Wyprzedażowy haul ubraniowy :)


Kto z nas nie lubi wyprzedaży ? Ja uwielbiam, przy odrobinie szczęścia można dorwać naprawdę ciekawe rzeczy po znacznie niższych cenach :)

Moja letnia garderoba wołała o pomstę do nieba, wiało pustką i nudą.  Postanowiłam ją troszkę odświeżyć i dodać nieco koloru. Do tej pory dominowały u mnie stonowane barwy - głównie czerń, biel, granat etc. 
Tym razem postawiłam na weselsze, idealne na obecną porę roku kolorki (chociaż czerni też nie mogłam sobie odmówić - co poradzę, że tak ją lubię ;P)



Jako, że jestem anty sukienkowa i chyba nigdy się nie przekonam do noszenia ich latem (ech, te kompleksy), zaopatrzyłam się w kilka koszulek, spodnie i spódnicę maxi.

1.House - koszulka  19,90% (39,90)


2. House - bluzka z łączonych materiałów (gładki, dłuższy tył, przód zdobiony) 49,90% (69,90)




3. Sinsay - koszulka 19,90% (29,90)


4. Sinsay - neonowa, lekko oversizowa koszulka - 19,90  (to akurat nowa kolekcja)


Na zdjęciach kolor wyszedł łagodniej, ale w rzeczywistości jest pięknie nasyconym, neoniastym kolorkiem :D


5. Reserved - bluzka z ozdobnym kołnierzykiem 34,90 (przepraszam za te kłaki na niej, ale mój kocur wcześniej wylegiwał się na dywanie)


6. Mohito - bluzka z dłuższym tyłem i ozdobnym łańcuszkiem 39,90 % (chyba 59,90)


Jest z fajnego, lejącego materiału - niestety łańcuszki lubią się go czepiać i zaciągać.



7. C&A - cytrynowe spodnie 7/8  44,90 % (69,90)
8. Stradivarius - czerwone rurki 59,90 % (79,90)


9. F&F - Spódnica maxi 65,00  (79,00) 

Absolutnie ją uwielbiam. Chętnie kupiłabym jeszcze jedną sztukę w innym kolorku, niestety oprócz koralu były tylko granatowo/atramentowe, które niezbyt mi się podobały, zresztą i tak nie było już mojego rozmiaru.


10. Reserved - letnia piżamka 37,90 % (69,90)


Oprócz tego w Reserved i Cubusie obkupiłam się w bieliznę za niewielkie pieniądze :) 

Nie planuje już większych zakupów, w spokoju czekam, aż w sklepach zaczną pojawiać się jesienne kolekcje (w niektórych coś już nawet się pojawiło).


A Wy korzystacie z sezonowych wyprzedaży ? Co ciekawego ostatnio zakupiłyście ?

76 komentarzy:

  1. uwielbiam wyprzedaże, w tesco dorwałam fajne jegginsy w promocji -50% :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam szczęścia do spodni w Tesco - zawsze w moich rozmiarach są już przebrane ;)

      Usuń
  2. Koszulka House w egzotyczne motywy i spódnica maxi - świetne! Ja nie szaleję w tym sezonie, kupiłam tylko kostium kąpielowy z H&M za 25zł, luźną, sportową bluzkę Cropp i pasujący do niej naszyjnik - gruby, srebrny łańcuch z limonkową wstawką za dyszkę w Mohito.

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica maxi ma piękny kolorek, ale ja się ciągle nie mogę przekonać do tej długości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku jakoś omijam wyprzedaże ;/ druga koszulka i czerwone rurki :D super

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę piżamkę, dostałam od TŻ jakieś dwa miesiące temu, jest super! :)
    Zazdroszczę, że możesz nosić maxi, ja ze swoim wzrostem wyglądam w niej jakbym ubrała się w kieckę mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo ją polubiłam :)
      Co do maxi, to ja nie jestem jakaś super wysoka, mam 168 cm i wydaje mi się, że nie wygląda to najgorzej ;)

