Bingo Spa - Kokosowy balsam do dłoni


Mam mały poślizg w recenzowaniu kosmetyków Bingo, dlatego czym prędzej zabieram się za opisanie Wam kolejnego produktu otrzymanego od firmy do testów.


Bingo Spa - Balsam kokosowy do dłoni


                           Od producenta:                        

Balsam kokosowy BingoSpa do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność.
 
Balsam BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, wzmacnia osłonę lipidową skóry , ogranicza utratę wody własnej z naskórka. Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.
                               Skład:                            
  
                             Moja opinia:                        
Opakowanie: zgodne ze stylistyką firmy, czyli mały słoiczek z czarną zakrętką. Nietypowe, jak na opakowanie kremu do rąk. Jeśli chodzi o wygodę stosowania, to zdecydowanie lepsza byłaby klasyczna tubka - słoik raczej nie nadaje się do torebki, ani niezbyt łatwo zakręca się go nakremowanymi dłońmi.

Konsystencja: bardzo przypadła mi do gustu. Jest lekka, jakby odrobinę piankowa, bardzo łatwo się rozsmarowuje.


Zapach: nie jest to typowy zapach kokosa, w ogóle ten zapach to dla mnie kameleon. Jednego dnia pachnie mi kokosowymi ciastczkami, innym razem kokosa nie czuję wcale, a w zamian mój nos wyczuwa słodką woń migdałów, jeszcze innym razem po prostu śmierdzi i nie mogę go znieść ;) Nie wiem czy to z moim nosem coś nie halo, czy po prostu ten typ tak ma ;)
Działanie: pomimo niezbyt ciekawego składu, muszę przyznać, że balsam całkiem dobrze służy moim dłoniom. Szybko się wchłania, momentalnie daje ulgę przesuszonej skórze. Na dłoniach pozostaje lekka, jakby tłustawa warstewka, ale zimą jest to efekt jak najbardziej pożądany - skóra dłużej jest gładka i miękka. Co najważniejsze, przy regularnym stosowaniu, działanie jest długotrwałe.
 Gdzie kupić: najłatwiej na stronie Bingo Spa
Cena: standardowa to 10 zł, aktualnie trwa promocja i krem możemy nabyć za 8,88 zł

Moja ocena: 4/5

Miałyście ten krem ? 
Jakie są Wasze ulubione produkty do pielęgnacji dłoni zimą ?

20 komentarzy:

  1. ja do dłoni mam balsam palmowy, też całkiem udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od jakiegoś czasu jestem bezgranicznie zakochana w kremie z Isana Med.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widziałam, muszę go wypróbować :)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie pachnie kokosowo, bo uwielbiam ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam (chyba nawet jeszcze gdzieś mam) brzoskwiniową wersję, ale już nie pamiętam jak się sprawdzała ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię kokosa w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam i mam o nim podobne zdanie jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  7. co tu dużo mówić - uwielbiam go ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy w innej wersji i uwielbiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go i lubię nawet :) do codziennej pielęgnacji jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tak przejrzałam skład to ja tam kokosa nie dojrzałam chyba, że ślepa jestem ale może nadali taką nazwę aby było kokosowe bingo spa ;) skład ma przeciętny aczkolwiek zauważyłam po sobie, że krem z wazeliną (petrolatum) działa dobrze na moje dłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokosa nie ma, ale za to jest "parfum" pewnie kokosowy :D

      Usuń
  11. Wystarczy mi, że kokosowy, już go uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie same odczucia jak Ty używając tego kremu. :) i dobrze to ujęłaś bo zapach naprawdę zmienia się jak kameleon. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. brzmi calkiem fajnie ten kremik ;) podoba mi sie i chyba nawet forma sloiczka by mi nie przeszkadzala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty z tej firmy, ale nie przepadam za kokosowym zapachem. Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam kremy z Planet Spa lub Nivea Soft z serii kolorów pudełka biało - niebieskie lub Nivea kozie mleko.

    olis-se.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...