Week in photos #5


Dawno nie publikowałam tego typu wpisów, chyba warto do nich wrócić. Zapraszam na krótki przegląd ostatniego tygodnia, który upłynął mi pod znakiem szybkiego wypadu w góry.

Tatry prawie jak Alpy / Opracowujemy trasę wycieczki / Dolina Kościeliska / Wizyta w Bacówce

Była bacówka są i oscypki / Kościeliski potok / "Moc Żywiołów" malowidło 3D na zaporze w Niedzicy / Zamek

Nasza miejscówka z Zakopanem / Poranny widok z okna / Lepszy taki niedźwiedź, niż żaden / Słynny mostek na Krupówkach 

Góralskie granie w fajnej knajpce / TŻ zachwycony - chleb ze smalcem i ogórek kiszony / Dla mnie też się coś znalazło

Największa zdobycz wycieczki / W drodze / Szybka wizyta w Ikei / Drobne zakupy

Ikeowe inspiracje / Ujawniła się ma tęsknota za dużym lustrem

Nowe cichobiegi / Nowości od Golden Rose / Szkatułka na drobiazgi / Brysia taka modelka


A jak Wam upłynął ostatni tydzień ? 

42 komentarze:

  1. Zazdroszczę wypadu, piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmmmm oscypki. Uwielbiam ale niestety w Anglii nie mam okazji ich jeść :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem ich fanką, ale akurat te były naprawdę smaczne i świeżutkie :)

      Usuń
  3. Super zdjęcia. Zjadłabym takiego loda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był tak wielki i tak słodki, że w połowie miałam już dość ;)

      Usuń
  4. Super mix, ja rok temu ostatnio byłam w Zakopanem :) zazdroszczę..
    Oscypka bym zjadła ;) Studentską uwielbiam, mam w domu 2 tabliczki ;)

    W Ikea też ostatnio miałam okazję być, kupiłam 2 świece.
    Kotka piękna, właśnie taka by mi się marzyła gdyby nie moja alergia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio byłam w Zakopanem chyba z 5 lat temu, miło było znów zobaczyć tak piękne góry :)
      Co do Ikei, to także zaopatrzyłam się w świece, mają je w bardzo korzystnych cenach :)

      Usuń
  5. Brysia cudna - zdjęcia świetne i wypad zdecydowanie udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udany! Zwłaszcza, że pogoda dopisała :)

      Usuń
  6. Jak ja kocham góry, zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja uwielbiam góry <33 jeej jak pojechałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, marzę o Tatrach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się wybrać, chociaż raz :)

      Usuń
  9. dawno w górach nie byłam :)))
    o, ogórka bym zjadła, ale bez towarzystwa smalcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem miłośniczką smalcu :D

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia , śliczny kociak ! ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  11. kot mnie rozkochał a do zakopanego aż znów chce jechać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brysia jest cudna :) tak jak Twoje nowe cichobiegi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne niestety będę musiała zwrócić, bo kupiłam za małe :(

      Usuń
  13. Kurczaczki, cóż za widoki :D !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham góry, jak zobaczyłam te zdjęcia to aż wróciły mi dobre wspomnienia z wycieczki do Zakopanego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może nie kocham, ale lubię pojechać w góry raz na jakiś czas :)

      Usuń
  15. Brysia cudowna modelka ;) oscypki uwielbiam mniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za oscypkami nie przepadam, ale te były pyszne - to wersja maślana, małosolna :)

      Usuń
  16. Mi ostatni czas mija pod znakiem sesji w wersji podwójnej, wypadu w góry zazdroszczę ale w wakacje na pewno się wybiorę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich momentach cieszę się, że studia już za mną ;)
      Powodzenia na egzaminach!

      Usuń
  17. Jaki ciekawy wyjazd fajnie w górach, ale ja i tak bardziej Morze kocham :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale w góry mamy zdecydowanie bliżej ;)

      Usuń
  18. Ale super wypad w góry, też bym tak chciała :P Ale nikt nie chce ze mną jechać, TŻ ciągle zapracowany :/ Może w końcu uda mi się go gdzieś wyciągnąć :)
    A kociak na ostatnim zdjęciu przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też ma mało czasu i dawno razem nigdzie nie byliśmy, ale w końcu udało mi się go wyciągnąć :))

      Usuń
  19. O mamo! Jakie piękne widoki!
    Cudo!
    My w sierpniu wybieramy się na tydzień w Góry Stołowe :)
    Już się nie mogę doczekać.

    Ps. jaka Ty zgrabniutka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, wydaje mi się, że ta zgrabność to jednak zasługa lustra (niestety) :P

      Z Gór Stołowych znam tylko czeskie Skalne Miasto, pół życia mieszkałam nieopodal granicy, więc często wybieraliśmy się tam na niedzielne wycieczki :)

      Usuń
  20. Skąd te cichobiegi cieliste ?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! Jak ja bym się chętnie na taką wyprawę do Zakopanego wybrała.. Pozdrawiam i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne widoki i świetne cichobiegi. Miło się oglądało ten mix :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...