      Usuń
  6. Świetne zakupy :) Uwielbiam wyprzedaże. Ta maxi mnie prześladuje, muszę ją w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. neonowa koszulka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się 4,5 i 10. Najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obkupiłaś się w wiele fajnych ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super koszulki, spodnie też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piżamka jest fantastyczna. :) Sama bym się na taką skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne koszulki i ta piżamka jest przesłodka :). A ja w tym roku- o zgrozo- nie kupiłam sobie jeszcze nic na letniej wyprzedaży! Nic a nic! Niestety przez brak czasu... Zbierałam się na zakupy, ale jeszcze nie wyszło, a zaraz nic w sklepach nie będzie. Oczywiście goła nie chodzę, więc jakoś pewnie nic bardzo pilnego do kupienia nie mam, więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło- jak nie pójdę na wyprzedaż, więcej kasy będzie na nowe jesienne kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach jeszcze spory wybór, także myślę, że do sierpnia jeszcze da się coś ciekawego wybrać, a ceny coraz niższe :)
      A jeśli nie, to tak jak piszesz, więcej zostanie na jesień :D

      Usuń
  13. Wow, naprawdę niezłe okazje Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ciuchy :) pizamka jest genialna^^

    OdpowiedzUsuń
  15. poszalałaś :) a wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie piękne rzeczy <3
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. 4, 6 i 9 podbiły moje serce! Niedawno nabyłam swoją pierwszą spódnicę maxi i chyba czas rozejrzeć się za drugą, bo już nie kocham!

    OdpowiedzUsuń
  18. jeej, wyprzedaże :D mój chłopak zaproponował na jutro wypad do galerii - jeszcze nie wie, w co się wpakował :D
    piżamka cudowna! uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  19. czerwone rurki i czarna bluzka z kołnierzem duet idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulki są zdecydowanie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zakupy, też muszę się wybrać i wzbogacić moją szafę!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam letnie wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo udane zakupy, numer dwa to zdecydowanie mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no no świetne łowy. pidżamka <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta piżamka to mistrzostwo świata <3 Też ostatnio mi się poszalało na wyprzedażach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsza bluzeczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zakupy. Najbardziej wpadły mi w oko cytrynowe spodnie piżamka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tez mam tą bluzeczkę w kwiaaty z HPUSe :D jest przesliczna :D
    od razu mi wpadła w oko :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zakupy ja poluję na spodnie 3/4 ale jakieś miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko mi się podoba :) też bym chciała taką neonową bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne łupy!:D Mi kilka rzeczy też udało się zakupić.
    Bluzeczka z Mohito z łańcuszkiem bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zakupy! Na tą pierwszą koszulkę z House'a czaiłam się bardzo długo, gdyż widziałam ją na stronie internetowej, jednak w sklepie już ich nie było, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i dodaję do obserwowanych, pozdrawiam serdecznie, Optymistyczna ;)

      Usuń
  33. Nie chodzę na wyprzedaże, bo ceny i tak są za wysokie. :-) Jedynie zazdroszczę piżamki, może się rozejrzę za jakiś czas, bo przypadła mi do gustu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. ta bluzka z tą dziewczyną fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne rzeczy, ja właśnie wczoraj upolowałam spódnicę maxi za 39 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. niestety nie mam pojęcia do kiedy jest promocja w rossmannie 3+1 Dove, aczkolwiek dzisiaj sprawdziłam i jeszcze jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jutro może uda mi się podskoczyć :))

      Usuń
  37. Świetne ciuszki :) Sama niedługo wybieram się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 1 koszulka fajna, kupiłam sobie podobną też w Housie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie ma to jak udane zakupy :) Mam niestety tylko 1 spódnicę maxi i ją kocham miłością szczerą, jak mi jakaś wpadnie w oko to na pewno jeszcze kupię!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piżamka podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. spódnica maxi <3 ja w tym roku nic nie kupuję, bo nie mam gdzie wsadzić, szafa pęka w szwach :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta pierwsza bluzka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny lakier, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja dzisiaj skorzystałam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zakupy :) Ja także co nieco kupiłam, ale raczej ograniczyłam się do rzeczy, które już dawno chciałam mieć :) Może wybiorę się jeszcze na końcówkę wyprzedaży. Rzadko, bo rzadko, ale czasami można coś upolować za przysłowiowy grosik.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja kupiłam aż 3 pary butów w H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna ta bluzka z łańcuszkiem z Mohito :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...