Świętujemy 2 urodziny bloga / Wygraj zestaw kosmetyków Balea!


Ciężko mi uwierzyć, że to już dwa lata. Dwa lata jestem z Wami, piszę, wciąż mam nowe pomysły i plany, które powolutku realizuję. Nigdy nie przypuszczałabym, że TO miejsce stanie się dla mnie tak ważnym punktem w życiu. Przede wszystkim cieszy mnie to, że blog żyje, żyje dzięki Wam, nawet wtedy, gdy przez dłuższy czas jestem mniej aktywna. To daje niesamowitego kopa - dziękuję!

W ramach podziękowania za ten wspólny czas, za Waszą zdumiewającą aktywność, ogólnie za to, że jesteście, przygotowałam rozdanie. Mam nadzieję, że atrakcyjne :)


W skład nagrody wchodzi zestaw kosmetyków firmy Balea, a wśród nich wiele nowości:

- Żel pod prysznic Mango Bambo,
- Krem do rąk o zapachu fiołka,
- Woda w sprayu,
- Blender jajo do makijażu Ebelin,
- Suchy szampon z najnowszej limitowanej edycji

Regulamin rozdania:

1. Rozdanie trwa od 26.05.2014 do 06.06.2014 do godz. 23:59.

2. Sponsorem wszystkich nagród jestem ja - Enka, właścicielka bloga mylittle-pleasures.blogspot.com
3. Rozdanie przeznaczone jest dla pełnoletnich użytkowników, lub dla niepełnoletnich za zgodą rodziców.
4. Zwycięzcą zostanie jedna osoba, która otrzyma zestaw widniejący na zdjęciu.
5. Nagroda nie podlega wymianie na inną lub na ekwiwalent pieniężny.

Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

- być publicznym obserwatorem bloga (1 punkt)

6. Dodatkowe punkty można zdobyć poprzez:

- polubienie mojego Fanpage na Facebooku > KLIK < (+ 1 punkt)

- udostępnienie informacji o rozdaniu poprzez Facebooka, bloga (np. zdjęcie w pasku bocznym) lub inne źródło (+ 1 punkt)

Łącznie można zdobyć 3 punkty.

7. Zgłoszenia z blogów, które są stworzone tylko do brania udziału w rozdaniach nie będą brane pod uwagę.
8. Wyniki zostaną ogłoszone do 7 dni od zakończenia rozdania, poprzez informację na blogu + facebooku oraz przesłaniu maila do wygranej osoby. Jeśli w ciągu 3 dni nie otrzymam adresu, wybieram kolejną osobę.
9. Nagrodę wyślę pocztą w ciągu 5 dni od otrzymania adresu.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)


Przy okazji chciałam Was poinformować, że od dzisiaj znajdziecie mnie także na Instagramie, na którego serdecznie zapraszam!

Jutro warto bacznie obserwować też mój fanpage, tam również coś dla Was szykuję.

Zapraszam do zabawy!

75 komentarzy:

  1. Zgłoszenie wysłane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział, super nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłoszenie wysłane:) jajeczko mnie chyba najbardziej interesuje;D

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wzięłam udział
    gratuluję dwóch lat:)
    na insta już obserwuję, prawda, ze wciąga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wciąga, wciąga :D

      Usuń
  5. już dla samego jaja warto się zgłosić :) więc to zrobiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję :)
    Kolejnych, równie pięknych, rocznic życzę.
    Zaczynałyśmy mniej więcej w tym samym czasie.
    Mój blog drugie urodziny będzie obchodził 15 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)
      Widzę, że w blogosferze mamy całą gromadkę dwulatków :D

      Usuń
  7. Poszło, super nagrody :))
    Gratuluje rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 2 latek :) Mi minęło miesiąc temu też 2 latka blogowania :)
    Nagrody świetne, więc i ja szybciutko wypełniłam formularz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ooo proszę, wiele z nas zaczynało w podobnym czasie :)

      Usuń
  9. Oj gratuluję tych dwóch lat :)
    Suchych szamponów nie lubię i wody w sprayu też więc nie biorę udziału ale nagroda bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Może w takim razie będzie odpowiadała Ci nagroda w konkursie na FB, zapraszam wieczorem :)

      Usuń
  10. Super :) A u mnie niebawem 3 roczek stuknie. Też planuję losowanko. Dzięki za możliwość wzięcia udziału Enka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje :) Życzę niekończącej się radości z tworzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Kochana mnie już nie długo stuknie 3 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      3 lata to już konkretny staż :)

      Usuń
  13. o jaaa. ale wspaniałosci za nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne nagrody z przyjemnością biorę udział :)
    Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowania Balea ma bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, przyciągają wzrok :)

      Usuń
  17. Gratulacje i samych przyjemności z blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę dalszego owocnego blogowania, a także nowych fanów :)
    Zgłaszam się do konkursu - zestaw super !
    Lubię na fb jako: Anna Kołakowska
    Obserwuję bloga jako: Anna Kołakowska
    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10202763177058353&id=1167835225

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formularz do zgłoszeń w notce przez chwilę był nieaktywny, dołączyłam już Twoje zgłoszenie do reszty :)

      Usuń
    2. Należało podać też swój adres E-mail, a ja nie dodałam :)
      ania2607@vp.pl

      Usuń
  19. Gratuluje 2 latek :)
    Zgłoszenie wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. 100 lat blogowania :) zgłosiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wysłane :)
    życzę kolejnych wspaniałych blogowych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  22. My w lipcu roczek mamy. A tymczasem zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli też niedługo będziecie świętować :)

      Usuń
  23. Życzę kolejnych blogowych sukcesów i urodzin ;)
    Zgłoszenie wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wysłane! :)
    pozdrawiam i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! A zgłoszenie wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poszło:)
    Gratuluje 2 latek:)
    Stoo lat, stoo lat niech żyje żyje nam!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tych 2 lat :) oczywiście biorę udział, bo jeszcze nie miałam okazji wypróbować kosmetyków Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłoszenie poszło :)
    Gratuluję dwóch lat! I życzę wielu kolejnych! I żeby blog zawsze przynosił Ci radość :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje :*
    zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłoszenie wysłane.
    100-lat życzę i z niecierpliwością czekam-może mi się uda cośod WAS:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...