Kupony rabatowe do F&F oraz House


O kartach rabatowych do H&M, które można znaleźć w najnowszym wydaniu Glamour już chyba nie muszę pisać, bo każda o nich wie ;)

Ale nie tylko H&M przygotował dla nas ciekawą ofertę na miły początek grudnia. 


Wielką radochę sprawił mi kupon na 25 zł (przy zakupach za 50 zł) na ubrania F&F.



Kupon był do pobrania przez niecałe 2 dni na FB, jednak kody są dla wszystkich takie same, więc wystarczy wydrukować powyższy obrazek, by móc skorzystać z promocji.

 

Także House ma coś dla nas :D 
-40 % na wszystko w sklepach stacjonarnych
Promocja obejmuje także rzeczy już przecenione :)


Kupony do pobrania znajdziecie na fanpejdżu House na FB. Wystarczy spisać kod, a potem podać go przy kasie.

Jutro lecę na zakupy, w Housie chcę zaopatrzyć się przede wszystkim w basicowe bluzki, które zawsze tam kupuję i bardzo je lubię, mam też kilka innych rzeczy na oku.



 



















 W F&F nie mam nic upatrzonego, ale na pewno coś znajdę, jeszcze się nie zdarzyło żebym wyszła stamtąd z pustymi rękami ;)


Skorzystacie z promocji, czy czekacie do rozpoczęcia wyprzedaży ?

18 komentarzy:

  1. Ja mam teraz zapracowane dni także niestety nie wybiorę się do galerii:( trudno sie mówi:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam oba kupony + jeszcze do Cropp :) Jutro wybieram się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za croppem nie przepadam, ale też wstąpię skoro jest kupon :D

      Usuń
  3. Dzięki za informacje na pewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  4. w f&f są fajne rzeczy świąteczne :D
    i się muszę przejść !

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety mam za daleko :)
    Ale miłych zakupów!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. zniżkę z House też dostałam, ale o tej z F&F nie widziałam, dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bon do H&M, może jeszcze na Housa się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jutro wybieram się do H&M z kartą rabatową - 20 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kartami H&M poczekam do rozpoczęcia wyprzedaży ;)

      Usuń
  9. Dzięki za ten kupon F&F :D Ja właśnie dzisiaj wybieram się do House'a, widziałam tam fajne swetry :) Zajrzę też do Croppa.

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam kupon do F&F, w środę wybieram się na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. na Housa bym sie jednak bardziej skusila :P :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oo kurczę, mój ulubiony lipikar! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o mamo, ja go szczerze nienawidzę :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...