Mobile Mix 1 - Luty w kilku ujęciach


Mobile Mixy zyskują ostatnio coraz większą popularność, spore grono blogerek je publikuje, co bardzo mnie cieszy. 
 Spodobała mi się ta idea - utrwalania na zdjęciach tygodnia, miesiąca, czy innego okresu.

Przyznam, że szalenie lubię te posty u Was, z wielką chęcią je oglądam, dlatego sama także zapragnęłam coś takiego mieć u siebie.
  Do tej pory robiłam bardzo mało zdjęć z życia codziennego, a właściwie wcale.

 Postanowiłam to zmienić i raz w miesiącu tworzyć mały kolaż z mijającego miesiąca.

Zapraszam na część pierwszą, mam nadzieję że Wam się spodoba :)




1. Troszkę zza kulis bloga

2. Moja kicia, największa modelka

3. Taki tam, nowy fotel do salonu :D

4. Domowa pizza, pierwszy raz robiłam i wyszła pychota !

5. Ujawniam się  ;)

6. Nadrabiam blogowe zaległości

7. Omomom, znalazłam przez przypadek w zamrażarce

8. Pozowanie już jej się znudziło

9. Ujawnienie, episode 2

10. Tangle Teezer - mam i ja (w końcu)



Lubicie Mobile Mixy ? Wolicie tworzyć, czy oglądać ?

45 komentarzy:

  1. zaproś mnie kiedyś na pizzę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu, wpadaj kiedy chcesz :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny kotek :) Bardzo lubie oglądać mobile mix, choć sama go nie tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie miksy! W ogóle uwielbiam zdjęcia ;)
    Twój kot to rasowa modelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, humory też ma jak rasowa modelka :P

      Usuń
  4. Pewnie, że lubimy. ;-) Mam pytanie - ile płaciłaś za swojego boxa (rozumiem, że był z lampami - iloma?)? Ja mam samoróbnego (chłopak mi skleił), ale nie korzystam z niego, bo zajmuje sporo miejsca i odechciewa mi się rozstawiania sprzętu dla paru fotek. ;-) U Ciebie to wygląda całkiem zgrabnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o namiot bezcieniowy ? Cena takiego namiotu (tej wielkości) to ok 80-90 zł. Lampy były kupowane osobno i nie były one tanie, ale ja po prostu korzystam z tego, czego mój TŻ używa z racji swojego zawodu. Do blogowania nie potrzeba takiego sprzętu.
      Do zdjęć na bloga, można nie tak wielkim kosztem, stworzyć sobie fajny zestaw (namiot + lampy i inne potrzebne bajery) - niebawem planuję notkę na ten temat :)

      Gotowy namiot jest o tyle fajny, że łatwo go złożyć i schować, choć u mnie i tak to ciągle stoi rozłożone w mało używanym pokoju;)

      Usuń
    2. Ja myślałam, że kupiłaś cały zestaw. :-D W takim razie uznaj, że pytania o box nie było, bo siła tkwi w lampach. :-) Twój TŻ jest fotografem?

      Usuń
    3. Tak, jest fotografem :) Siła tkwi w lampach, ale nie trzeba wydawać kroci, żeby efekt był w miarę dobry :)

      Usuń
    4. Wiem, bo sama korzystam ze światła dziennego. ;-)

      Usuń
  5. też lubię takie wpisy, ale ja raczej nie robię zdjęć telefonem, więc u mnie się nie pojawią ;p
    prześliczną masz kicię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię oglądać ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię opcję mobile- mix, sama się zastanawiam nad wprowadzeniem tego do mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię i tworzyć i oglądać :D
    kicia świetna :D
    a pizzy to bym podjadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem strasznym pizzo łasuchem :D

      Usuń
  9. kicia boska^^ ♥ a TT zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię tego rodzaju notki :)
    Masz wspaniałego kota!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też lubię i to i to.
    świetny fotel :)
    a i teraz już wiem jak robisz zdjatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te fotele (bo jest ich więcej) stanowią nie małą atrakcję w jednym z CH w moim mieście ;)

      Usuń
  12. baardzo lubię mixy :) sama niestety mam zbyt kiepski aparat w telefonie :/ a zwykłego nie taszczę wszędzie ze sobą.

    piękna kotka, koniecznie pokazuj ją częściej :) I siebie też :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. aleś Ty ładna :)
    pomyziaj Kiciaka od cioci Marti :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Marti, do ładności to mi daleko ;)
      a kicia wymiziana :D

      Usuń
  14. Świetne są takie posty .
    Ja lubię oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. ALe ładna z Ciebie kobietka:)
    Bardzo lubię oglądać mixy z życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziewczęta, poprawiacie mi humor :D

      Usuń
  16. o, TT :) ciekawe, czy będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie mixy :) a pizza pychotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło zobaczyć Twoją twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. czy to kot rosyjski? marzę o takim ślicznym osobniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margaretko to kot brytyjski, tylko wyszedł tak jakoś fit ;)

      Usuń
  20. Ja lubię mixy, ale sama jakoś nie umiem się zebrać, by robić coś podobnego :) Cudnego masz kotka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakiego masz pięknego kociaka:) Zakochałam się<3

    OdpowiedzUsuń
  22. coraz częściej spotykam się z takiego typu zdjęciami, to genialny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie ciekawi ten temat "za kulis bloga" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie i o nim, już niedługo :)

      Usuń
    2. Tak? Super! Będę czekać ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...