Sobotnie zakupy

Hej Dziewczyny :)

Widzę po komentarzach pod poprzednią notką, że jednak sporo z Was nie wiedziało o zniżkach z HOT - cieszę się, że post choć trochę okazał się pomocny.

U mnie zniżkowe zakupy zaliczone, przypomniałam sobie dlaczego nie lubię chodzić po CH w weekendy. Tłum ludzi, kolejki do przymierzalni, kolejki do kasy, wszystko porozrzucane, ciężko znaleźć rozmiar, całość zajmuje 2 x więcej czasu. 
Ale od czasu do czasu można się poświęcić ha ha ;)

Kupiłam kilka rzeczy, musicie mi wybaczyć jakość zdjęć, ale dziś mam do dyspozycji tylko aparat w komórce ;)

1. Koszula Reserved




2. Kurtka H&M



3. Ażurowy sweterek Mohito


I jeszcze dwie zdobycze z Tesco ;]

4. Zwykły sweterek na guziki - kolor jest jednolity, burgundowy, tylko mój tel robi takie przekręty ;)



5. Zwykłe czarne szpilki


Na koniec moja kociasta, która razem ze mną pstrykała foty ;)


Po ciężkiej robocie poszła spać


Pozdrawiam niedzielnie :*

53 komentarze:

  1. gratuluję zakupów:P ja ten weekend spędzam w domu. trochę sprzątania, gotowania i odpoczynku. CH ani mi w głowie!:)
    a kocia już chyba trochę zmęczona tymi zdjęciami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ażurowy sweterek śliczny :)) A kotek to jaka rasa? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepięknego kotka :) Ile bym dała, żeby móc sobie takiego sprezentować... ale rodzice niezłomni, a w akademiku kategorycznie nie wolno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madlen ja też się trochę naczekałam na kociaka, więc wszystko przed Tobą :))

      Usuń
  4. takich "zwykłych szpilek" mogłabym mieć szafę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka cudowna! A kocica jeszcze lepsza :) Uwielbiam tą rasę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny jest ten ażurowy sweterek!
    Kocio przeboski! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten Twój Tygrys :)
    W Tesco można znaleźć naprawdę fajne rzeczy ;) Ja się zbieram na jesienne zakupy ale ciągle mi coś wypada, a to już kolejny blog na jakim widzę naprawdę ładne rzeczy ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co przykuło moją uwagę to Twoja kotka : ) przepraszam : D
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ja wcale się nie gniewam ;)

      Usuń
  9. Matko, jaką masz piękną kotkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się niebieski brytyjczyk, ale jak na razie mam rudego dachowca :D
      A niebieskiego miałam szczurka, też był uroczy :)

      Usuń
  10. Ażurowy sweterek podbił moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zakupy, chyba wszystko mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek i szpilki podobają mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, że kotek uroczy

      Usuń
  13. ŚWIETNE ZAKUPY - KOSZULA I SWETEREK AŻUROWY 100 %
    Ps. Mój myszoskoczek chyba by nie p"odskoczył" Twojemu kotkowi - hahaha ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna koszula:) u siebie takiej nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek z Mohito bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny ten Twój kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. każdą z tych rzeczy bym kupiła :D kociak cudowny! <3

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. PO fotach widzę, że zakupy bardzo udane :0
    Super kiciuś

    OdpowiedzUsuń
  19. tez nie lubie CH... swietne zakupy ale ostatnie zdjecie mnie powalilo - zakochalam sie w nim!!

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten sweterek z mohito, a kociak jest prześwietny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. swietne zakupy- Ażurowy sweterek śliczny!!!!! i kurteczka cudowna:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zakupy, ja też wczoraj buszowałam po CH ze zniżkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ażurowy sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula mnie urzekła i kicia też!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kurteczka z h&m bardzo mi sie podoba jak i azurowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny ażurowy sweterek :) szpilki są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydają się wygodne, chociaż na razie chodziłam tylko po domu ;)

      Usuń
  27. Koszula bardzo mi się podoba <3

    Kotek przesłodki :**

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne zakupy :)a zwłaszcza kurteczka z H&M i mam takiego samego kocurka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zakupy. Kurtka z H&M boska ♥ I kotek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko bardzo mi się podoba, szczególnie koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne ubrania i buty ale najlepszy jest kotek :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. ogladalam ta sama koszule...szkoda ze nie wiedzialam o znizkach bo wydalam troche kasy w reserved....ehh...:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz ślicznego kicika!
    Zakupy też fajne :) Sama ostatnio sprawiłam sobie koszulę, choć do tej pory byłam zagorzałą przeciwniczką tego fasonu w modzie kobiecej. Cóż- gust się zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej, jaka słodka kicia:)
    Ażurowy sweterek jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwsza koszula śliczna, musi ładnie wyglądać na ciele

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta kutrka z H&M bombowa:)
    Masz słodziutką kicie,to kot rosyjski niebieski?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to brytyjski ale też niebieski ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...