Pierwsze urodziny bloga :)

Dziś jest ten dzień ! 

Dokładnie rok temu napisałam swoją pierwszą notkę na blogu. 

Szczerze mówiąc, zakładając go, nie wiedziałam czy coś z tego będzie. Czy będę na tyle systematyczna żeby regularnie pisać, czy ktokolwiek będzie chciał te moje wypociny czytać i ogólnie czy za chwilę mi się nie znudzi całe to "blogowanie".

Dzisiaj pukam się w czoło, bo bez bloga już nie wyobrażam sobie funkcjonowania. Codzienny przegląd Waszych wpisów, komentarze, rozmowy, wymiana doświadczeń - to dla mnie sama przyjemność i choć nie zawsze mogę poświęcić temu tyle czasu, ile bym chciała, wsiąkłam w to na całego :)


Należą się Wam wielkie podziękowania ! 


 Bez Was - moich Czytelników ten mój mały kawałek podwórka nie miałby sensu. 
Dziękuję za to, że zaglądacie, za każde słowo (zarówno to miłe jak i krytyczne). 


W ciągu tego roku uzbierało się Was ponad 460, łącznie pozostawiliście po sobie 5150 komentarzy, a mój blog został wyświetlony prawie 80 000 razy
  - w najśmielszych snach nie spodziewałam się takich statystyk. 


Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję :)

69 komentarzy:

  1. Sto lat sto lat i kolejnych 500 postów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, nie dobiłam jeszcze do pierwszej 500, ale pracuję nad tym :D

      Usuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! :) miałam podobne odczucia przy zakładaniu bloga i teraz nie wyobrażam sobie dnia żeby nie pooglądać wpisów :) co prawda nie zawsze mam czas na komentowanie, ale czytam :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak i ja, nie zawsze mam czas na komentowanie, ale na blogi zaglądam codziennie :)

      Usuń
  5. nic tylko gratulować i życzyć kolejnych postów, obserwatorów i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zyczę weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i kolejnych lat w blogowaniu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! Dużo osiągnęłaś :))
    wielkie gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! :)
    Wszystkiego Najlepszego! ;**
    No, no muszę powiedzieć, że statystyka jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Mleczna, moja stała czytelniczko :D :*

      Usuń
  10. Gratuluje i mam nadzieję, że dalej będę czytać Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qkasiunia, też mam taką nadzieję :))

      Usuń
  11. świetnie gratuluję i oby tak dalej. Statystyki ogromnie cieszą
    sama dobrze o tym wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pierwszej rocznicy bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko pogratulować i życzyć dalszych sukcesów w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję życzę kolejnego roczku i kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego i czekam na więcej uwielbiam tu do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, bardzo się cieszę i oczywiście zapraszam jak najczęściej :*

      Usuń
  16. Gratuluję! :))))

    Gdy zaczynałam blogować miałam dokładnie te same wątpliwości. Teraz nie wyobrażam sobie mojej codzienności bez bloga. Blogspot wciąga, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba mieć jakieś uzależnienia ;)

      Usuń
  17. piękne statystyki, ale jak najbardziej zasłużone! mam nadzieję, że mi się kiedyś również uda osiągnąć taki sukces ;) gratulacje i oby tak dalej ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania w miłym towarzystwie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja gratuluję i dziękuję za obecność w blogosferze, bo bardzo lubię zaglądać do Ciebie i cenię rzetelne i ciekawe recenzje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz, jak miło czytać takie słowa :) pięknie dziękuję, ja też bardzo lubię Twój blog i chętnie do Ciebie zaglądam :))

      Usuń
  20. Sto lat sto lat i kolejnych subskrybentów życzę ci Kochana:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję :))
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...