocniejsze i uzyskują więcej blasku.
Transparentna formuła żelu nowych szamponów wzmacniających zamienia się we wspaniałą piankę, która nie obciąża. Włosy są niesamowicie lekkie.
Opakowanie jest w 96% biodegradowalne.

Seria składać się będzie z 3 szamponów i odżywki wzmacniającej. 

Co ważne, produkty Friut Sensation mają być bez
silikonów i parabenów.


Szampon Citrus Mint Fresh


Do włosów normalnych, z tendencją do przetłuszczania się.

Ekstrakt z cytryny o właściwościach oczyszczających i mięta o właściwościach orzeźwiających połączone zostały w tej formule, aby zapewnić intensywne doznania świeżości.

Sugerowana cena 250 ml: 9 zł


Szampon Grapefruit Tonic


Do włosów normalnych, pozbawionych blasku.

Znany z właściwości antyoksydacyjnych ekstrakt z różowego grejpfruta zawarty został w formule, aby zapewnić wzmacniające doznania, które przywracają włosom naturalny blask.

Sugerowana cena 250 ml: 9 zł


Szampon Fruity Passion

Do włosów normalnych, suchych.

Olejek z kokosa, znany z właściwości zmiękczających, połączony został z egzotycznym
zapachem marakui w formule, która tworzy doznanie wspaniałej miękkości.

Sugerowana cena 250 ml: 9 zł 


Odżywka Fruity Passion

Zatrzymaj przyjemność ! Dzięki koktajlowi ekstraktu z owocu marakui i olejku z kokosa, włosy jeszcze nigdy nie były tak miękkie. Włosy doskonale się rozczesują, są promienne i intensywnie błyszczące.

Sugerowana cena 250 ml: 9 zł 


Najbardziej ciekawi mnie odżywka, jeśli będzie bez silikonów, może się okazać fajna do codziennego stosowania. 
Może znajdę w końcu zamiennik do mojej ulubionej odżywki 
Ultra Doux z awokado i masłem karite :)


A Wam jak się podoba zapowiedź nowej serii ?

27 komentarzy:

  1. Wcześniejsze wersje tych szamponów wywoływały u mnie te sam efekt co u ciebie i się definitywnie do firmy zraziłam. Ciekawi mnie trochę Grejpfrutowy, ale nie na tyle by kupić. Co najwyżej powącham w Rossmanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też Fructis niezbyt dobrze się sprawdzał, jednak nowości mnie zaciekawiły. Poczekam jednak przed zakupem na recenzje innych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że teraz wszystkie marki produkują naturalne wersje swoich produktów ;) Niby wiadomo, że jest to spowodowane modą, ale w sumie dla nas to dobrze, bo przynajmniej mamy większy wybór, a takie serie stają się coraz bardziej ogólnodostępne. Może się skuszę :P Szamponów tej firmy nigdy nie używałam, ale odżywki i maski zawsze sprawdzały się u mnie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, że są bez silikonów to prawdopodobnie nie będą mi obciążać włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby się dobra odżywka. Zobaczcie, co mi Radical zrobił z włosami! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiedz wile obiecuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niee no i teraz będę musiała wybrać się do sklepu i kupić kolejny szampon i odżywkę (bo mnie zainteresowały) - to nic, że mam zapas szamponów na kolejny rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten citrus mint fresh mnie zainteresowal:) kiedyś używałam fructisa więc kto wie,może do niego wróce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam opinie na temat szamponów i ponoć często wywołują łupież - męskie grono się żali

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeden szampon z Fructis i nie narzekam. Zdecydowanie jednak wolę Dove, aczkolwiek trzeba by dać szansę nowej linii. Dla mnie byłoby coś do jasnych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak bez silikonow to cos dla mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. produkty wygladaja bardzo pachnaco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o tej serii
    Zainteresowana nowym TAGiem? Na razie jedynie zapowiedź ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/zapowiedz-fashion-na-tak-i-na-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię szampony z serii Fructis :) Są dobre dla moich włosów i mają obłędne zapachy !

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumie nie zwróciłam wcześniej uwagi na ich nowości, ale czytając tę notkę stwierdzam, iż to chyba był błąd... xd

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja szamponów Garnier nie polubiłam. Od kilku lat przestałam używać ich produkty, nie przekonują mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. jest też jeszcze jeden nowy Fructis 48h objętość i to chyba na niego się skusze ;) cała ta nowa seria ma takie piękne zapachy ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Seria kusi, ale ostatnio kupiłam sobie szampon do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba się skuszę. Lubię ich produkty do włosów. Ale zapasów mam chyba na pół roku więc raczej nie wcześniej niż za kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja lubię szampony tej firmy, u mnie nie przynoszą łupieżu, są zwykłe, szału nie ma, no i nowa seria oczywiście mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  21. dokładnie, święte słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę powiedzieć ze o wygląd się postarali :) ciekawe jak będzie z działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie szampon miętowy i odżywka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...