Szybkie rozdanie z Green Pharmacy :)


Witajcie! W ramach przedświątecznej rozgrzewki mam dla Was szybkie rozdanie.

Jako członek Klubu Elfa Pharm, otrzymałam propozycję przetestowania nowości marki Green Pharmacy - Kremów do twarzy

Z racji tego, że dla mojej cery będą raczej za ciężkie, firma zgodziła się abym przeznaczyła je dla Was :)


Żeby nie było tak skromnie, ja również dołożę coś od siebie. 
Do kremu będziecie mogły wybrać sobie drugi dowolny kosmetyk z oferty Green Pharmacy, którą możecie przejrzeć tutaj.


                                      Do zdobycia więc są dwa zestawy:                               

1. Wzmacniający krem odżywczy z Aloesem + dowolnie wybrany kosmetyk z oferty Green Pharmacy.

2. Odświeżający krem do twarzy z Nagietkiem + dowolnie wybrany kosmetyk z oferty Green Pharmacy.


Jako drugi kosmetyk możecie wybrać cokolwiek, na co macie ochotę. Może to być coś do włosów, coś do ciała, a nawet drugi krem do twarzy w takiej samej lub innej wersji. 

                                         Kilka słów o nowych kremach:                                    

Dostępne są w 4 wersjach dla różnych rodzajów cer, do stosowania rano i wieczorem. Wszystkie warianty inspirowane są naturą.

Wzmacniający krem odżywczy - Aloes
Przeznaczony do cery zniszczonej, suchej i wrażliwej. Zawiera ekstrakt z aloesu, masło shea, olej z oliwek i d-pantenol. Intensywnie odżywia i regeneruje.

Odświeżający krem nawilżający - Nagietek
Przeznaczony do cery suchej i odwodnionej. Zawiera ekstrakt z nagietka, masło shea, olej makadamia i pantenol. Zapewnia optymalną równowagę nawilżenia i przyjemną świeżość bez odczucia suchości. 

Kojący krem półtłusty - Rumianek. 
Przeznaczony do cery normalnej, suchej i wrażliwej. Zawiera ekstrakt z rumianku, olej makadamia, masło shea i d-pantenol. Zapewnia optymalną równowagę nawilżenia i łagodzeni podrażnienia.

Przeciwzmarszczkowy krem półtłusty - Róża. 
Przeznaczony dla skóry dojrzałej, wiotczejącej i zniszczonej. Zawiera doskonały olejek różany i pantenol. Intensywnie regeneruje i zapewnia optymalną równowagę nawilżenia.


Regulamin rozdania jest jasny prosty i przyjemny:

1. Rozdanie trwa od 15.11.2013 do 20.11.2013 do godz. 23:59.

2. Sponsorem kremów do twarzy jest firma Elfa Pharm, dodatkowe produkty (określone jako dowolnie wybrany kosmetyk) sponsoruję ja - Enka, właścicielka bloga mylittle-pleasures.blogspot.com.


3. Rozdanie przeznaczone jest dla pełnoletnich użytkowników, lub dla niepełnoletnich za zgodą rodziców.

4. Zwyciężą 2 osoby, które zdobędą po jednym zestawie w skład którego wchodzą:

- krem do twarzy (jeden z dwóch do wyboru) + dowolnie wybrany przez zwycięzcę kosmetyk z oferty Green Pharmacy.

5. Nagroda nie podlega wymianie na inną lub na ekwiwalent pieniężny.

Aby wziąć udział w rozdaniu należy:


- być publicznym obserwatorem bloga,

- prowadzić własny blog, na którym możliwa będzie publikacja recenzji* wygranego kremu (recenzowanie drugiego produktu nie jest wymagane)


Jeśli macie ochotę możecie też:


- polubić mój Fanpage na Facebooku > KLIK < 


- w formularzu napisać kilka słów uzasadniających Wasz wybór lub kilka słów od siebie np. uwagi dotyczące bloga, propozycje zmian, co Wam tutaj odpowiada, a co przeszkadza.
 Macie pełną dowolność :)


7. Zgłoszenia z blogów, które są stworzone tylko do brania udziału w rozdaniach będą usuwane.


8. Wyniki zostaną ogłoszone w czwartek 21.11.2013 roku poprzez informację na blogu + facebooku. Jeśli w ciągu 3 dni nie otrzymam adresu od zwycięzców, wybieram kolejne osoby.


9. Nagrodę wyślę pocztą do 5 dni od otrzymania adresu.

10. Zamieszczając komentarz, tym samym przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883). 


11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

* Recenzja kremu powinna pojawić się na blogu zwycięzcy do 3 miesięcy od otrzymania wygranej.


Zapraszam i życzę powodzenia! 

15 komentarzy:

  1. Ja już mam swój krem od Green Pharmacy, więc życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszona, uwielbiam zapach nagietka więc krem z dziką ochotą bym przygarnęła, poza tym mam zaufanie do Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także się zgłosiłam. I byłam zdziwiona ofertą Green Pharmacy, bo nie spodziewałam się tylu wariantów zapachowych kosmetyków do ciała! Pozytywne zaskoczenie i ochota na spróbowanie tych kombinacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku połączenia zapachowe są takie nieszablonowe, co zachęca jeszcze bardziej :)

      Usuń
  4. Wysłane. Nie wiedziałam, że Green Pharmacy ma tak rozbudowaną ofertę. Dobrze, że mam bana na kosmetyki w tym m-cu, bo wykupiłabym wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, oferta jest całkiem bogata :)

      Usuń
  5. Ja też już wysłałam, nigdy tych kosmetyków nie próbowałam, ale oferta jest naprawdę obiecująca - chciałabym wypróbować 'coś'. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłane, może tym razem szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro na spokojnie wszystko przygotuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...