Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...

Czujecie to, czy tylko mi już całkowicie udziela się świąteczny klimat ?


Spadł śnieg, całe miasto jest pięknie przystrojone, tu i tam pobrzmiewają kolędy - uwielbiam to !

Ostatnio wytargałam świąteczne ozdoby i najchętniej dziś ubrałabym choinkę, ale poczekam jeszcze z tydzień ;)

Źródło: klik

Cała ta przedświąteczna krzątanina bardzo pozytywnie mnie nastraja i dzień od razu staje się przyjemniejszy :)

 W tym roku poszłam po rozum do głowy i większość prezentów mam już kupionych, w środę jadę na poszukiwanie ostatnich i mam nadzieję, że uda mi się skompletować całość. W zeszłym roku kupowałam wszystko na ostatnią chwilę i wszechobecny tłum tak mnie wymęczył, że chyba nigdy nie popełnię już tego błędu ;)


A jak to jest u Was ? Zaczęłyście już przygotowania do świąt ? 

Życzę miłego poniedziałku i zostawiam Was z dobrze wszystkim znaną świąteczną nutką :) 
(bardzo ubolewam, że w tym roku Coca-cola zrezygnowała z tej piosenki w swojej reklamie)



36 komentarzy:

  1. Ja też już mam ochotę ubrać choinkę ale się wstrzymuję:)Ja jutro jadę po prezenty bo co roku kupowałam na ostatnią chwilę i traciłam cierpliwość w tych kolejkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, kolejki przed samymi świętami są ogromne wszędzie ;)

      Usuń
  2. oj ja się szykuje na kupowanie prezentów i strojnie domu :)
    i nie mogę się doczekać !
    i niestety wiem że szybko święta zlecą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, wszystko co dobre szybko się kończy ;)

      Usuń
  3. reklama coca-coli <3
    no jasne, że czuję już Święta, a z prezentami też w tym roku już zaczęłam działać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się wyłamię - nie znoszę świąt :) Atmosfera przedświątecznej krzątaniny kojarzy mi się wyłącznie z nerwówką, a ubieranie choinki to już zło w czystej postaci - nic mnie tak nie męczy jak ta prosta czynność. Najchętniej wykreśliłabym święta z kalendarza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubieranie choinki to też nie jest moja najbardziej ulubiona czynność, ale lubię jak już jest ubrana :D

      Usuń
  5. Ja też w tym roku zaczęłam kupowanie prezentów dużo wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam reklamę coca coli :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też dopada świąteczny entuzjazm, choć w tym roku jest odrobinę stłumiony - Tata złamał nogę, remont mieszkania w toku i trochę bardziej ekscytuję się przeprowadzką niż samymi Świętami... Ale i tak czekam z niecierpliwością, większość prezentów kupiona :) A choinkę zawsze ubieramy w Wigilię rano, wcześniej się nie liczy ;) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to zdrówka dla Taty i udanej przeprowadzki :)
      Ja choinkę ubieram najwcześniej jak się da :D No chyba, że mamy żywą, to wtedy w Wigilie rano :)

      Usuń
  8. Reklama coca coli jest super! Ja w weekend zacznę świąteczne porządki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. porządki jeszcze przede mną, też planuję zacząć w weekend :)

      Usuń
  9. ja już wczoraj ubrałam choinkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, a myślałam że tylko ja jestem taka wyrywna :D

      Usuń
  10. Choinkę razem z resztą domowników ubieramy w Wigilię rano :) Przede mną jeszcze zakup prezentów dla bliskich oraz świąteczne porządki, wypieki itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej ale ten czas szybko plynie .. juz grudzien - u Was tez tak szybko to przelecialo???

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie czuję tych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już też się wkręcam w ten klimat i czekam z niecierpliwością żeby ubrać choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na razie tylko planuję i już denerwuję się czy z wszystkim zdążę, co roku tak mam, ale i tak to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jutro biorę się za ubieranie choinki i inne świąteczne dekoracje :) uwielbiam tą atmosferę oczekiwania na Święta i mam nadzieje, że śnieg zostanie z nami do samego Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym sobie życzyła, żeby ten śnieg został - a najlepiej żeby jeszcze troszkę dopadało :)

      Usuń
  16. Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :* http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już też troche czuję atmosferę świąt :) Ale jak na razie nie mam zbytnio czasu by usiąść i naprawdę ją poczuć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam świąteczną atmosferę :)
    Kocham ozdoby, świąteczne piosenki, i absolutnie wszystko, co kojarzy się ze świętami.
    To dla mnie najpiękniejszy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tak tak bez tej reklamy nie ma świąt:P ja też już czuję , że święta tuż tuż:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie przystrajałam domku, ale na pewno to zrobię w sobotę przed Wigilią :) Prezenty mam też już pokupowane. A w ten weekend zrobiłam pierniczki i kilka bombek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnee

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. no tak przecież, napisałam, że zmieliłam siemię, i ostudzone dodałam do Danio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mąż mieli młynkiem do kawy, blenderem nie próbowałam, bo nie mam, ale nawet nie wiem jakie by to wszyło

      Usuń
  23. przygotowania takie nijakie, nawet prezentow jeszcze dla bliskich nie mam o: a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ach, pewnie, że czuję święta :) ale zakupy prezentowe jeszcze przede mną, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach... ja jeszcze muszę kupić coś dla swojego przyszłego męża....
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja w swieta najbardziej uwielbiam reklame coca coli i kevina :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...