Wyniki rozdania urodzinowego :)


Myślałam, że dzisiaj się z tym wszystkim nie wyrobię, ale udało się - wszystkie zgłoszenia sprawdzone, spisane, można ogłaszać wyniki :))



Zainteresowanie rozdaniem przerosło moje najśmielsze oczekiwania. 

Wiedziałam, że chętnych na kosmetyki Balea może być sporo, ale nie przypuszczałam, że zgłoszeń będzie prawie 350. 

Następnym razem nagrody będą mniejsze, ale będzie ich więcej, wówczas większa ilość osób będzie miała szansę na wygraną.

Jest jeden wielki plus z takiej ilości zgłoszeń - znalazłam dzięki nim kilka świetnych blogów, których wcześniej nie znałam, a teraz będę zaglądać na nie z przyjemnością :)

Nie przedłużając, zwycięża:


Ev 


Gratuluję Ci serdecznie i już skrobię do Ciebie maila :)



Wszystkim dziękuję za tak liczny udział i już teraz zapraszam na kolejne rozdania i konkursy, które z pewnością zorganizuję jeszcze nie raz :)

58 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ależ miałaś chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie się nie spodziewałam, w sumie, to już zapomniałam o tym rozdaniu... Dziękuję! :D Mail już wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D w takim razie masz prawdziwą niespodziewajkę ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. może następnym razem się uda :) niestety nagroda była tylko jedna, a chętnych wielu.

      Usuń
  4. Gratulacje :)
    Chętnie poczytam recenzje wygranych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. och, było blisko :DD gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, ale byłam blisko :D
    Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj byłam blisko :D
    Gratulacje dla Ev! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taaaka nagroda! *.* gratulacje dla szczęściary!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i naprawdę jest czego pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. serdeczne gratulacje, wspaniała nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ! Rzeczywiście bardzo dużo chętnych :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ile będzie testowania :D chyba bym padła z zachwytu :D ZAZDROŚĆ mnie zżera :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Balea- moje ulubione kosmetyki:D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. motyla noga, ja chciałam ten zestaw ;( już zrobiłam miejsce na półce, co za pech :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...