Alverde, Balea, Lush - Wasze typy ?

Nadejszła wiekopomna chwila :P 
W najbliższy weekend w końcu będę miała okazję do odwiedzenia drogerii DM i poczynienia zakupów.

Z racji tego, że ja w takich miejscach często tracę głowę, chciałam przygotować sobie jakąś listę, ale przeglądając ofertę Alverde i Balea zgłupiałam już totalnie - nie kupię przecież połowy asortymentu (a tyle się do mnie uśmiecha). 

Wiem, że część z Was ma mniejsze lub większe doświadczenia z tymi markami, ciekawa jestem Waszych typów.

 Macie jakieś swoje hity, pewniaki, które warto, a wręcz trzeba mieć ?




Chciałabym także wpaść do Lusha, nigdy nie miałam styczności z tą marką, więc mam chrapkę na coś fajnego na próbę - co polecacie ?




Wasze typy bardzo pomogą mi także w przygotowaniu nagrody na urodzinowe rozdanie, które pojawi się pod koniec maja.

 
Pozdrawiam Was serdecznie i liczę na Waszą pomoc :)

37 komentarzy:

  1. Balea Professional Oil Rapair - seria regenerująca z olejkiem arganowym, odżywka jest genialna :) do tego wszelkie żele pod prysznic Balea (w szczególności ciasteczkowe) :) reszty jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam odżywka jest genialna, no i nowe letnie żele, balsamy mają cudne zapachy:)

      Usuń
    2. żele pod prysznic to oczywista oczywistość ;) a serię Oil Repair już sobie zapisuję :)

      Usuń
  2. Żele pod prysznic Balea, oczywiście.
    Przyjrzyj się też szamponom i odżywkom Alverde.
    Ponoć świetna jest odżywka mango+aloes Balea.
    Mam, ale póki co, czeka na swoją kolej.
    Lakiery P2 - koniecznie.
    I sztyfty ochronne z Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę oczywiście polecić olejki z Alverdre ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. brzmi ciekawie, z pewnością się mu przyjrzę :)

      Usuń
  5. nic z tych kosmetyków nie miałam, ale chętnie poczytam recenzje :))) a najpierw oglądnę zakupy, jestem pewna że samo ich robienie to będzie niezła frajda !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością, wizja tych zakupów emocjonuje mnie bardziej niż sam wyjazd :P

      Usuń
  6. Z Alverde odżywkę z Amarantusem (koniecznie ;))
    Z Balea odżywki do włosów z serii Professional.
    Lush - czyścik do twarzy dobrany do Twojego rodzaju cery i może jakąś świeżą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seria z Amarantusem genialna jest, bierz szampon i odżywkę:)

      Usuń
  7. ja niestety nic Ci nie polecę, bo nic z tych firm nie miałam . ale czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać relacji i recenzji :)
    Również nie pomogę :)
    Udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedziesz na zachód czy na południe? Od jakiegoś czasu próbuję się wybrać ale podejrzewam że uda mi się dopiero w wakacje...
    Udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na południowy-zachód :P a na serio, to jadę do Austrii :)

      Usuń
  10. Kamuflaż z Alverde i lakiery p2!

    OdpowiedzUsuń
  11. z Alverde odżywka mandel und argan :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek porzeczkowy z Alverde, maska do wlosow kokosowa z Balea, produkty do twarzy z Balea - serum i olejki zwlaszcza, kosmetyki do twarzy Bioten - zwlaszcza z linii nagietkowej: krem zluszczajacy (rewelacyjny), krem do twarzy. Maski do twarzy Skinlite, z balea sa bardzo kiepskie, wiec nie polecam.
    Z Lush'a dopiero w sobote kupilam swoje pierwsze kosmetyki, ale przy wyborze bardzo pomogla mi seria postow u Marti http://beautyandmac.blogspot.co.uk/2012/10/lushowy-przewodnik-cz-5.html

    Zajrzyj tez do mnie na bloga, bo mam kilka recenzji kosmetykow z Balea, Alverde, Bioten, Skinlite i P2 - szukaj w etykietach.

    OdpowiedzUsuń
  13. olejki z alverde i żele pod prysznic z Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakis czas temu pisalam posta nt tego co polecam z Lusha, a co mozna sobie odpuscic. Polecam zerknac, ale tak w skrocie moimi ulubiencami sa peeling Rub Rub Rub, zel pod prysznic Grass, mydelko Porridge...

    OdpowiedzUsuń
  15. Balea:
    odżywka do włosów Mango i Aloe Vera
    olejek z olejkiem arganowym i silikonami - na końcówki - Professional Oil Repair Haaröl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam za bardzo styczności z tymi firmami, jednak mogę polecić maskę alverde Aloes & Hibiskus i Winogrono & Avocado :) ja chyba bym tam zgłupiała :) jak wygram w totka to się wybiorę :D
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też obawiam się lekkiego zgłupienia, dlatego chcę mieć listę ;)

      Usuń
  17. BALEA oraz LUSH - wszystko jedno co,w każdej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie żele pod prysznic Balea, może krem do stóp lub do rąk?
    Z Lusha świeże maski, są genialne. Poza tym Let The Good Times Roll albo inny czyścik. Może szampon w kostce? No i jakiś żel - mój ukochany It's raining man. Jeśli lubisz mydełka to jakieś lushowskie sobie wybierz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Lusha polecam peeling cukrowy do ust Bubble gum i czyścik Angels :)Podobno jeszcze szampon w kostce w Lusha jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny dziękuję za wszystkie Wasze propozycje, mam już jakiś zarys :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak wspomniały wcześniej dziewczyny na pewno żele pod prysznic z Balea. Myślę, że warto także się przyjrzeć kremom do ciała (te pół litrowe). Zarówno brzoskwiniowy i kokosowy jest fajny. Dodatkowo mogę polecić fioletową maskę do włosów. A z Alverde bardzo fajny jest balsam do ust mandarynka i wanilia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zobacz nowości Balea :) Na pewno coś znajdziesz :> Chyba jest teraz jakaś nowa borówkowa seria Balea ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście jestem fanką Lusha. Polecam świeże maseczki, czyściki, bańki do kąpieli i masełka :)
    O Cudach Lushowych, możesz poczytać na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...