Mobile Mix # 2 - Marzec w kilku ujęciach


Wyglądając przez okno, mam wrażenie, że nadal mamy luty, a nie koniec marca... Wiosny jak nie było, tak nie ma - zapowiada się, że w lany poniedziałek będziemy lepić bałwana :D

Skoro kolejny miesiąc już prawie za nami, pora na małą porcję zdjęć. 

Zapraszam :) 



1. Ech, taki wakacyjny ten komplet ;)

2. Relaks z lekturą, zabieram się za Klątwę Tygrysa

3. Przekąska z Biedronki - Orzeszki w cebulowej skorupce - pychota !

4. Nowa miejscówka dla koszyczka

5. Wiosenny arsenał już przygotowany

6. Słodkości na Dzień Kobiet

7. Miła przesyłka od portalu Uroda i Zdrowie - 
Certyfikat Rzetelnej Blogerki + zielona glinka do testów

8. Próbki z Vichy mam i ja

9. Wesołych Świąt ! 


Pozdrawiam i życzę miłego dzionka :)

33 komentarze:

  1. gratuluję certyfikatu ;) podziel się ptasim mleczkiem bo to akurat moja ulubiona wersja ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam Klątwę Tygrysa :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję certyfikatu :)
    I wesolutkich, oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd są te różowe, neonowe baletki? Są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi Ci o te po lewej stronie niebieskich ? ;) One są z tamtego roku z H&M, dział Divided :)

      Usuń
  5. Swietne fotki, te swieczki sa sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdj ;)

    mm-adi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. ach baleriny, chętnie bym je już założyła
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, mam już dość zimowego obuwia ;)

      Usuń
  8. gratki :)
    P.S ZAPRASZAM do mnie na konkurs w którym do wygrania trzy dowolnie wybrane pary butów z najnowszej wiosennej kolekcji SHOELOOK.COM
    http://mademoisellepoisson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne baleriny! o dziwo nie ma w Twoim zbiorze tych ciałowych/nude :D
    i obstawiam że albo nie załapały sie na zdjęcie albo polujesz na nie i niebawem posiądziesz :> zgadłam?

    wakacyjny komplet cudowny :)
    rozgwiazdy są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... faktycznie, nie mam w swoich zbiorach żadnych balerin w kolorze nude - trzeba to nadrobić :D

      Usuń
  10. zapomniałam o tych próbkach z vichy ..nie wiem czy teraz po świętach jeszcze je dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze się załapiesz, u mnie w aptece je dowozili ze 2 razy już :)

      Usuń
  11. Też lubię te orzeszki z Biedronki ;)
    Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te świeczki, teraz żałuję, że ich nie kupiłam. :<

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję certyfikatu :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia, również wesołych Świąt :))

    zapraszam do obserwacji : http://l0ve-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ślicznie kolory balerinek! ♥ Podobają mi się też te świeczki, jaki mają zapach? :D A te orzeszki z Biedronki są prze pyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świeczuszki niestety bez zapachu, ale przynajmniej cieszą oko :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...