NOTD # 4 - Miętusek Donegal


To pierwszy miętus w mojej kolekcji i zupełnie nie rozumiem, dlaczego tak stroniłam od tego koloru. Od kilku dni jest moim absolutnym faworytem i nie mogę się na niego napatrzeć ;)


Drugim debiutem są dla mnie lakiery Donegal Beauty Shine (gdyby któraś mieszkanka Rzeszowa ich szukała, to są dostępne w E.Leclerc). 


 Odcień o energetycznej nazwie Fresh Mint dziś gości na moich pazurkach.


Pędzelek: krótki i wąski, w połączeniu z krótkim i kwadratowym trzonkiem jest dla mnie mało poręczny. Albo sam pędzelek powinien być dłuższy, albo trzonek powinien mieć inny kształt.

Konsystencja: rzadka, nie smuży, ładnie się poziomuje


Krycie: dwie warstwy w zupełności wystarczą aby ładnie pokryć paznokieć kolorem.

 

Schnięcie: jeśli warstwy są odpowiednio cienkie - schnie świetnie. Przy grubszej warstwie zdarza mu się schnąć i schnąć.



Trwałość: bardzo dobra, lakiery Donegal trzymają się u mnie równie dobrze jak lakiery Inglot - spokojnie wytrzymują 5 dni bez żadnego uszczerbku.

 

Cena: ok. 6-7 zł
Na pazurkach:





Lubicie miętusy, czy wolicie bardziej neutralne barwy ?

36 komentarzy:

  1. z tej firmy to kojarzę tylko pędzle, które kupiłam aby nauczyć się obsługiwać takimi rzeczami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do niedawna ja kojarzyłam tylko patyczki do skórek :P ale jak się okazuje, oferta jest dużo bogatsza :)

      Usuń
  2. Śliczny jest, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek ;) miętuski latem jak najbardziej tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor, idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też testuje lakiery Donegal, dostalam wrzosowy i czekoladowy :-) Wrzosowy tez jest moim faworytem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zakupiłam 4 kolorki, wszystkie mi się podobają :))

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolorek - mój ulubiony ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, no bardzo ładny miętusek z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny kolorek - uwielbiam takie mietusy na wiosne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba ciężko mi będzie znaleźć mięte, która nie wpadnie mi w oko. Śliczny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię miętusy, ten jest genialny. :)

    Chcę go właśnie wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że mają a asortymencie nawet lakiery. Super kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają mają, bardzo ładne odcienie są w ofercie :)

      Usuń
  12. Śliczny jest :) Przydałby mi sie taki. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też pierwsze widzę lakiery z tej firmy :)))
    A kolor bajeczny, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę,że ciekawe kolory ma Donegal. Muszę im się przyjrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest kilka naprawdę godnych uwagi :)

      Usuń
  16. Właśnie maluję takim lakierem paznokcie tylko inny kolorek ;) A ten Twój całkiem uroczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor śliczny, sama takiego używam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię miętowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też dopiero w tym roku przekonałam się do typowej mięty i również nie rozumiem, dlaczego tak długo to trwało, bo za każdym razem, gdy mam ten kolor na paznokciach, nie mogę oderwać od nich wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mietowe lakiery to moje ulubione (Zaraz obok czerwieni ;) )! <3 a ten jest prześliczny *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...