Podsumowanie akcji: Przeżyj czerwiec za 50 zł


Nie pamiętam, czy wspominałam o tym na blogu, ale z pewnością pisałam o tym na FB - na początku czerwca dołączyłam do akcji "Przeżyj czerwiec za 50 zł", która była organizowana przez Kamyczka wzorem zeszłorocznej akcji  Belleoleum.

Oczywiście dotyczy to zakupów kosmetycznych, żeby nie było ;)

Początkowo wydawało mi się, że phi...50 zł toż to wcale nie jest tak mało, kupię małe co nieco i spokojnie zmieszczę się w limicie, ba...jeszcze mi zostanie. 

Jak się okazało, troszkę się przeliczyłam. Owszem, udało mi się zmieścić w założonym budżecie, ale dosłownie na styk - to po pierwsze. Po drugie, tak naprawdę nie kupiłam nic specjalnego, żadnych większych zachcianek, tylko niezbędne produkty + drobny zakup w sklepie Golden Rose, a 5 dyszek poszło ;)


Jako, że moja czupryna domagała się już farbowania w Super-Pharmie zdecydowałam się na nowość - Garnier Olia - 16,99 zł


Dwie zupełne drobnostki: Isanowy zmywacz (3,49 zł) i płatki kosmetyczne Tesco (2,39zł) (których swoją drogą nie polecam, są strasznie słabo sprasowane, pylą i ogólnie są takie se...)


Na koniec skromne zakupy w sklepie Golden Rose: lakier Selective (6,90 zł) i piaskowy lakier z serii Holiday (12,90 zł), do tego skośny pędzelek do paznokci za piątaka.


Podsumowując wydałam: 47,67 zł 


Jestem zadowolona, w lipcu też nie zamierzam nadmiernie szaleć jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne, póki co nie brakuje mi niczego, więc żadnych większych wydatków nie planuję. 
Skutecznie odbijam sobie za to w zakupach ubraniowych - wyprzedaże trwają, więc trzeba korzystać :D


Brałyście udział w Kamyczkowej akcji ? Jak wypadły Wasze czerwcowe wydatki kosmetyczne ?

72 komentarze:

  1. Nie brałam w niej akcji, ale sam pomysł bardzo mi się podoba i może wykorzystam go w lipcu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł, może ja spróbuję wytrwać w nim w lipcu?

    OdpowiedzUsuń
  3. nono ja gratuluję! Nie wiem czy mi by się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie brałam udziału w tym ; )) . Ja w tym miesiącu nie wydałam dużo :D . I Tobie gratuluję , że Cię nie poniosło by poszastać kasą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Gratuluję! ja chyba nie dałabym rady :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna akcja :) Chyba w tym miesiącu nie wydałam zbyt dużo na kosmetyki. Więcej poszło na ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że nie brałam udział w tej akcji ;) bo bym się nie zmieściła :P

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULUJĘ. faktycznie ciężko za 50 zł mies. pod względem kosmetycznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy kto jakie ma potrzeby :) są miesiące, że wszystko się kończy i trzeba wydać więcej, a są i takie że można przyoszczędzić :)

      Usuń
  9. ja chyba nie dałabym rady przeżyć za te 5dych...

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo :D Ja też dałam radę, mniej niż 50 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Udziału w akcji niestety nie biorę bo na pewno bym się nie zmieściła w budżecie a co do płatków kosmetycznych z TESCO się zgadzam, że nie są za fajne o wiele bardziej lubię te z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda ja tych z Biedronki nigdy nie miałam, ale chyba gorszych niż te z Tesco to nie może być ;)

      Usuń
  12. Co za tytuł! Ja tu myślałam, że zdradzisz arkana jak popłacić rachunki, lodówkę zapełnić by na miesiąc starczyło:D

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha...to dopiero byłby survival ;)

      Usuń
  13. kiedyś (chyba z rok temu :D ) wzięłam udział w akcji, ale nie dałam rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze to trochę tej akcji czy wyzwania nie rozumiem:) Dla mnie to żaden trudny wyczyn. Przez ostatnie 2,5 m-ca nie wydałam więcej na kosmetyki niż 25 PLN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 77gerda to raczej nie chodzi o to, że się nie da wydać mniej niż 50 zł - bo to jasne, że się da ;) Rzecz bardziej w tym, żeby się powstrzymać przed niezaplanowanymi zakupami, zachciankami, kupowaniem na zapas, podchodzić do sprawy bardziej rozsądnie. Kiedy półki w domu się uginają i właściwie nic nie potrzebujesz, a mimo to kupujesz bo np. zobaczyłaś coś fajnego na blogu, czy jest jakaś promocja, wyprzedaż etc.
      Ja wiem, że nie każdy ma taki problem, aczkolwiek mi czasem trzeba takiego hamulca ;)

