So Sweet Blog Award


Bardzo spodobał mi się pomysł polecania innym swoich ulubionych blogów, dlatego postanowiłam dołączyć do zabawy :)


Zostałam wyróżniona przez Ev z bloga Kot w kosmetyczce oraz przez PureMorning z bloga Uwielbiam być kobietą - za co pięknie dziękuję :)

Blogi obu dziewczyn bardzo lubię, dlatego tym bardziej mi miło.
 


Zabawa polega na wyróżnieniu 5,10 lub 15 blogów, na które lubimy i często odwiedzamy.

Wybór nie był wcale taki łatwy, odwiedzam i lubię wiele blogów, nie wszystkie komentuje tak często, jak bym chciała, ale na bieżąco podglądam.

Poniżej dziesiątka moich ulubieńców:


Dużo ciekawych i rzetelnych recenzji, konkretnie i na temat. Trochę kolorówki, trochę pielęgnacji - nie trzeba mi niczego więcej ;)


Posiadaczka burzy pięknych włosów ;) Sporo lakierowych swatchy, które oglądam z przyjemnością.


Pauli chyba nie trzeba nikomu przedstawiać :D Niesamowicie pozytywny blog, dobre zdjęcia, ciekawa treść i ten fioletowy szablon...ech... ;)


Blog przede wszystkim o pielęgnacji włosów. Masa pożytecznych, włosowych informacji, przekazana w przystępny sposób, ciekawe recenzje i te włosy... kto o takich nie marzy ? 


Lubię za całokształt, po prostu :)


Dawno nie spotkałam w blogosferze tak wesołej osóbki. Z każdego posta (nie ważne, czy to recenzja, czy trochę prywaty) bije tak pozytywna energia, że człowiekowi od razu poprawia się humor :)


Tego bloga czytałam na długo przed tym, zanim sama zaczęłam blogowanie. Autorka mieszkająca w Stanach, duża wiedza kosmetyczna, częste fotorelacje z codziennego życia w NY, które uwielbiam.


Tytuł mówi sam za siebie :) Dużo ciekawych recenzji polskich kosmetyków, czasem wkradnie się jakiś outfit - lubię to :)


Moje niedawne odkrycie, nie wiem dlaczego trafiłam na tego bloga tak późno. Bardzo dobre zdjęcia, przejrzyste recenzje, ciekawa treść.


Świeżutki blog, który zapowiada się rewelacyjnie. Żałuję tylko, że autorka tak rzadko dodaje nowe notki ;)


Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :*

23 komentarze:

  1. Na pewno zajrzę na te blogi ;D kilka blogów znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest już nowa gazetka? U mnie w Biedronce jej nie ma ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest, możesz obejrzeć na wizażu na wątku biedronkowym :)

      Usuń
  3. znam pare tych blogów i równiez lubię czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i Tobie i wyróżnionym Dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Tobie wyróżnienia jak i wyróznionym osobom:)
    Też dostałam to wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjjjjj, dziękuję Ci za wyróżnienie! :* Bardzo mi miło :*
    Gratuluję tez pozostałym wymienionym blogerkom :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, dziękuję za wyróżnienie! :) muszę zatem dodawać notki częściej :) a co do siemienia, to praży się na najwyższym ogniu pod przykryciem przez dosłownie dwie minuty, często mieszając :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, muszę spróbować :) a notki koniecznie częściej proszę ;)

      Usuń
  8. Fajne te wyróżnienia :)
    Można poznać kilka fajnych blogów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) sama dzięki nim odkryłam kilka ciekawych :)

      Usuń
  9. chyba też skombinuje taki post :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba musiałabym dać z 50 moich ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja rowniez Cie wyroznilam w moim poscie So sweet blog Award :) http://smakemigracji.blogspot.co.uk/2012/09/how-sweet.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wyróżnienia Tobie i dziewczynom, które nominowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne blogi ;)czytam wiekszosc z nich :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...