NOTD # 3 - Pastelowa cytrynka od Delii


Za oknem nadal szaruga, więc poprawiam sobie nastrój paznokciami w iście wiosennej barwie. Lubię pastele, choć nie mam ich wiele w swojej lakierowej kolekcji. Dzisiejszy mani utwierdził mnie w przekonaniu, że czas to nadrobić.


Pędzelek: wąski, niezbyt długi i niestety mocno smużący.


Konsystencja: rzadka, potrafi zalać skórki

Krycie: to najsłabszy punkt tego lakieru, do przyzwoitego krycia potrzeba 3 warstw, czasem przydałaby się też 4, bo widać prześwity.
 
Schnięcie: zaskoczyło mnie to, ale schnie rewelacyjnie szybko jak na taką ilość warstw.


Trwałość: standardowo ładnie trzyma się na moich paznokciach, choć ze względu na ilość warstw, dosyć łatwo o odpryski.

Cena: ok. 6-7 zł

I najważniejsze, czyli efekt na pazurkach:







Lubicie pastele na paznokciach, czy stawiacie na mocniejsze barwy ?


Pozdrawiam Was serdecznie i idę świętować, dzisiaj stuknęło mi 26 wiosen... ;)

44 komentarze:

  1. uwielbiam pastele, bo nie są wulgarne :D ale chyba jak każda kobieta lubię szaleć z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego, kochana ;*. uwielbiam pastele na paznokciach, ten jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie pastelowych zóltych, ale ten jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest piękny, ale skoro krycie ma tak słabe, to ja podziękuję :/ Maksimum moich możliwości to 2 warstwy ;)
    Wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* dla mnie 2 warstwy są takie optymalne, czasem mogę się pomęczyć, ale na co dzień mi się nie chce tyle bawić ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam pastele, ale najmniej chyba właśnie żółte. Mam dwa odcienie pastelowej żółci i one utwierdziły mnie w przekonaniu, że to nie kolor dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółty to dosyć specyficzny kolor, rozumiem że może nie trafiać do każdego :)

      Usuń
  6. Lubię pastele, bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach, szkoda tylko że smuży ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pastele do tego stopnie że wczoraj kupiłam kilka nowych lakierów;p
    Żółciaki chyba są najtrudniejsze w obsłudze jeszcze nie spotkałam takiego który by nie smużył;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam Twoje nabytki, piękne :)

      Usuń
  8. ale jest śliczna :)
    jak będę w super pharm na pewno sobie ją kupie.

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz tylko z takim kolorkiem - wiosno przybywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pazurkach wygląda super. Mam podobny z AVON

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny! Mam podobny z MIYO i niestety do pełnego krycia też potrzebuje 3-4 warstw. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może te żółtki tak po prostu mają ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolor, muszę poszukać mojej cytrynki. Idealna na nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale efekt jest wspaniały, powiem Ci! Naprawdę śliczna cytrynka! <3

    Zapraszam do mnie,
    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny wiosenny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatny kolor :) chyba przywołujesz wiosnę żeby w końcu przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wiosenny kolorek,
    o wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, Ty też z kwietnia, jak miło,

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest boska, mimo mojego szlabanu na zakupy lakierowe to ten lakier muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki cudowny żółtek :D A swoją drogą to oczywiście spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękna pastelowa żółć :-) podoba mi się, BARDZO :-)
    ja koloru żółtego w ogóle nie miałam w swoich zbiorach, aż do czasu kiedy dostałam n urodziny od chłopaka między innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam takiej delikatnej żółci. Pastele bardzo mi teraz (i na lato) pasują, miętowy, lawendowy itp. Minus jest zazwyczaj taki, że trzeba trochę popracować żeby ładnie się paznokcie pokryły.Od wczoraj cieszę się pastelowo brzoskwiniowym revlonem na paznokciach, 2 warstwy dają ładne krycie, szybko schnie super! Pod spód daję odżywkę utwardzającą z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla fajnego efektu, warto troszkę tej pracy w pazurki włożyć, a później cieszyć oczy :D Muszę właśnie zakupić jakiś utwardzacz, używasz tego 3w1 ?

      Usuń
  21. Wspaniały kolor i pięknie prezentuje się na Twoich paznokciach. W zeszłym roku kupiłam sobie czerwony kolorek z Delii Coral Prosilk, ale niestety trwałość do porażka! Już tego samego dnia widać odpryski!
    Wiem, że w drogerii Laboo jest teraz promocja na te lakiery, i tak mnie skutecznie zachęciłaś, że chyba zaryzykuję...

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny <3 idealnie komponuje się z Twoim kolorem skóry.
    Ja ostatnio mam ochotę na lekkie, wiosenne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 100 lat! :)

    Mi się żółte pastele podobają bardzo, nie na sobie niestety, bo moja skóra nabiera chorobowego wyglądu wtedy, ale z Twoim odcieniem komponuje się super :)
    i u mnie też 2 warstwy to max. nie mam cierpliwości chyba :)
    tak sobie myślę, że fajnie do takiego żółtka wyglądałby czarny wzorek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością, tylko trzeba umieć go zrobić ;D

      Usuń
  24. spóźnione wszystkiego najlepszego! ;)

    a cytrynka prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten kolor;) i strasznie się z nim polubiłam;)
    Wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  26. wiosennie = śliczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...