      Usuń
    2. Tak ja rozumiem. Cieszy mnie zatem, że jednak nie mam tego problemu i raczej nie jestem zakupoholiczką:)

      Usuń
  15. Ja z reguły nie mam pieniędzy na dużo kosmetyków, więc nie potrzebne mi takie akcje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze? Nie pomyślałabym, że wydałaś na to aż 50 zł. :d
    Jakaś słaba ze mnie matematyczka xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze ? ja też nie ! ;)
      wydaje się, że niby nic - jakaś pierdoła to tu, to tam, a jak się wszystko zsumuje wychodzą kwiatki :P

      Usuń
  17. Gratuluję! :) Ja muszę zrobić podsumowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się w tym miesiącu kompletnie nie udało zmieścić w 50 zł, ale może w lipcu... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasami zastanawiam się, czy dałabym rade wyżyć za 50zł jeśli sam mój szampon kosztuje 9zł do tego odżywki waciki tusze itd ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. jak pięknie zmieściłaś się w limicie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro u mnie tez będzie podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba zrobię sobie taką akcję w lipcu, bo maj i czerwiec zleciały pod znakiem promocji :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy brałam udział w tej akcji, to nigdy nie mogłam się zmieścić w limicie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tam kupuję i tyle, w sumie strasznie nie szaleję a przynajmniej tak mi się wydaje. za to pomysł jest ogólnie fajny jako wstęp do zarządzania swoimi pieniędzmi ( i nad tym muszę popracować)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też zdecydowanie muszę się opanować kosmetycznie! Pora ogarnąć ciuchowe wyprzedaże, tak jak mówisz ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. No gratulację:) ja w tym miesiącu też oszczędzałam, bo w maju wydałam dużo za dużo

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bym chyba nie dała rady aby tylko tyle wydać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie brałam udziału w żadnej akcji i raczej brać nie będę :-D A w czerwcu na pewno wydałam ponad 50 zł ^^
    Przydało by się trochę ciuchów pokupować, ale chwilowo brak gotówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo podziwiam Cię,ja średnio na kosmetyki miesięcznie wydaje przynajmniej 80 zł...Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Też brałam udział w tej akcji i wydałam w sumie 49 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oo nie słyszałam o tym, ale bardzo pozytywna akcja ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa akcja, pierwszy raz o niej słyszę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. brałam udział w zeszłorocznej akcji i dałam radę, ale przyznaję nie jest to łatwe!

    OdpowiedzUsuń
  34. Teraz wszystko takie drogie, 50 zł dla nas kosmetykomaniaczek to jak 1 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  35. też brałam udział w tej akcji :) udało się, ale miałam ciężko - wszystko kusiło podwójnie :D gratuluję!! Jak sprawdziła się farba?? Planuję jej zakup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam mieszane uczucia, aczkolwiek nie jest zła ;)

      Usuń
  36. Ja chyba nie dałabym rady XD

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluję ;)
    patrząc po swoich zakupach mi się nie udało :P Ale może spróbuję tak w lipcu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Absolutnie uwielbiam tą farbę d włosów, moja ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie jestem do niej aż tak entuzjastycznie nastawiona, ale faktycznie jest całkiem ok ;)

      Usuń
  39. ja tam bym nie miała żadnych problemów z przeżyciem nawet i za 20zł :P

    OdpowiedzUsuń
  40. piasek ma bardzo ładny kolor. :) też wzięłam udział w akcji, jutro wszystko podliczam i zobaczymy, jak to wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  41. póki niczego nie brakuje można za 50zł przeżyć... ale później robi się ciężko :) ja raczej się nie przyłącze, bo są miesiące, kiedy prawie nie wchodzę do drogerii, a potem wszystko się kończy i nie ma rady. ach, jakie to życie kobiety jest ciężkie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie rzadko się zdarza, żeby kilku produktów na raz zabrakło, bo mam spore zapasy :D

      Usuń
  42. na szczęście ja nie mam takich problemów:D Nawet gdybym chciała to 50zł co miesiąc na same kosmetyki to troszkę za dużo na mój portfel:D

    OdpowiedzUsuń
  43. a mi ostatnio się nic nie kończy i nie muszę uzupełniać zapasów ; o

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie brałam udziału, ale wydałam 49.14 :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładnie! Przyznam się, że nieraz jestem przerażona ile wydaje się za zakup kilku kosmetyków, nie mówiąc o większych zakupach. Tez się skusiłam na Olię, byłam zaskoczona zapachem farby, bo był po prostu ładny, no i jest duży wybór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zapach farby przyjemny i wybór kolorów rzeczywiście jest spory :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...