poniedziałek, grudnia 02, 2013

Drogi Święty...jeszcze ja!

Mikołaju,

Nie pisałam do Ciebie już tyle lat, a i tak zawsze o mnie pamiętałeś, dziękuję.
W tym roku postanowiłam ułatwić Ci zadanie i stworzyć listę moich chciejstw.

Zresztą Ty i tak znasz mnie na wylot ;)





1. Paletka Naked 3 - gdy tylko zobaczyłam jej zapowiedzi i pierwsze swatche, wiedziałam, że to w końcu wersja dla mnie. Kolorystyka idealnie trafia w mój gust. 
Wiem, że to prezent dość kosztowny, ale ja naprawdę byłam grzeczna :D

2. Piżamka - preferuję te z długim rękawem, jestem strasznym zmarzluchem. 

3. Misiowy termofor - troszkę dodatkowego ciepełka na długie zimowe wieczory.

4. Ciepłe papucie - pozycje 2+3+4 stanowić będą komplet idealny, nie sądzisz ?

5. bareMinerals paleta Shine On - jest taka piękna, spójrz tylko na to złote etui...

6. Etiu na Kindle`a - to jest tylko przykładowe, będę cieszyła się też z innej wersji.

7. Książki - 3 tom Czasu Honoru oraz Makijaż z KatOsu to moje zachciewajki, ale tak naprawdę zadowolę się każdą dobrą książką.

8. Kubek i pojemnik na słodkości z zimowym motywem - akurat te znajdziesz w Home&You.



Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia dla reniferów.

P.S. Zaczynam już piec ciasteczka. Wiem, że lubisz ;) 


46 komentarzy:

  1. świetna lista :) Naked to moje kolorki, ale nie pasuje mi wykończenie. życzę Ci jednak spełnienia tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie bardzo odpowiada to połączenie satyny z odrobiną matu :)

      Usuń
  2. Cudowna lista chciejstw chyba tez muszę wysłać list do św.Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wysłuchania próśb! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaj będzie miał dużo pracy 6 grudnia .

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh;) ja musze w jakas pizamke sie zaopatrzyc:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę KatOsu polecam ;) a Naked mi się marzy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby Mikołaj Cię wysłuchał ^^ A kubek świąteczny boski :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piżamka :)) Mikołaj na pewno zdąży do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna lista:) ja też napisałam do Mikołaja!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniferowy kubek jest superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak więc czekamy na reniferwowe kubki razem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. W tym roku w H&Y mają więcej takich wspaniałości, polecam zajrzeć :)

      Usuń
  14. wszystko z tej listy bym mogła przygarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Naked 3 też bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakąś fajną piżamkę też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna lista ;) Podoba mi się ta piżamka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna lista, przygarnęłabym wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zamiast etui chciałabym Kindle. A etui za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja Kindle dostałam rok temu, teraz czas go w coś ubrać :D

      Usuń
  20. :) ależ Mikołaj w tym roku będzie miał roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie, oby zdążył dotrzeć do wszystkich ;)

      Usuń
  21. Genialna lista :) Też bym chciała dostać Naked 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kinda enjoyed the post you wrote . it just isnt that easy to discover even remotely good posts toactually read (you know.. READ! and not simply browsing through it like some uniterested and flesh eating zombie before going to yet another post to just ignore), so cheers man for not wasting my time! ;)
    jeux dora 2014

    OdpowiedzUsuń
  23. Przygarnęłabym z tej listy wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam takie pantofle (są z H&M???) tyle że wybrałam wariant praktyczny bo szary :) noszę już drugi sezon i są genialnie ciepłe!!! Moje prezenty już popakowane, oczekują na odbiorców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z H&M. Szare też mi się podobają, ważne żeby były ciepłe, a kolor to kwestia drugorzędna ;)
      Twoje prezenty już popakowane, a moje jeszcze nawet nie kupione, muszę się zebrać i ogarnąć sprawę jak najszybciej :)

      Usuń
  25. Świetna lista! Za kubek z reniferem i paletkę bareMinerals też bym się nie obraziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też dawno nie pisałam, nawet zrobiłam zarys listu, ale chyba nie opublikuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta książka Katosu jest bardzo, bardzo podstawowa. Też ją chciałam, ale jak obejrzałam to odpuściłam...
    Ty chcesz pokrowiec na Kindla, ja Kindla :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna lista :) Mam nadzieje że Mikołaj wszystko Ci podaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. haha, gdybym była Mikołajem, na pewno byś mnie przekonała :D świetna lista! pozostaje mi tylko życzyć spełnienia wszystkich świątecznych chciejstw ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

INSTAGRAM