Współpraca z Eveline


Dzięki portalowi Uroda i Zdrowie udało mi się nawiązać współpracę z firmą Eveline, z której, nie będę ukrywać, niezmiernie się cieszę. Bardzo lubię produkty tej firmy, z wielką chęcią wypróbuję te, których jeszcze nie znam :) 

Do testów wybrano grono 33 blogerek, tym bardziej mi miło, że mogłam znaleźć się wśród nich.


Oto zawartość paczuchy


Będę testować:











Matujący krem BB 8 w 1 do cery jasnej





















Bio Hyaluron 4D - Delikatna emulsja do demakijażu

























 Slim Extreme 4D - Wyszczuplający krem-serum


















Lakiery Mini Max w odcieniach 759 i 782
















Tusz do rzęs Big Volume Lash 5D False Definition























Ultratrwała pomadka w płynie 16h w odcieniu 116




















Bio Hyaluron 4D - Wygładzający peeling enzymatyczny














Sama nie wiem z czego cieszę się najbardziej. Na pierwszy rzut oka, wszystko wydaje się interesujące, a jak jest na prawdę, okaże się za jakiś czas :) 

Jesteście czegoś szczególnie ciekawe ?

34 komentarze:

  1. Gratuluję:) Przyjemnego testowania. Jestem ciekawa delikatnej emulsji do demakijażu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie tusz :)). a odpowiadając na Twoje pytanie, wszystko zależy od ilości podkładu. Cienka warstwa ładnie kryje i nie daje efektu maski :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super, myślę że go wypróbuję :)

      Usuń
  3. a ja jakoś nie lubię się z Eveline ;P więcej twórczej pisaniny niż dobrego działania ;P Przynajmniej takie są moje doświadczenia, ale jeśli tobie pasują ich produkty to miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że wiele firm stosuje twórczą pisaninę nie do końca zgodną z prawdą :P aczkolwiek akurat z Eveline rzadko zdarzało mi się trafiać na buble :)

      Usuń
    2. No właśnie dlatego jestem taka cięta bo często zdarzało mi się na nie trafiać ;)

      Usuń
  4. Świetna paczuszka :)
    Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Bardzo lubię produkty tej formy. Dobra jakoś w świetnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Miłego testowania i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem ciekawa pomadki w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kosmetyki dostałaś :) Czekam na recenzje pomadki w płynie i tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, mi sie nie udało, a szkoda, bo lubię Eveline

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ciekawej współpracy i udanego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo jestem ciekawa tuszu!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję:) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na recenzje ! :)
    miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Najbardziej ciekawi mnie ta emulsja do demakijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULUJĘ - świetna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. najciekawsza jestem tej szminki long lasting - będę śledzić wpis :), a lakiery mają śliczne kolorki !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa recenzji tuszu i lakierów :)napisz cos jak juz wypróbujesz :)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam niecierpliwie na recenzje kremu BB i slim extreme 4D:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemnego testowania życzę :)
    Mnie również udało się załapać na te testy!

    OdpowiedzUsuń
  21. też bym się cieszyła, lubię Eveline :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam do siebie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lal pokazna paczka do testowania cie czeka... milego testowania czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetnego bloga z chęcią dodaję cię do obserwowanych ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...