NOTD # 5 - Golden Rose Selective nr 59


Jak dawno mnie tutaj nie było ! Wybaczcie, że tak zaniedbałam bloga, a moja aktywność w blogosferze w ostatnich tygodniach była raczej symboliczna. Teraz będzie tylko lepiej, najgorętszy okres już za mną, wczoraj rozpoczęłam długo wyczekiwany urlop, w końcu mam czas swobodnie usiąść, poczytać Wasze wpisy i nadrobić wszystkie zaległości. 

Na dobry początek NOTD :) 

Koral, to kolor, który w sezonie letnim wprost uwielbiam. 
Być może trochę banalny, może i oklepany, ale nie dla mnie. Gości na moich paznokciach dosyć często i chyba nigdy mi się nie znudzi. W ofercie większości firm znajdziemy lakiery w takich odcieniach, więc jest w czym wybierać. 

Niedawno Golden Rose wypuściło nowe odcienie lakierów Selective, oczywistym było, że nr 59 trafi w moje łapki.




Piękny, soczysty, lekko neonowy koral. W buteleczce wygląda na delikatniejszy i bardziej różowy, w dodatku mój aparat troszkę go przekłamał, w rzeczywistości jest żywszy, a na paznokciach  nabiera intensywności i wyrazu.

Pędzelek: długi o średniej szerokości. Bardzo wygodny w użytku, pięknie rozprowadza lakier.

Konsystencja: dosyć rzadka, troszkę rozlewa się na skórki, ładnie się poziomuje.

Krycie: tutaj jestem troszkę zawiedziona, na zdjęciach mam 3 warstwy i gdzieniegdzie dostrzegam prześwitującą płytkę. 

Schnięcie: ogólnie lakier wysycha bardzo szybko, nawet ostatnia 3 warstwa po kilkunastu minutach była już na tyle twarda, że mogłam zabrać się za inne rzeczy, bez szkody dla paznokci.
Jest w nim jednak coś dziwnego, lakier jest jakby elastyczny, nawet po kilku dniach. Przy normalnym użytkowaniu nic go nie uszkadza, ale gdy mocniej przejadę jednym paznokciem o drugi, to zostaje wyraźny ślad - po kilku dniach mani jest więc troszkę porysowany - muszę pokombinować z grubością warstw, może kładłam go po prostu zbyt wiele.

Trwałość: naprawdę niewielu lakierom zarzucam kiepską trwałość, na moich paznokciach większość trzyma się jak złoto i tutaj jest tak samo, a nawet lepiej. Po 5 dniach nie widzę żadnych uszczerbków poza wspomnianymi wcześniej rysami.

Połysk: kwestia, która jest warta uwagi. Po 5 dniach lakier ciągle błyszczy, nie zauważyłam aby zmatowiał lub przytarł się na brzegach - wielki plus !

Cena: 6,90 zł

I efekt na paznokciach:










A jak to jest u Was ? 
Jaki odcień lakierów króluje na Waszych paznokciach w tym sezonie ?

73 komentarze:

  1. piękny kolorek ! ;) u mnie także odcienie zbliżone to tego, bo ładnie wygladają z opalenizną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, przy opalonej skórze prezentuje się pierwszorzędnie :)

      Usuń
  2. kolor ma piękny jak najbardziej "mój" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor :). w połączeniu z Twoimi zadbanymi paznokciami - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GR mają piękne kolory, ja właśnie co pomalowałam na jasny miętowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ja mam podobny odcień. A u mnie na paznokciach raczej ciemne lakiery królują. Ale zakupiłam dwa jaśniejsze coby zobaczyc jak to będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie znów odwrotnie, ciemne kolory rzadko się trafiają ;)

      Usuń
  6. nie znam tej serii, ale kolorek jest świetny :) idealny na lato!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tej serii lakierów GR, na razie jednak mnie do nich nie ciągnie. I te 3 warstwy... nie lubię tego w lakierach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 warstwy to RZADKOŚĆ w liniach GR, naprawdę. zazwyczaj krycie jest super :) spróbuj inną linię, może jednak polubisz :)

