Lakierowi ulubieńcy - Jesień 2012


U wielu z Was pojawiły się notki o ulubionych jesiennych lakierach do paznokci, bardzo mi się ten pomysł spodobał - też chcę Wam pokazać swoje jesienne lakierowe klimaty ;)

O ile wiosną i latem na moich paznokciach goszczą przeróżne kolory, od neonów, przez pastele, do nudziaków, o tyle jesienią i zimą stawiam raczej na stonowane, ciemniejsze i spokojniejsze barwy. Wyjątkiem jest klasyczna czerwień, która jest o tyle uniwersalna, że pasuje mi o każdej porze roku :)


Oto 6 moich ulubieńców:


Jedziemy od lewej:







Mój najświeższy nabytek - piękny, głęboki, bardzo ciemny burgund.














Lakiery z H&M kupione w 3 paku już jakiś czas temu, ale są jeszcze w sprzedaży. 
Jeden z nich poszedł w odstawkę (taki sobie cukierkowy różyk), dwa pozostałe odcienie goszczą na moich pazurkach dosyć często.

Idealny wręcz odcień cielaczka i klasyczna czerwień.








Idealny na co dzień, lekko przybrudzony róż.

Na paznokciach odcień wygląda bardzo naturalnie, nie jest nachalny.










 

Nudziak w troszkę innej odsłonie, nie całkiem nude ;)
To odcień z lekką domieszką brzoskwinki i bardzo delikatniutkim shimmerem, który widać tylko pod słońce.
Nie każdemu przypadnie do gustu - ja go bardzo lubię.









Akurat ten szaraczek to tylko przykład, jesienią uwielbiam wszelkie odcienie szarości czy też niezidentyfikowane szarościo-brązy ;)

Ten tutaj dodatkowo posiada opalizujący na fioletowo shimmer.








A jakie są Wasze ulubione lakiery na jesień ?

27 komentarzy:

  1. Ulubiony jesienny lakier został kupiony dziś! Jest to Miss Sporty 415 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnych z tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zestaw wygląda bardzo podobnie!
    Tej jesieni na moich paznokciach królują: bordo, fiolet, czekolada, bardzo jasny nudziak i zgaszony pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, muszę się jeszcze zaopatrzyć w czekoladkę :)

      Usuń
  4. Wszystkie ładne, choć moi faworyci to pierwszy i ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szarak z GR ma super kolor, taki w moim stylu :D Ja nie mam podziału na kolory letnie czy zimowe, maluję jak leci i jaki mam humor :D

    OdpowiedzUsuń
  6. właściwie wszystkie były by pewnie też moimi ulubieńcami, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejszy jest ten z Eveline, cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor lakieru z MIYO bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten lakier z Eveline! Chyba nawet taki kolor miałam- właśnie taki różowawy nudziak :) Ale że kupiłam podobny z Kiko i dostałam też zbliżony z Bell Air Flow, więc Eveline podarowałam babci. Teraz babcia się nim zachwyca- mówi, że się świetnie trzyma na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo spokojna i jesienna kolorystyka :) ja ostatnio mam ochotę zaszaleć z kolorami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolorki, Miyo niby nude mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie typy mi się podobają :) Ja sama mam różne zachcianki, ale podobają mi się zgaszone, jakby poszarzałe brązy, fiolety i róże i do nich ostatnio ciągnie mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszarzałe brązy - też się w nich lubuję :)

      Usuń
  13. szaraczek Golden Rose jak najbardziej dla mnie:)Cudooo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ogólnie nie maluje paznokci, więc nie mam swoich, ale Eveline wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nawet dość często kupuję lakiery w H&M, a i lubię też te z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę powiedzieć, że właściwie wszystkie pokazane przez Ciebie kolory mi się podobają. Jesienią noszę wszelkie odcienie "błotek", ale i czerwienie, a także delikatne kremy.

    Przy okazji - jeśli masz chęć wziąć udział w zabawie, będzie mi miło, bo Cię otagowałam :)
    http://dziewczynazkotem.blogspot.com/2012/11/to-i-owo-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. przesliczne odcienie ;D mi najbardziej przypadly mi do gustu te H&M'owe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolory, ja jesienią lubię nosić różne odcienie ale z przewagą ciemniejszych, chociaż beże też do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są te lakiery z H&M, tanie i małe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny ten brudny roz z eveline :).Ogolnie bardzo lubie lakiery tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...