Zniżki, zniżki znowu zniżki ;)


Jesień wkroczyła już na dobre, pora nieco odświeżyć szafę i zaopatrzyć się w coś cieplejszego na najblisze miesiące.

Po wrześniowych zniżkach z Hot Moda&Shopping, tym razem dwa inne pisma przygotowały całe mnóstwo rabatów na najbliższy weekend 6-7 października.


       Zniżki znajdziecie w październikowych wydaniach:       


Elle 
(7,90 zł)


 InStyle  
(5,90 zł lub 4,90 mniejszy format)


W obu magazynach zniżki są takie same, jest ich ponad 200 - wykaz wszystkich sklepów biorących udział w akcji wraz z wysokością zniżek znajdziecie na tej stronie.


Mnie szczególnie zainteresowały:


Warte uwagi są też zniżki do TBS oraz świeżo otwartego sklepu Bath & Body Works. Szkoda, że nie mam możliwości z nich skorzystać.


Niestety gazety w wielu miejscach są już wykupione, choć myślę, że w mniejszych lub mniej obleganych kioskach/punktach prasowych można je jeszcze zdobyć :)

Zainteresowało Was coś ? Wybierzecie się na zakupy ?

41 komentarzy:

  1. Dobre info ;)
    A na lakiery z golden rose tez to jest ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak. Lakiery to też raczej kolorówka :)

      Usuń
  2. Już sobie wyobraża te tłumy.
    Mam kilka ciuszków upatrzonych.
    No i do sklepu YR chcę się też wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja mam zamiar skorzystać z kilku zniżek :)Zobaczymy czy uda mi się znaleźć coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ale i tak przy tych cenach 20% może być i tak słabą obniżką ( mówię o ciuszkach ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cubus, Mohito i TBS mnie kuszą mocno, ja jeszcze widziałam te gazety u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybiorę się, ale nie mam planów co i gdzie kupię :) Wolę nie planować aż tak bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, przydałyby się jakieś zakupy!!! Dobrze wiedzieć o zniżkach, warto korzystać z takich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie nie powinno być wstyd, to mnie jest... za to, że tyle kasy idzie na mój niekontrolowany nałóg kosmetyczny :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się wybieram na zakupy, zajrzę do Mohito, Reserved, do golden rose po liner i pewnie jeszcze w kilka miejsc, lubię takie akcje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh dlaczego te zniżki obejmują tylko kilka miast w PL? Wrocław, Katowice, Poznań, Warszawa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obejmują przecież kilkadziesiąt miast :) co prawda dostęp do wszystkich tych sklepów jest pewnie tylko w kilku miastach w PL.

      Usuń
  11. Fajne, fajne , ale niestety raczej nie planuję zakupów :(
    A mam ok. 70 km do najbliższego centrum i jestem uzależniona od rodziców, więc niestety, ale nie dam rady skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm...Chętnie bym coś kupiła,tylko funduszy brak:-/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zniżki w Manufakturze ;p na Golden Rose i YR. Muszę się tam przejechać w końcu. W YR - 30 % na pierwszy produkt, 50 % na drugi.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe czy jeszcze gdzieś znajdę ta gazetę.. :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Tag jest serio świetny :D
    Weź udział :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tych lakierów Anny- może kupię jeden czy dwa na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za słowa uznania o moim maseczkowym tagu na jednym z komentarzy. Mam nadzieję, że i Ty dołączysz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja czaję się jeszcze na Pandorę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Golden Rose tylko mnie zainteresowało;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej super promocje, a ja idę na odwyk zakupowy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz mnóstwo promocji w wielu gazetach, co mnie cieszy:) Tylko czemu za wszystko trzeba płacić?:)) jest tyle rewelacyjnych rzeczy na sezon jesienno zimowy, aż chciało by się posiadać wszystkie sklepy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj racja, ceny niestety niekiedy powalają, a kolekcje jesień/zima w wielu sklepach są świetne ;)

      Usuń
  22. u mnie w mieście jest tylko House z tych sklepów... masakraaa :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz, wydaje mi się, że może Ci się ta maska spodobać, ale wiadomo, że włosy są różne ;p będę trzymała kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie wmieście jest niestety tylko House...

    OdpowiedzUsuń
  25. http://blizniaczki09.blogspot.com/2012/10/maa-pluszowa-sprawa.html nominowałam cię Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja się chyba połakomię na the body shop :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale was rozpieszczaja w tych polskich gazetach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...