Mobile Mix # 3 - kwiecień w kilku ujęciach


Witam w poniedziałkowy wieczór wszystkie już wypoczywające i te, które wypoczynek zaczną dopiero od jutra :) 
Ja padam na twarz, ostatnio praca solidnie daje mi w kość, dlatego nie będę się rozpisywać, zostawiam Was z porcyjką zdjęć z mijającego miesiąca. 





1. Troszkę witamin

2. Donegalowe zakupy

3. Wieczorny relaks

4. Futro

5. Mistrzyni głupich min

6. Co tam masz ?

7. Biblioteczny stosik

8. Kolejne baleronki - nałogu trwaj ;)

9. Pyszna kawka z rana


A jak Wam minął kwiecień ?


33 komentarze:

  1. urocza kotka :). kwiecień minął bardzo szybko, w końcówce miesiąca dopadła mnie choroba :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te baleriny!
    Cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to za 20 zł - deal miesiąca ;)

      Usuń
  3. Jakie masz cudne futro! I jak pozuje! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ba, toż to naczelna rodzinna modelka :P

      Usuń
  4. Ależ masz uroczego KOTA :)
    Widzę również smaczną sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kociak przepiękny i przeuroczy, ale z całym szacunkiem - kawa mistrzem posta, wygląda po prostu booooskoooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niach niach i równie dobrze smakuje :D

      Usuń
  6. jaki kotek przepiekny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witaminki i kawkę bym pochłonęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie kolorki lakierów śliczne! <3
    Chcę je zobaczyć na pazurkach, co? ;) Pokażesz?
    Haha, ja ostatnio sobie sprawiłam też drugą parę balerONEK ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę, pokażę :)
      a baleronki, to moje ulubione obuwie :D

      Usuń
  9. jak zobaczyłam stosik książek to nabrałam ochoty na lekturę. Musze się oderwać od filmów, bo mnie za bardzo wciągnęły ostatnio. Znów powtórzę, że jestem fanką kotka!!! cuuudak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dla odmiany jestem strasznie do tyłu z filmami, muszę troszkę nadrobić ;)

      Usuń
  10. aleee bym się napiła teraz takiej kawki ;D ale mam lenia i mi się nie chce robić ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. sałatka wygląda apetycznie , a kociak słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój kwiecien jakos mi szybko umknął.. mam nadzieje,ze maj bedzie inny :) kochany kotek i piekne kolory lakierow do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kawa jest rewelacyjna, uwielbiam taką i marzę by jutro rano po przebudzeniu taką wypić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...