      Usuń
    2. może to nie tyle kwestia linii co konkretnego odcienia, inne być może mają lepsze krycie :)
      Mam kilka lakierów GR i z wszystkich jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  8. Świetny efekt, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to kolor średnio w moim stylu, ale ogólnie prezentuje się ładnie

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam! ja też uwielbiam ten kolor i nie tylko w lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie czerwień u mnie, choć ona gości na moich paznokciach bardzo, ale to bardzo często:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czerwień na paznokciach, ale wyjątkowo rzadko ją noszę, właściwie z niewiadomych przyczyn ;)

      Usuń
  12. Z tej linii lakierów mam jasny róż i równie dobrze się sprawuje jak ten opisany przez Ciebie. Śliczny ten Twój kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś takiego, taki trwały!! kolorek jest przepiękny:) ja najbardziej lubię czerwienie, ale ten tez jest super. Nie miałam nigdy KORALOWEGO KOLORU (uf chyba dobrze napisałam) jeśli dłużej pomyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek fajni komponuje sie z czarnym:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzy warstwy to dużo, ale kolor jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor :-) Osobiście średnio przepadam za różami, ale ten mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny koralowy kolor :) Ostatnio na moich paznokciach często gości, np. teraz, ale w wersji piaskowej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na moich gości dziś jaśniutenki róż. W to lato jak najbardziej wybieram pastele:-)
    PS.
    ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie też tego lata króluje koral :)mam 3 różne nowe korale,od matowych,po te z drobinkami :) twój tez mi się bardzo podoba,z Rimmela mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie króluję odżywka nail tek, miejmy nadzieje, że niedługo wypróbuje mój nowy piaskowy lakier o którym pisałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ten kolor wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. masz kształt paznokci identyczny jak ja :) bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ten kolorek. U mnie go ginza i tart deco zawojują letni okres ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tart deco to też taki koralek, prawda ? podoba mi się on :D

      Usuń
  24. śliczny po prostu :) kusi, choć mam już kilka takich podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Koralowych odcieni nigdy za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Golden Rose Selective - pierwszy raz spotykam się z tą linią
    muszę ją koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  27. myślę, że kolor gryzie się z kolorem skóry rąk :/

    OdpowiedzUsuń
  28. raczej nie kupię mimo pięknego koloru, bo 3 warstwy i prześwity to nie jak dla mnie nie jest dobry lakier :)
    Zapraszam dopiero zaczynam ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny, mam nawet podobny odcień na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny kolor ja ostatnio lubię mięte , róż w jaskrawym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też uwielbiam koralowy kolor lakieru latem! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja nie na temat: kiedy wyniki rozdania? :p


    Pozdrawiam,
    Marswi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro :D Jestem w trakcie sprawdzania, troszkę trwa ogarnięcie prawie 350 zgłoszeń ;)

      Usuń
    2. Ło Matko, to gratuluję ilości zgłoszeń! Ja bym tego za nic w świecie nie ogarnęła :D.


      Pozdrawiam,
      Marswi ;)

      Usuń
  34. Śliczny ten kolor, niezbyt krzykliwy, a raczej pastelowy, stonowany. Coś w moim guście. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie również długo nie było przez egzaminy ale dziś wróciłam i własnie nadrabiam straty :)
    Co do lakieru to kolor bardzo mi się podoba,w moim stylu.próbuję zrobić własnie zdjęcia moich paznokci ale wychodza jakieś niewyraźne,rozmazane a musze napisać recenzję lakieru....masakra...nie wiem co robić :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm...nie wiem jakim aparatem robisz zdjęcia, ale może nie włączyłaś trybu makro ?

      Usuń
  36. piękny kolor, no i ta trwałość i szybkość wysychania to coś, co lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w tym sezonie szaleję za błękitami..
    Twój kolorek też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam lakier z tej serii, taki granatowy błyszczący ! Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  39. powiem Ci, że u mnie w tym sezonie również wygrał koral ♥ Twój jest także rewelacyjny, tym bardziej, że nie traci połysku, mmm! ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. kolor bardzo delikatny lecz uroczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...