Rozdanie noworoczne - wyniki!

Witajcie! Udało mi się w końcu zweryfikować Wasze zgłoszenia do noworocznego rozdania


Łącznie zgłosiło się 167 osób. W formularzu do zgłoszenia poprosiłam Was o wskazanie swojego kosmetycznego hitu 2013 roku i stwierdzam, że był to świetny pomysł. Padło wiele ciekawych pozycji, wśród najczęściej wymienianych pojawiły się: Mydło Aleppo, Kamuflaż Catrice, Żółty tusz Lovely, Jedwab do włosów Green Pharmacy i Płyn micelarny BeBeauty
Znalazło się też trochę kosmetyków, których kompletnie nie znam, kilka z nich wzbudziło moje szczere zainteresowanie :)

Ok, nie przedłużam. 

Zwycięża:  alizall z.

Gratuluję!

Ponieważ głosów było sporo, a nagroda tylko jedna, postanowiłam nagrodzić małą niespodzianką jedną z moich Top Komentatorek (pod uwagę brałam stan wskazany w noworocznym rozdaniu). 


Nagrodę niespodziankę zdobywa: 
Madalena N. 

(Żeby nie było wątpliwości chodzi o Magdę z bloga
http://30plusbeautyblog.blogspot.com/)

Również serdecznie gratuluję!

Obie dziewczyny proszę o kontakt mailowy z danymi do wysyłki paczuszek.

Wszystkim dziękuję za udział w zabawie i życzę miłego weekendu :)

51 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Dziewczyn! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, że mi się udało ! Bardzo miła niespodzianka po ciężkim tygodniu na uczelni ! Już skrobię maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    O 20 rozdanie startuje u mnie, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się ciesze :) miłe zakończenie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a tak byłam blisko, no cóż, gratki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęściary :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) Prawie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...