Rossmann...ach ty,ty ;)


Również nie oparłam się promocjom na marki własne Rossmanna i poczyniłam małe zakupy :)

Choć planowałam zrobić listę, to wczorajsze zakupy były totalnie spontaniczne - miałam tylko 10 min i  jedno postanowienie, które powtarzałam jak mantrę: nie bierz na zapas ! weź tylko to, czego potrzebujesz ! nie bierz na zapas... 

Wrzuciłam do koszyka to, co mi się przypomniało i tylko po 1 sztuce :D. Choć i tak przez moją sklerozę nie kupiłam wszystkiego, co chciałam. 
Nie wiem czy tylko ja tak mam, że przed zakupami, wiem dokładnie, co mam kupić, a po wejściu do sklepu pamiętam piąte przez dziesiąte ? ;)



1.Isana - Krem do ciała z masłem shea i kakao

2. Facelle - żel do higieny intymnej 

Z myślą o myciu włosów.

3. Isana - Żel pod prysznic Kokos

Uwielbiam ten zapach.

4. Isana - Odżywka do włosów farbowanych

Miałam jej już nie kupować, ale gdzie ja znajdę w miarę dobrą odżywkę za nieco ponad 3 zł ;)

5. Isana - Zmywacz do paznokci

Kupiłam też płatki kosmetyczne Lilibe - 120 szt za 2,70. 
Nigdy wcześniej ich nie miałam, a są super - dosyć grube, miękkie, nie drapią. Są o niebo lepsze od płatków Cleanic, których do tej pory używałam.


W drodze do domu wstąpiłam też do mojej ulubionej, lokalnej drogerii i zaopatrzyłam się w maseczki na ten tydzień, coby mieć o czym pisać, w związku z maseczkowym tagiem.
Skorzystałam także z promocji 20% na podkłady Lirene i kupiłam City Matt za 19 zł - czytałam o nim sporo pozytywnych opinii, mam nadzieję, że będzie ok :)



Pierwsza maseczkowa recenzja już jutro - zapraszam :) A tymczasem życzę miłego dzionka :*

47 komentarzy:

  1. oj ja też nigdy nie wychodzę ze sklepu z tym co chciałam kupić - zawsze o czymś zapomnę

    fajne te maseczki - czekam na pierwszą recenzję
    ciekawa jestem, którą maseczkę wybierzesz jako pierwszą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mialam wszystko zapisane na kartce, a i tak jej nie wzielam i robilam zakupy bez niej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie to samo, przed zakupami doskonale wiem co chcę, a jak już wejdę do drogerii to dostaję takiego oczopląsu, że zapominam po co tak naprawdę przyszłam i w koszyku ląduje to co niepotrzebne. Dlatego już od jakiegoś czasu chodzę na zakupy z listą. Kupuję tylko to co zapisałam i nic poza tym :) Świetny sposób jeśli chcemy ograniczyć niepotrzebne wydatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uf, już myślałam, że tylko mnie tak ogłupia wizyta w drogerii ;)
      Też często robię listę, bo inaczej wiecznie o czymś zapomnę, zazwyczaj o czymś najpotrzebniejszym ;)

      Usuń
  4. Ja jeszcze ani razy nie wyszłam z rossmana tylko z tym co potrzebuje, zawsze sie skuszę na coś czego i tak mam pełno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie to masełko z Isany, ale, póki co, nie kupię.
    Mam w zapasie kilka smarowidełek do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Rossmannowe promocje są niezłe. Sama powtarzałam sobie mniej więcej to samo co Ty, aby nie przesadzić z zakupami.

    OdpowiedzUsuń
  7. rób listę! a niczego nie zapomnisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa, którą maseczkę wybierzesz i jaką nam zaprezentujesz:)
    Pozdrawiam, udanego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  9. nie kupuj na zapas - haha mam to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zakupy, muszę masełko Isany kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupię co nie co z nowej gazetki ROSSMANNA:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak mam, że jak wejdę do sklepu to zapominam połowę rzeczy, a jak wyjdę to wszystko mi się przypomina!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. też masełko kupiłaś:D super pachnie :d

    OdpowiedzUsuń
  14. nie da sie nie wejsc do rossmana w okresie promocji i nie brac na zapas, w mojej szafce jest juz 5 szamponow i 4 zele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja po prostu wpadam do drogerii i kupuję co mi wpadnie w oko :) Haha .

