Wake Up ! - czyli tańsza alternatywa dla żelów OS


W poprzedniej notce kilka z Was zainteresowało się żelem pod prysznic z Tesco, którego szata graficzna jest łudząco podobna do żelów Original Source, postanowiłam napisać o nim troszkę więcej.

Jak się ma jeden do drugiego i czy podobieństwa kończą się tylko na opakowaniu ? O tym poniżej :)


Tesco - żel pod prysznic Wake Up!


                Kilka słów od producenta i skład:                



                           Moja opinia:                          

Opakowanie: kształtem przypomina OS, jednak jest nieco bardziej pękate i niższe - pojemnościowo się nie różni, zawiera 250 ml żelu.
Tak samo jak OS wyposażone jest w tzw. niekapek ;) czyli taką siateczkę, która ma zapobiegać wylewaniu się żelu.


Niestety klapka od zamknięcia jest cieniutka i wydaje się wątła - w sklepie półka z tymi żelami, była cała zalana zawartością - w domu nie zauważyłam żadnych przecieków, aczkolwiek lepiej obchodzić się z nim ostrożnie.

Działanie: dobrze się pieni, jest całkiem wydajny, nie wysusza skóry, nie podrażnia.

Konsystencja: żel jest rzadszy niż jego oryginalna wersja, jednak mi to nie przeszkadza.


Zapach: nie ulega wątpliwości, że żele OS zyskały swoją sławę ze względu na genialne zapachy, które często powodują wzmożoną pracę ślinianek, dlatego to główne kryterium mojego porównania.

Wybrałam wersję zapachową Mango&Kokos - spodziewałam się cudownego aromatu, tymczasem jest tak średnio. Choć muszę zaznaczyć, że od jakiegoś czasu mam mocno osłabiony węch przez przeziębienie i nie wiem, czy nie płata mi figla ;)
Czuję głównie kokos, ale nie w słodkiej, cukierkowej wersji - pachnie bardziej jak świeży orzech kokosowy. Mango czuć dużo mniej. Ogółem nie jest to soczysty i pyszny zapach, określiłabym go raczej mianem: przyjemny.


Występuje też w kilku innych wersjach zapachowych:

- mięta & drzewo herbaciane,
- limonka,
- cytryna & drzewo herbaciane,
- granat & malina 
( nie ma go na foto, mam nadzieję, że go nie wycofano)


Chętnie wypróbuję jeszcze limonkowy i ten z maliną.
 
Jak widzicie nazwy zapachów są niemal identyczne jak w OS, z tym że wybór jest zdecydowanie mniejszy i to chyba największa wada tych żeli.

Niemniej jednak muszą cieszyć się powodzeniem, bo stały sobie w Tesco, w dość mocno przerzedzonych szeregach :)

Cena: w promocji za 3,99 zł. Standardowa cena to 5,99 zł

Dostępność: hipermarkety Tesco i Tesco Extra

Moja ocena: 4/5

Miałyście już może styczność z tymi żelami ?

39 komentarzy:

  1. Już zapisałam nazwę!
    Przy najbliższej wizycie w Tesco kupię sobie jakiś ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będę w Tesco to z przyjemnością kupie jeden z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O,fajna alternatywa :) na pewno kupię jak odwiedzę Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro podjadę do tesco i zobaczę co to za cudowności ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie muszę wypróbować limonkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie chyba nie jest taki bardzo zły i myślę, że warto się za nim rozejrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tak patrzę to ja raczej za cytrusami nie przepadam jedynie ziaję i nivea happy time lubię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kokos ostatnio mi się znudził w żelach :P

      Usuń
    2. mi się kokos nigdy nie znudzi :D

      Usuń
  8. Nie widziałam ich w moim Tesco, a się za nimi rozglądałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio patrzyłam z daleka na niej i byłam pewna, że to OS! Myślałam, że to jakiś inny rodzaj żeli, albo jakieś mydła do rąk, a tu proszę... Co ja się dowiaduję :) TESCO :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o to fajnie, będę musiała zobaczyć u siebie czy są

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, widać, że opakowanie MOCNO inspirowane OS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mocno, zastanawiałam się nawet czy to czasem nie OS produkuje te żele dla Tesco, ale chyba nie ;)

      Usuń
    2. Pisałam do OS i oni nie mają nic wspólnego z tymi żelami.Ja pewnie skuszę się na inne miałam tylko jeden ale inne wersje zapachowe też kuszą. A zapachy intensywne idealne na poprawę nastroju :)Choć jakbym cały czas używała to kurcze ciężko by było. Dlatego zapachowe są u mnie aby gościnnie a tak to wolę bezzapachowe albo o zapachu aptecznym czy dziecięcym

      Usuń
  12. Oglądałam je jakiś czas temu, ale nie było wszystkich wersji zapachowych, tylko żółta i zielona i dlatego się nie skusiłam. Ta Twoja brzmi ciekawie;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, w moim tesco ich nie widziałam, ale chciałabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba przejdę się sprawdzić!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę zaciekawiłaś mnie tymi żelami, szkoda, że Tesco mam tak daleko... ale może kiedyś przy okazji się tam wybiorę i go zakupię:) ślicznie wyglądają, podobnie jak OS jak już wspomniałaś, ale i tak mimo wszystko z chęcią go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Usilnie go dzisiaj w TESCO szukałam,ale niestety nie znalazłam:-/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zauroczyło mnie opakowanie tego żelu.
    Jak znajdę to chętnie się skuszę na niego. Narobiłaś wielkiej ochoty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nnie słyszałam o tym żelu ale z chęcią go wypróbuje :P

    OdpowiedzUsuń
  19. jakbym miała tesco to w sumie chyba bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam je i jak zdenkuję moje oba OS na pewno skuszę się na te z tesco :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dzisiaj wlasnie obwachiwalam zele z OS :D te ze =le rowniez widzialam w Tesco :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze nie widziałam tych żeli w Tesco, a szkoda, bo lubię nowości, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie widziałam ich w Tesco,ale jak będę to na pewno się na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te zapachy sa kuszace, msuze sie za nimi rozejrzec w tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Enka trzymaj ciacho :* http://beautyhairandfashion.blogspot.com/2012/09/moze-babeczke-czyli-so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile słodkości, dzięki Kochana :*

      Usuń
  26. faktycznie opakowanie bardzo podobne i aż się skuszę na wypróbowanie, o! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę te żele. Przyznam się szczerze, że nie używałam tygdy kosmetyków Tesco.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zupełnie jakbym widziała żele OS,ale chyba jednak skusze sie na oryginał;D

    OdpowiedzUsuń
  29. O i nawet niekapek jest :) Na pewno na jakiś się skuszę, mam nadzieję, że będą w "moim" Tesco ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Koniecznie muszę je kiedyś wypróbować. Podejrzewam, że kiedy trafię do Tesco podczas ich promocji, kupię wszystkie możliwe zapachy xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...