Nowości od Joanny - seria do włosów Argan Oil


Przeglądając różne strony trafiłam na informację, że niedawno firma Joanna wypuściła na rynek nową serię kosmetyków, o jakże modnie brzmiącej nazwie "Argan Oil".

Na olejek arganowy zrobił się boom, jak jeszcze niedawno na kremy BB ;) O ile nie przepadam za kosmetykami Joanny, o tyle tej serii jestem bardzo ciekawa. Najbardziej zastanawia mnie ile wspólnego mają te produkty, z tytułowym olejkiem ;)


                      Kilka słów od producenta:                  

Piękne, mocne i pełne blasku włosy są marzeniem każdej kobiety. By pomóc zrealizować to marzenie Laboratorium Kosmetyczne Joanna stworzyło nową linię kosmetyków do włosów Argan Oil. Receptury kosmetyków zostały oparte o jeden z najcenniejszych we właściwości pielęgnacyjne składnik – olejek arganowy, zwany także „płynnym złotem Maroka”.

Olejek arganowy użyty w nowej linii Joanna Argan Oil pochodzi z ekologicznych upraw i posiada certyfikat Ecocert. Jest on najbardziej cenionym i najbogatszym we właściwości odżywcze olejkiem na świecie a wytwarzany jest z owoców drzewa arganowego, które występuje tylko w jednym miejscu na świecie – w południowo-zachodniej części Maroka. Już od starożytności używany był do pielęgnacji skóry i włosów, a od teraz dostępny jest także w najnowszej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów – Joanna Argan Oil.

Linia Argan Oil to produkty stworzone do szczególnej pielęgnacji włosów potrzebujących – przesuszonych, słabych, łamliwym, z rozdwojonymi końcówkami oraz wszystkich, które do tej pory trudno było zregenerować i przywrócić piękny wygląd.


Tak prezentuje się cała linia:


                          Znajdziemy w niej:                     

1. Szampon do włosów

Pielęgnuje zniszczone i przesuszone partie włosów już w trakcie mycia. Doskonale wygładza włókna włosów, przywracając zmysłowy połysk i dodając im miękkości i witalności.


 2. Odżywka do włosów

Regeneruje zniszczone i przesuszone włosy, a także rozdwajające się końcówki. Po jej użyciu włosy stają się jedwabiście miękkie, nabierają niesamowitego blasku, są lepiej odżywione i przestają się puszyć.

3. Maseczka do włosów

„Bomba” intensywnie nawilżająca i regenerująca szczególnie zniszczone partie włosów, widocznie je wygładza i wzmacnia oraz likwiduje problem puszenia się włosów. Maseczka nadaje im pożądaną przez wszystkie kobiety miękkość, gładkość oraz cudowny blask.

 4. Dwufazowa odżywka

Już swoim wyglądem przypomina złoto. Kosmetyk ten to ratunek dla silnie przesuszonych całych włosów jak i ich poszczególnych partii. Dzięki lekkiej konsystencji oraz praktycznemu aplikatorowi w formie spray-u szybko i bez trudu nakłada się ją na włosy uzyskując od razu niesamowicie zmysłowy połysk, miękkość i piękny wygląd.

 5. Serum na rozdwajające się końcówki

Regeneruje nawet najbardziej zniszczone i przesuszone końcówki, redukuje łamliwość oraz wygładza włókna włosów, przywracając im zdrowy połysk i miękkość.

6.  Jedwabisty eliksir

Opracowany zarówno do intensywnej regeneracji całych włosów jak i końcówek. Już niewielka ilość eliksiru doskonale zregeneruje i wygładzi nawet najbardziej zniszczone i przesuszone włókna włosów przywracając im niesamowity połysk, gładkość oraz miękkość. Eliksir jest także idealny do okiełznania puszących się kosmyków oraz odżywienia zniszczonych końcówek.

 

Ceny wszystkich produktów, jak na Joannę przystało, są bardzo przystępne i wahają się od 6 zł za szampon czy odżywkę, do ok. 15 zł za jedwabisty eliksir.

