P2 - Pomadka Pure Color "Copacabana", czyli zimo precz !


Dzisiejszego ranka, me oczy ujrzały za oknem śnieżny armagedon. Po raz pierwszy żałowałam, że nie mieszkam w centrum miasta, a na obrzeżach. Okolice mojego domu wyglądały jak najdalszy zakątek alpejskiej wioski.
Niektóre okna miałam zasypane średnio do połowy wysokości. 

Na przekór tej okropnej pogodowej aurze, sięgnęłam po najbardziej wakacyjną i pozytywną pomadkę jaką posiadam w swoich zbiorach. Mowa o P2 Pure Color, w przepięknym kolorze 059 "Copacabana".



Estetyczne, srebrne i solidne opakowanie skrywa w sobie szminkę w kolorze, który urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. Soczysty, koralowo - różowy, idealnie wpasowuje się w me gusta.


  Dodatkowego smaczku dodaje jej wytłoczenie loga marki.


Długo się nim nie nacieszyłam, gdyż po jednej, maksymalnie dwóch aplikacjach, wytłoczenie znika (co oczywiście jest rzeczą zupełnie naturalną). Na pamiątkę mam fotkę ;) Wiem, że to pierdoła, ale lubię takie rzeczy. Jakaś drobna aplikacja, wytłoczenie, grafika - niewątpliwie cieszy oko.

                   Plusy:                
  • delikatna, średnio miękka konsystencja,
  • bezdrobinkowa,
  • nie wysusza ust, nie powoduje żadnego dyskomfortu,
  • równomiernie się ściera,
  • satynowe wykończenie, czyli mój ideał


                  Minusy:                
  • może troszkę zbierać się w załamaniach,
  • podkreśla suche skórki
  • krycie mogłoby być odrobinę mocniejsze

Na ręce:


Na ustach:



Jak widzicie na ręce prezentuje się bardziej intensywnie, na moich ustach traci troszkę tej swojej wyrazistości. 
Jednak kolor jest tak cudowny, że wszystkie te jej drobne minusiki mnie nie obchodzą - kocham ją bezgranicznie i już nie mogę doczekać się wiosny. W słoneczny, pogodny dzień będzie prezentowała się jeszcze lepiej. 

 Tak więc głośno i dobitnie mówię - zimo precz !


Kto chce wiosnę łapka w górę :)

43 komentarze:

  1. idealny kolor, ale trochę słabo z tymi minusami :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę i jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  3. Twój kot ma na tych zdjęciach rzeczywiście takie pytające spojrzenie xD
    Pomadka ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor pomadki jest cudny, zwłaszcza ten naustny :)
    Przyłączam się do postulatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się marzy taki jak ten naręczny ;)

      Usuń
  5. super kolor, niestety nie mam dostępu do kosmetyków p2

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny odcień! Idealny na wiosnę, to fakt ;)
    A kotek rzeczywiście ma pytanie w stylu - mamo, co tu się dzieje, wtf? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uh czyli z tego co czytam po blogach prawie wszędzie taka okropna pogoda ...
    u mnie półmetrowe zaspy, pogoda okropna mam nadzieje że na święta Wielkanocne pogoda się poprawi ;/

    ładny kolor, typowo wiosenny ;D

    Zapraszam na konkurs- do wygrania bon lub bony na zakupy z sklepie z butami :) Warto proste zasady ! : http://mietowyeden.blogspot.com/2013/03/allowtransparencytrue-frameborder0.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to samo, w środku miasta, na obwodnicy, samochody zakładały łańcuchy na koła, bo nie mogły wyjechać pod górkę ;P także zima zafundowała nam solidny powrót

      Usuń
  8. Ładny kolor, kiedyś szukałam szminki właśnie w takim kolorze, ale nie znalazłam. :>

    Serdecznie zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też do tej pory nie trafiłam na podobną, aczkolwiek pewnie gdzieś takowa jest :)

      Usuń
  9. Przepiękny kolor ;) Cudny efekt <3 Ja chcę już wiosnę :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. fakt, śliczny kolor,
    i wiosno !! czekam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy czekamy, a ona nas zwodzi i zwodzi ;)

      Usuń
  11. Ładny kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomadki pomadkami, ale jakie kotki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą pomadkę śliczny ma kolor chociaż faktycznie skórki podkreśla to kolor to rekompensuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, kolor rekompensuje wszystkie jej niedoskonałości :)

      Usuń
  14. cudowna !!
    pozdrawiam Marlenails :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ją mam :) no jej kolor jest mega ! uwielbiam szminki z p2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko tą jedną z P2, jeśli tylko będę miała okazję, to chętnie bliżej zapoznam się z innymi :)

      Usuń
  16. ja niedawno zakupiłam podobny kolor pomadki matowej z Manhattan, kolor cudowny :).

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za pomadkami,ale w sumie ta nie wygląda źle. A cenowo jak,bo się nie dopatrzyłam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie ile kosztują w drogeriach, bo swoją wygrałam w rozdaniu, ale wyczytałam, że cena mieści się w granicach 2,5 euro. Także tanioszka :))

      Usuń
  18. Ładna :) Piękne kocisko!

    OdpowiedzUsuń
  19. najgorsze to jest to, że słonko za oknem a zimno jak nie wiem co ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, srogi mróz dzisiejszego ranka mocno mnie zaskoczył ;)

      Usuń
  20. piękny odcień :) w sam raz na wiosnę, której jeszcze nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten kolor szminki, a na dodatek baaardzoooo zachęca swoją nazwą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, Copacabana kojarzy mi się tylko ze słońcem i plażą ;)

      Usuń
  22. też chcę wiosnę ! :D a kolor śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby jak najszybciej wiosna nadeszła :)
    Kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomadka cudo! Kolor faktycznie świetny:)
    A w Twoim kotku się zakochałam *m*

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorek piękny ma ta szmineczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...