Tag - Październik miesiącem maseczek


Bardzo spodobała mi się idea tego tagu, dlatego postanowiłam dołączyć do zabawy, choć nikt mnie nie otagował;)
 

Pomysłodawczynią jest Malina z bloga Testy kosmetyczne.



Czas trwania: PAŹDZIERNIK

Celem tagu jest:

- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.


Zasady tagu:

- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu MALINY (testykosmetyczne.blogspot.com),- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- dopisz się do listy obserwatorów MALINY
(testykosmetyczne.blogspot.com),- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.


Pierwszy tydzień października minął, ale postaram się nadrobić maseczkowe zaległości :)

Wiele z Was bierze już udział w maseczkowym październiku, dlatego nie taguję nikogo konkretnego. 

Każdego, kto ma ochotę dołączyć - serdecznie zapraszam :)

27 komentarzy:

  1. super, że powstają takie akcje :) udanych maseczkowych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, że do nas dołączyłaś:) Czytaj, testuj, recenzuj i przede wszystkim się relaksuj:) Maseczki dla Was czekają u mnie na wysyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedną recenzję maseczki zrobię z pewnością :)
    Mam nadzieję, że uda mi się zrobić ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Postanowiłam przyłączyć się do zabawy i też u mnie na blogu już ten post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny jest ten TAG ;) życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło, że i Ty dołączyłaś:) Życzę przyjemnych chwil z maseczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie biorę,ale i tak zawszę raz w tygodniu nakładam jakąś maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba i ja wezmę udział,bardzo ciekawy tag:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozważałam wzięcie udziału w tej akcji, jednak znając moją systematyczność nie miałoby to sensu xD To znaczy pewnie stosowałabym maseczki z przyjemnością, ale gorzej byłoby z ich regularnym recenzowaniem xD

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie, z przyjemnością poszerzę swoją wiedzę o maseczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczny tag. Lubię maseczki, ale ostatnio nie mam czasu na nie. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się właśnie zastanawiam czy nie dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też biorę udział w tej akcji :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy tag, ja nigdy nie używałam maseczek, może pora to zmienić ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na Twoje recenzje:) Jestem ciekawa co wybierzesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie ze stosowaniem maseczek kiepsko, ale ponieważ zostałam oTAGowana to mam zamiar podjąć wyzwanie i nadrobić maseczkowe zaległosci ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...