Rozdanie noworoczne!


Witajcie w 2014 roku! Jak Wasze humory po wczorajszej nocy ? U mnie było spokojnie, bez ekscesów i nadmiernego szaleństwa = brak kaca i świetne samopoczucie z rana ;)

Podobno jaki Nowy Rok, taki cały rok, więc zaczniemy od miłego akcentu.
Przygotowałam dla Was noworoczne rozdanie, w którym do zdobycia będzie kilka fajnych (mam nadzieję) kąsków.



Tym samym chciałam Wam podziękować za cały ubiegły rok. 
Za to, że jesteście, czytacie mnie, komentujecie i zarażacie
 pozytywną energią!
Dziękuję wszystkim razem i każdemu z osobna :*


Nagroda jest jedna, zabawa potrwa 12 dni, wygrać można zestaw widoczny poniżej.

W skład zestawu wchodzą:

- Balea, Szampon do włosów suchych Mango i Aloes

- Balea, Odżywka do włosów suchych Mango i Aloes

- Balea, Żel pod prysznic Limonka i Aloes

- Balea, Kremowy olejek pod prysznic Pistacja

- Balea, Pomadka ochronna z Olejkiem Arganowym

- Lovely, Paletka do makijażu Nude Make up kit




Regulamin rozdania:

1. Rozdanie trwa od 01.01.2014 do 12.01.2014 do godz. 23:59.

2. Sponsorem wszystkich nagród jestem ja - Enka, właścicielka bloga mylittle-pleasures.blogspot.com
3. Rozdanie przeznaczone jest dla pełnoletnich użytkowników, lub dla niepełnoletnich za zgodą rodziców.
4. Zwycięzcą zostanie jedna osoba, która otrzyma zestaw widniejący na zdjęciu.
5. Nagroda nie podlega wymianie na inną lub na ekwiwalent pieniężny.

Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

- być publicznym obserwatorem bloga (1 punkt)

6. Dodatkowe punkty można zdobyć poprzez:

- dodanie mojego bloga do blogrolla (+ 1 punkt),

- polubienie mojego Fanpage na Facebooku > KLIK < (+ 1 punkt)

- dodanie na swoim blogu informacji o rozdaniu np. zdjęcie w pasku bocznym, notka (+ 1 punkt)

- udostępnienie informacji o rozdaniu poprzez Facebooka (+ 1 punkt)

Łącznie można zdobyć 5 punktów.

Jeśli Moje Top Komentatorki zdecydują się na udział w rozdaniu, otrzymają dodatkowo 2 punkty:

7. Zgłoszenia z blogów, które są stworzone tylko do brania udziału w rozdaniach nie będą brane pod uwagę.


8. Wyniki zostaną ogłoszone do 7 dni od zakończenia rozdania, poprzez informację na blogu + facebooku oraz przesłaniu maila do wygranej osoby. Jeśli w ciągu 3 dni nie otrzymam adresu, wybieram kolejną osobę.


9. Nagrodę wyślę pocztą w ciągu 5 dni od otrzymania adresu.

11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)




Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia!

48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Długo zastanawiałam się co najbardziej sprawi Wam przyjemność i doszłam do wniosku, że kosmetyki Baela są nadal bardzo pożądane :)

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszło! :) Bardzo kuszące nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach zestaw do wygrania marzenie :) może w końcu szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłoszona :) głównie dla tej paletki, której nigdzie nie mogę dostać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ? U mnie było ich całkiem sporo.

      Usuń
    2. u mnie w mieście nie było żadnej, przejechałam pół Łodzi i też żadnej nie dostałam :(

      Usuń
  6. I moje zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach paletka, chętnie wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  8. Gotowe:)
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka i Balea to mieszanka pożądana przez wiele osób. Oczywiście, że się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że nie zostanę zdyskwalifikowana za zbyt długie wytłumaczenie odpowiedzi :) Ja u siebie tej paletki Lovely też nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, nic się nie bój, długie odpowiedzi są bardzo mile widziane :))

      Usuń
  11. Z ogromną przyjemnością się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rozdanie! Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki temu,że pojawił się tu żel Balei sprawdziłam i okazało się,że Cię nie obserwuję. Musiał mi Twój blog wylecieć z listy podczas prób uporządkowania profilu... Dobrze, szybko wracam do grona czytelników! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uno, witaj więc ponownie :)

      Usuń
    2. :-)

      I też się zgłosiłam. :-)

      Usuń
  14. poszło, świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...