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez wchodze po jedno a wychodze z czyms innym.. ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam krem Isana Kakao i żel pod prysznic kokos i uwielbian je :) Kupiłam też ostatnio żel facilla tez używam go jako szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widać, że zakupy udane ;-) czekam na recenzję maseczek :) ciekawi mnie bardzo ta trzecia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się wybrać do Rossmanna na zakupy, ale na pewno nie uda mi się nie kupować na zapas, skoro jest promocja ;p

    Miałam ten krem do ciała Isany, dobrze nawilżał i zapach nawet fajny, ale myślę, że po dłuższym czasie może zmęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też mnie czeka wizyta w Rossmannie, sporo rzeczy nazbierało mi się do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rossmanie, dziękuje Ci, że jestes! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten krem z Isany. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ah, mój ulubiony krem z Isany :D Tobie również udanego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem Ci, że ostatnio w związku z weekendowym wyjazdem w moich próbkowych zasobach odnalazłam saszetkę fluidu City Matt, który kupiłaś, muszę przyznać że mi on baardzo się spodobał, nawet rozważę kupno całego kosmetyku,jak skończę ten który używam. Fajnie siedzi na twarzy,choć ja nie mam cery tłustej, nie wysusza.Ciekawy jak bedzie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś użyłam go pierwszy raz i jestem na razie zadowolona, przetrwał na twarzy cały dzień, nie ściemniał - także zapowiada się przyjemnie :)

      Usuń
  25. Podobno promocja ma trwać prawie do końca października, to znaczy, że załapie się z wypłatą i też obkupię się jak głupia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba do 25 :) także jeszcze dużo czasu :)

      Usuń
  26. Zawsze tak mam, mam zaplanowane cop kupić a jak zwykle wychodzi całkiem co innego ;)
    Zapraszam do nas, obserwujemy mamy nadzieje że się odwdzięczysz

    OdpowiedzUsuń
  27. Heh, jakbym czytała o sobie, powtarzałam sobie podobną mantrę, mimo tego wzięłam 2 zmywacze, bo taka okazja... :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Lilibe to najczęściej kupowane przeze mnie płatki, są naprawdę przyzwoite :) Poza tym widzę parę moich ulubieńców - krem do ciała i zmywacz do paznokci :) I koniecznie będę musiała sobie sprawić ten żel pod prysznic, kocham zapach kokosa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel polecam, miałam go już kilka razy i jego zapach jest cudny :)

      Usuń
  29. widzę dobre wybory, krem isana, zmywacz isana i city matt:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tego żelu z kokosem totalnie zazdroszczę! Uwielbiam wszystko co kokosowe;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że wszyscy szaleją z zakupami w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten balsam do ciała polecają już chyba wszyscy. No nie ma zlituj- muszę i ja kupić, choć mazideł na razie troszkę mam ;)
    Też upolowałam kokosowy żel pod prysznic i Facelle :D

    OdpowiedzUsuń
  33. mam tak jak Ty, często w sklepie zapominam po co przyszłam ;p ale Rossman dostarcza takich emocji, że można to zrozumieć ;) kusi dosłownie wszystkim i ciężko zachować rozsądek ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Też jutro wybieram się na "małe" zakupy do Rossmana :D Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też kupiłam zmywacz z isany :) właśnie szukam czegoś na zimę, bo nie wiem czy kremy bb nie będą za słabe na mrozy i może na Lirene się skuszę.. Kurcze, nie mam pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zakupy :) muszę niebawem wybrać się do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się ostatnio opamiętałam :)Chociaż miałam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też miałam kupić to masełko do ciała ale jakoś się nie skusiłam, jutro będę w Rossmannie to może je kupię :) napisz mi proszę jaką ma konsystencję Raczej zbitą czy rzadką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest zbite, konsystencja takiego przyjemnego, lekkiego kremu :)

      Usuń
  39. czekam na twoje opinie isany :)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam żele do mycia z isany, są tanie ,ładnie pachną no i ładnie oczyszcza <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...