Współpraca z BingoSpa - episode 2 ;-)


Większość z Was pokazywała już swoje paczuszki, które rozsyłało Bingo w ramach kolejnego kwartału współpracy, do mnie jak zwykle, wszystko dociera z opóźnieniem ;)

Muszę przyznać, że początkowo byłam troszkę zawiedziona, że szumnie ogłaszana "możliwość wyboru produktów do testów" okazała się być listą 5 kosmetyków, z których można było wybrać dwa - trzeci to była niespodzianka. Dodatkowo chyba każdy otrzymał identyczną listę, więc różnorodność recenzji nie będzie wielka, ale...

Po rozpakowaniu przesyłki i wstępnym pomacaniu kosmetyków, humor zdecydowanie mi się poprawił, a po kilku dniach testów stwierdzam, że wszystkie 3 produkty bardzo mi pasują :)

Oto co do mnie przybyło:


Balsam kokosowy do dłoni


To właśnie produkt niespodzianka. Uwielbiam zapach kokosa, lepiej trafić nie mogli :)








Serum czekoladowo miętowe do ciała


Mój wybór - również lubię takie kompozycje zapachowe, więc nie mogłam sobie odmówić kolejnego smarowidełka







Maska do twarzy
ze 100% olejem winogronowym


To również mój wybór - po masce algowej miałam pewne obawy, jednak po pierwszym użyciu okazuje się, że całkiem niepotrzebnie.








Jestem bardzo, bardzo zadowolona, pierwsza szczegółowa recenzja już wkrótce.



O czym chciałybyście poczytać w pierwszej kolejności ?

35 komentarzy:

  1. o balsamie do dłoni ; ) . Zimą często pękają mi dłonie i potrzebuje jakiegoś ciekawego kremu ;D .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo interesuje ten balsam kokosowy do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podbijam balsam do dłoni ; p
    Właśnie skończyłam ziaje kokosa więc chętnie poczytam troche o konkurencji ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się wyłamię i o maseczce :) bo ... zamawiałam kosmetyki z Bingo i się nad maską właśnie zastanawiałam, także poczekam na recenzję i może zakupię :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam całkiem inne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo super :d gratuluje wspolrpacy :D

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam i maskę mam taką samą ale wybrałam sobie serum czekoladowo papajowe :) Jestem zadowolona z tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ci się podoba zapach serum czekoladowo-miętowego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczyłam na coś w stylu żelu OS o takim zapachu, ale ten jest nieco inny, choć też mi się podoba :D

      Usuń
  9. Dokładnie , ja również ucieszyłam się z tego kremu do rąk :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję udanej współpracy z bingospa ;) Ja również w ramach tej akcji, dostałam kosmetyki z których jestem bardzo zadowolona.;)
    Jestem ciekawa tej maski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobną paczkę dostałam, jedynie inny zapach serum :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dostałam identyczną trójcę ;)

    Świat Wery - kokos niestety śmierdzi, ja lubię jego zapach ale tu odbiega on zapachu kokosu, śmierdzi totalną chemią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi akurat zapach balsamu bardzo się podoba - kwestia gustu ;)

      Usuń
  13. Ja odrobinę się zawiodłam na kosmetykach z Bingo Spa :-/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamiast kokosowego balsamu do dłoni, otrzymałam palmowy, reszta identyczna ;-) udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm zazdroszcze ;)
    tez uwielbiam kokosowe kosmetyki ;)pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oooo ale fajnie - milego testowania:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pierwszy ogień wybrałabym serum czekoladowo-miętowe, bo kocham te połączenia zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam balsam do dłoni o tym zapachu ;) a dwie rzeczy jakie sobie wybrałam to maseczki do skóry suchej i chyba Ja je tylko mam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany, jakie smakowite produkty :) wszystkie mają wręcz idealne zapachy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Balsam kokosowy - ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. wybrałam prawie te same produkty, tylko serum mam czekoladowo papajowe :). Moim zdaniem ten balsam kokosowy po czasie na dłoniach śmierdzi ! Ale to moje wstępne odczucia po testowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ja nic takiego nie zauważyłam, ale zwrócę na to uwagę :)

      Usuń
  22. Ten balsam czekoladowo miętowy na pewno super pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kokos / czekolada z miętą ;-) zapachy super, ale najpierw wolałabym kokos;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także uwielbiam kokosa i z chęcią skuszę się i wypróbuję ten balsam do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. MOJA SIOSTRA KUPILA MI TĄ TORBE ZA 11 EURO I TAKIEJ CENY NA PEWNO JEST WARTA.OD LIPCA MAM TAKA SAMA W KOLORZE BRUDNEGO ROZU I WYTARLA SIE TYLKO NA ROGACH ,CWIEKI SUPER SIE TRZYMAJA,NIE JEST TO TOREBKA W KTOREJ MOZNA NOSIC CIEZKIE RZECZY NP KSIAZKI.

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa jestem tego serum czekoladowo mietowego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jako iż jestem kokosową fanką ;) marze o Bingospa kokos.. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...