Linia jest już w sprzedaży, choć ja jej jeszcze nie widziałam.

 Myślicie, że produkty będą godne uwagi, czy to raczej przerost formy nad treścią ?

40 komentarzy:

  1. widziałam na facebookowym profilu Joanny :) chętnie wypróbuję, jak tylko gdzieś je znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się całkiem nieźle :) Mam ochotę na maskę albo odzywkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jest ogromna moda na tego typu kosmetyki z dodatkiem olejku arganowego. Trzeba spróbować i ocenić. Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena jak najbardziej zachęca do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam na Fb, ciekawa linia

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę doczekać testowania tej serii ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. To fakt, że na ten olejek, to wszyscy się rzucili. Ja mam nawet krem pod oczy z kwasem hialuronowym i olejkiem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuje nowości z Joanny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe. :) Miejmy nadzieję, że to nie będą buble.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem gdzie wskładzie będzie olej arganowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tak, produkty tej firmy nigdy nie zrobiły mi krzywdy, a ich jedwab do włosów jak dotąd jest moim ulubieńcem mimo, że próbowałam innych droższych produktów. Żele pod prysznic mają trochę marne, ale nie najgorsze. Odżywek czy szamponów nie używałam, ale moja siostra je jakiś czas stosowała bez narzekania, że robią krzywdę. Myślę więc że nie zaszkodzi ich wypróbować, bo mogą okazać się fajne, choć różnie może być.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ich kosmetyki, może i ta linia będzie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe - najbardziej zaciekawiło mnie serum na końcówki i tak samo jak Yasminella zastanawiam się gdzie w składzie znajdzie się ten olej. Ostatnio będąc w Hebe zaciekawiła mnie odżywka z olejem arganowym, ale jak zobaczyłam, że jest on gdzieś pod koniec między gliceryną a parafiną to podziękowałam za coś co dodatkowo kosztowało ponad 50 zł i reklamowało się hucznie tymże olejem na lewo i prawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cos podejrzewam, ze tego oleju to bedzie w skladzie tyle co kot naplakal. Olej arganowy jest bardzo bardzo drogi, wiec niby jakim cudem te kosmetyki mialy by miec tak niska cene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się właśnie tak wydaje, ale...a nuż okaże się inaczej ;)

      Usuń
  15. Zainteresowało mnie serum na końcówki, odżywce też się bliżej przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta seria zapowiada się całkiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę poszukać, chętnie bym kilka kosmetyków kupiła:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypadła mi do gustu ta seria :) Możliwe, że skuszę się na maskę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi zachęcająco, ciekawe jak będzie w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa jaki będzie skład tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja włąśnie przed sylwestrem sobie kupiłam dwufazową odżywkę za 8 zł i nawet nie wiedziałam,że to nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie składy są słabe, ale kosmetyki ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię kosmetyki z olejkiem arganowym,także bardzo chętnie się tą serią zainteresuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie przetestuję, jak tylko wyłapię, że są w moim Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje włosy lubią argan więc chętnie tą serię wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poczekam na opinie innych.
    W ciemno raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Opakowanie bardzo mi się podobają. Ciekawa jestem działania. Zaczekam na pierwsze recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. olejek arganowy jest świetny, nie tylko na włosy. Powiem Ci, że moje włosy mają dobre zdanie o szamponie Joanny, więc może i ta seria okazałaby się dobra ... . Ja na jakiejś aukcji allegro napatoczyłam się na podobną serię z Marion - ceny dużo niższe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojeju! Uwielbiam olej arganowy. mam ochotę wypóbować je wszystkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak tylko będę miała okazję, muszę spróbować. ;)

    zapraszam do mnie:
    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. o, nie wiedziałam o tej nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię olejek arganowy! Chętnie wypróbuję zwłaszcza to serum na końce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, jednak z kupnem się wstrzymam do czasu aż pojawią się recenzje ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chyba bym się skusiła, gdybym byłą teraz w Pl.

    OdpowiedzUsuń
  35. na maseczke do wlosow bym sie skusila napewno :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...