Zniżkowy weekend z Hot Moda & Shopping :)

Czy jest jeszcze ktoś, kto o tym nie wie ?

Jeśli tak - to już wie;)


W najbliższy weekend, czyli 8 i 9 września wiele sklepów przygotowało dla nas atrakcyjne zniżki na jesienną kolekcję - warunek jest jeden, należy kupić wrześniowy numer HOT Moda & Shopping, w którym znajdziemy kupony.


Do jakich sklepów znajdziemy zniżki:

  • ARYTON - 20%
  • CROPP - 30%
  • DIVERSE - 20%
  • HOUSE - 20%
  • LAURA GUIDI - 20%
  • MOHITO - 20%
  • MONNARI - 20%
  • REPORTER - 25%
  • RESERVED - 20%
  • TATUUM - 20%
  • TOP SECRET - 25%
  • TROLL - 25%
  • WITTCHEN - 20%
Najbardziej cieszą mnie zniżki do Mohito, Reserved i House - ich jesienne kolekcje bardzo mi się podobają, więc chętnie skorzystam z rabatów:)

A Wy wybieracie się na zniżkowe zakupy ?

43 komentarze:

  1. Kurcze. Ja na zakupy dopiero za tydzień! : (

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, w zasadzie już po zakupach ;)
    Gazetkę mam, niestety, nie będzie mnie w ten weekend w Poznaniu.
    Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się na zakupy w weekend, ale niestety bardzo zaluję że nie ma żnizek na moj ukochany stradivarius i bershka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni raczej nie mają zniżek nigdy, tylko wyprzedaże nas ratują

      Usuń
  4. wlasnie szkoda ze nie ma na H&M Stradiavrius itd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecałam sobie, że we wrześniu nic nie kupię, więc nie skorzystam z promocji :-)
    Ale Tobie życzę udanych zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, dopiero wróciłam z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Szkoda tylko, że nie mam kasy:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam, mam ;P i w weekend na pewno nawiedzę Reserved ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię takich zadań bo u mnie w mieście są może 3 marki z tych? A 100km od domu może z 50% się znajdzie przy jeżdżeniu po całym mieście. Takie gazety i zniżki są super dla dużych miast, ale nie dla małych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale z drugiej strony nawet w dużym mieście raczej nikły % osób skorzysta ze wszystkich tych zniżek, także nawet 2-3 sklepy to już coś :)

      Usuń
  10. o, ja nie wiedziałam ! a akurat w ten weekend wypłata, także poluję za gazetą! :) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja narazie postanawiam brak zakupów :P

    OdpowiedzUsuń
  12. A dlaczego ja nic o tym nie wiedziałam ?! Że też akurat teraz muszę być bez "grosza" :(

    OdpowiedzUsuń
  13. no nie wieze ze taka super promocja mi obejdzie kolo nosa :(

    OdpowiedzUsuń
  14. O, ja nic o tym nie wiedziałam. Może się wybiorę :)
    życzę udanych zakupów!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe, nic o tym nie wiedziałam, może pójdę zaglądnąć do co poniektórych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I powiedz ty mi czemu jestem spłukana :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sie powoli spłukuje z mamony;) przez zakupy;)zobaczymy czy zdaze zawedrowac do ktoregos ze sklepów;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Reserved i House, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem, czy książki Pana Cejrowskiego będą mnie cieszyć, bo z wieloma jego poglądami się nie zgadzam, ale możliwe że zrobię podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo świetne zniżki, nawet o tym nie wiedziałam a warto z nich skorzystać ;)

    PS U mnie konkurs, do wygrania kosmetyki i nie tylko ;) Zapraszam serdecznie :)
    http://optymistyczne-dni.blogspot.com/2012/09/konkurs-u-optymistycznej.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie moje sklepy, ale może kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm...Muszę koniecznie nad tym pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja szykuję się na Mohito i Reserved:)

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda że jestem juz okupina i barak kasy :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że napisałaś do jakich sklepów. Może się skuszę. ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. przydatne, do Reserved bym chętnie się znowu wybrała... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę gdzieś tej gazetki poszukać. A co do sklepów to faktycznie Mohito i Reserved się przyda szkoda , że brak Stradivariusa;)

    OdpowiedzUsuń
  28. uuu... szkoda, że nie ma do Orsaya albo Tally Weil... ale innym ofertom trzeba bliżej sie przyjrzeć ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  29. ooo nawet nie wiedziałam :D przydatna informacja :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe promocje, szkoda, ze dopiero teraz się zorientowałam, że są..:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie pobiegłam do sklepu po gazetę i... mam! :) Jutro zakupy czas zacząć! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Czemu ja o tym nie wiedziałam?! Poleciałabym do Reserved po jakieś swetry na jesień... :|

    Udanego polowania na zakupach :*

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna informacja :) kupię gazetę i lecę na zakupy bo upatrzyłam sobie bluzeczkę a -20% to nie mało :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie byłam i nie wybieram się na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  35. czy mogłabyś podzielić się kodem do topsecret?? Chodzi o sklep online :) Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to notka sprzed roku, także kod na niewiele Ci się zda ;)
      Obecnie też szykuje się dużo akcji zniżkowych (21-22.09 Flesz i 5-6.10 Elle) ale nie wiem czy jest tam Top Secret, musisz poszukać :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...